+ 300 HP TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
+ 300 HP TDI
Je znám setup (set-upy) na takový výkon ? Má někdo zde nebo jinde něco podobného ? Link zakladám jen pro porovnání a hrubé utřídění "výkonových možností".
Dávám pro příklad zdejšího člena VoryTdi:
Auto: Ibiza Váha 1000kg , Výkon 300HP. 604NM ,
Motor :Rotačka ASV, Turbo 2060 vklr,Fmic 300mm,spodek motoru Asz ,podávačka , vačka. trysky dssr 0.280, 12mm hlava,
Jednohmota Atd+Vr6+hds57
'Převodovka : 6kvalt serie.
https://www.youtube.com/watch?v=O4LCWUvxzrc
'
!!!PROSIM DRŽTE SE STRIKTNĚ TOPICU !!! OMÁČKU SI NECHTE JINAM A POLITIKU UŽ VŮBEC. VČETNĚ OSOBNÍCH PŮTEK A SCHVÁLNOSTÍ , SNAD SE OVLÁDNEME...
Dávám pro příklad zdejšího člena VoryTdi:
Auto: Ibiza Váha 1000kg , Výkon 300HP. 604NM ,
Motor :Rotačka ASV, Turbo 2060 vklr,Fmic 300mm,spodek motoru Asz ,podávačka , vačka. trysky dssr 0.280, 12mm hlava,
Jednohmota Atd+Vr6+hds57
'Převodovka : 6kvalt serie.
https://www.youtube.com/watch?v=O4LCWUvxzrc
'
!!!PROSIM DRŽTE SE STRIKTNĚ TOPICU !!! OMÁČKU SI NECHTE JINAM A POLITIKU UŽ VŮBEC. VČETNĚ OSOBNÍCH PŮTEK A SCHVÁLNOSTÍ , SNAD SE OVLÁDNEME...
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Na tom turbu je moznych treba i 350 "Fridokoni"...zalezi na tom, jak se bude Fridovi chtit
...ale ted vazne: osobne se domnivam, ze na PDcku s portingem, vetsima ventilama a ostrou vackou, idealne 2.0l pistama a odpovidajici dodavkou paliva a kvalitnim chlazenim by to mohlo byt realne.
Slabou strankou (vykoupeni za dobry nabeh a reakci na pridani plynu) GTB2060VKLR je, ze nema takovou propustnost na vyfukove strane .
Nicmene, ten compressor ma na 300 koni.
...ale ted vazne: osobne se domnivam, ze na PDcku s portingem, vetsima ventilama a ostrou vackou, idealne 2.0l pistama a odpovidajici dodavkou paliva a kvalitnim chlazenim by to mohlo byt realne.
Slabou strankou (vykoupeni za dobry nabeh a reakci na pridani plynu) GTB2060VKLR je, ze nema takovou propustnost na vyfukove strane .
Nicmene, ten compressor ma na 300 koni.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
kamarád, GIV, na závody do vrchu, soft by Milan Votava, neskutečná práce, hlavně rada při použití komponentů, dodával vstřiky a myslím vačku, vyjádřil by se k tomu asi blíže, respektive je potřeba respektovat určité know how...Mít v 6000 ot. 300 koní, to jsem tady na fóru ještě neviděl
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Toš to jo , Votava , tomu ten Komvet patří ne ? To je tvůj kámoš ? Tak to ti gratuluju , ten ti aspoň poradí a nedělá ze sebe něco co není ,natož aby ti úmyslně škodil to je člověk na svým místě ,já ho znám jen z dodávky když vozí ty závodáky . On je specialista na převrtaný EVO , ty jeho big bore kity jsou myslim nejen v čr známý , 2.3L 650/800 ...
Moc díky za příspěvek
Moc díky za příspěvek
Naposledy upravil(a) A6TDI dne 04 úno 2019, 15:39, celkem upraveno 1 x.
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
mužu se jen zeptat z jakého důvodu písty 2.0lForest píše:Na tom turbu je moznych treba i 350 "Fridokoni"...zalezi na tom, jak se bude Fridovi chtit
...ale ted vazne: osobne se domnivam, ze na PDcku s portingem, vetsima ventilama a ostrou vackou, idealne 2.0l pistama a odpovidajici dodavkou paliva a kvalitnim chlazenim by to mohlo byt realne.
Slabou strankou (vykoupeni za dobry nabeh a reakci na pridani plynu) GTB2060VKLR je, ze nema takovou propustnost na vyfukove strane .
Nicmene, ten compressor ma na 300 koni.
Rad bych taky prispel svym grafem ale prvne potrebuji poradit kde odbrzdit na kvalitni brze na jizni morave a okoli svoji rotacku se spodkem z ARL, turbo 2260(z BMW e60 530d 160kw) vstriky 0.280,hlava 12mm+podavacka,vacka Sdi, spojka sachs-race, cooler 600x300x76
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
diky uz jsem mu psal, jsme domluveniturbo kamna power píše:Co zrovna ten Komvet (Okříšky)? Nebo kousek dál v Jihlavě X-tuning, případně BRP TOP (Nová Dubnica SK).
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Re: + 300 HP TDI
pokud se ptáš na setup na celkovou úpravu, tak klasika, výfuk, vedení, jak psal Forest, určitě "vostrá" vačka ale s tou hlavou nevim nevim, já měl ještě do nedávna hlavu sériovou, vstřiky Firady 120, samozřejmě vačice byla DBilas 272' modifikace turba byla GTG2264VK (Turbosport) a jsem si scela jist že tam 300 poníků bylo.A6TDI píše:Je znám setup (set-upy) na takový výkon ? Má někdo zde nebo jinde něco podobného ? Link zakladám jen pro porovnání a hrubé utřídění "výkonových možností".
Dávám pro příklad zdejšího člena VoryTdi:
Auto: Ibiza Váha 1000kg , Výkon 300HP. 604NM ,
Motor :Rotačka ASV, Turbo 2060 vklr,Fmic 300mm,spodek motoru Asz ,podávačka , vačka. trysky dssr 0.280, 12mm hlava,
Jednohmota Atd+Vr6+hds57
'Převodovka : 6kvalt serie.
https://www.youtube.com/watch?v=O4LCWUvxzrc
'
!!!PROSIM DRŽTE SE STRIKTNĚ TOPICU !!! OMÁČKU SI NECHTE JINAM A POLITIKU UŽ VŮBEC. VČETNĚ OSOBNÍCH PŮTEK A SCHVÁLNOSTÍ , SNAD SE OVLÁDNEME...
Měřit jsem nebyl, ale dle těch "pár" sprintů co jsem minulou sezónu odjel i v poměru s bráchovo modifikací 2566 jsem o moc pozadu nebyl, brácha měřit byl, sice se to nepovedlo úpně, ale 345hp brzda ukázala, brzda klouzala. Samozřejmě že se nebavíme o konkrétních cifrách, ale bavíme se o výkonu 300+, písty, ojnice, převodovka série, spojka krom keramiky lamely, série.
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Nerez vedení prům. 60A6TDI píše:Dikec . Hod sem dyztak setup tvyho brachy a jestli tak i graf. Dik
Nerez výfuk prům. 76
Trysky Gibonta 80
Vačka Dbilas 272°
Turbo GTB2566
Soft Mirulu
Graf jsem hledal, ale bohužel ho nemůžu najít, kdyžtak dodám.
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
To same co já Seat Leon 1M - ARL cupraA6TDI píše:Jeste te poprosim o kody motoru a typ aut. Jinak super diky moc.
Naposledy upravil(a) Schnapi dne 20 úno 2019, 21:27, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp