fabia 1.4 16v AUA cukání

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

slovacek.milos píše:jsem přesvědčený že tam je 120.000 km
Není. Kilometrový interval není stanoven. Pouze je stanoven interval časový.

Doslova se píše: "Výměna ozubených řemenů se provádí po 48 měsících, bez ohledu na ujeté kilometry."
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, lidí často nechápou, když si koupí kolikrát auto s 16 ventily, že součástek je víc a jaké jsou ceny dílů..Hlavně starší lidé, kteří byli zvyklí , že jim jejich š 120 Franta opravil za 3 kila a těsnění ukradl v práci..Vždy to lidem říkám předem a stejně si mnoho z nich myslí, že polovina dílů byla montována zbytečně..Takže jim je házím do kufru a ještě lepší na podlahu ke spolujezdci..a nechtějí věřit..A jen pro informaci, ceny automechanici budou patrně upravovat, když zedníci zdražili o 50%, pokrývači o 40% ,atd. Minimálně letos díly budou tak o 20% zdraženy, takže si to majitelé užijí.. :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek77 píše:
slovacek.milos píše:jsem přesvědčený že tam je 120.000 km
Není. Kilometrový interval není stanoven. Pouze je stanoven interval časový.

Doslova se píše: "Výměna ozubených řemenů se provádí po 48 měsících, bez ohledu na ujeté kilometry."
jo to čtu taky v autodatách , bylo to asi před pěti lety a já používal autodata etech, pamatuju si toto

rozvody tam byly původní a byly ina, auto koupili jako nové a rozvody tam nikdo nedělal ta kladka prdla při 135.000 a v etechu jsem našel rozvody při 120.000 km

utkvělo mi to v paměti protože 15.000 přejet u benálu to se snad nikdy nic nestalo, a pak ten majitel vytočil motor na 4000 neudělalo to puch puch a nebudeme o tom dále filozofovat ano (wallbash) :!: :!: :!: :!:
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

marku jak mi mladý ten etech spojízdní tak se podívám mám ho v koši
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tak škodovka pokud si dobře pamatuju u aua předepsala 120tis kontrola a pak dalších 30 kontrola případně výměna.To je psané v servisce.Schválně se zítra podívám.
Jinak jsem řešil že ty plasty z kladek byly oloupané a napadané dole u kolečka na klice a řemeny volné jak šráky.Skočené to nebylo.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tomas6 píše:Tak škodovka pokud si dobře pamatuju u aua předepsala 120tis kontrola a pak dalších 30 kontrola případně výměna.To je psané v servisce.Schválně se zítra podívám.
Jinak jsem řešil že ty plasty z kladek byly oloupané a napadané dole u kolečka na klice a řemeny volné jak šráky.Skočené to nebylo.
U benzinových motorů (s výjimkou 1,8 20V ve všech verzích) byla předepsána první kontrola při 90.000 km a pak každých dalších 30.000 km (čili 120, 150 a dále). Výměna pak stanovena nebyla, tu stanovil mechanik právě na základě výsledků kontroly.

Ovšem u tohoto motoru je přímo dáno - výměna rozvodů po 48 měsících, bez ohledu na ujeté kilometry.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

tak jsem rozvody nastavil a jel to projet. Zahřáté na rovině cca při rychlosti 90km mi to vynechalo a le zase se to chytlo a jelo. Při tom budiky a otáčkoměr nepadly dolů

nemohlo by to dělat hlavní relé ?

Čerpadlo prý bylo kontrolované ,ale ještě raději mrknu na sací koš jestli je tam vůbec a není zanesený, co sem i zdá je to,že po otevření řidič.dveří spustí čerpadlo a tlačí docela dlouho cca. 5 vteřin a jak mile sednu do auta tak po zapnutí klíčku zase :?
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

tak jsem v nádrži našel dost koůsku rozpadlé těsnící gumy z paliv.čerpadla a i přes sítko jak to ty kousky benzín rozleptával natak se to dostalo v podobě gumové kaše do paliv. koše ....vyčistil i tak si myslím že to nebude ale tím
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pitypaldy píše:tak jsem v nádrži našel dost koůsku rozpadlé těsnící gumy z paliv.čerpadla a i přes sítko jak to ty kousky benzín rozleptával natak se to dostalo v podobě gumové kaše do paliv. koše ....vyčistil i tak si myslím že to nebude ale tím

aby benál rozleptával tu těsnící gumu tak při běžném provozu jsem to ještě neviděl,

je to ale naprosto běžné u největších šetřílků jezdících na plyn, starý benzín se rozpadne jinak smrdí a na rukou štípe, zničí celou palivovou soustavu tozleptá tu gumu i zastaví čerpadlo,

múže se to i stát že auto třeba tři roky stojí a má málo paliva, tam záleží zda je tam obyč benzin nebo třeba se stabilizátory proti rozkladu např EO optimal
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

jen doplním,že to bylo ou rozleptanou gumou v nádrži.

Majitel si pochvaluje,že to necuká a frčí ... všem děkuji
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“