+ 300 HP TDI

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

+ 300 HP TDI

Příspěvek od A6TDI »

Je znám setup (set-upy) na takový výkon ? Má někdo zde nebo jinde něco podobného ? Link zakladám jen pro porovnání a hrubé utřídění "výkonových možností".

Dávám pro příklad zdejšího člena VoryTdi:
Auto: Ibiza Váha 1000kg , Výkon 300HP. 604NM ,
Motor :Rotačka ASV, Turbo 2060 vklr,Fmic 300mm,spodek motoru Asz ,podávačka , vačka. trysky dssr 0.280, 12mm hlava,
Jednohmota Atd+Vr6+hds57
'Převodovka : 6kvalt serie.
https://www.youtube.com/watch?v=O4LCWUvxzrc
'
!!!PROSIM DRŽTE SE STRIKTNĚ TOPICU !!! OMÁČKU SI NECHTE JINAM A POLITIKU UŽ VŮBEC. VČETNĚ OSOBNÍCH PŮTEK A SCHVÁLNOSTÍ , SNAD SE OVLÁDNEME...
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Na tom turbu je moznych treba i 350 "Fridokoni"...zalezi na tom, jak se bude Fridovi chtit (LOL)

...ale ted vazne: osobne se domnivam, ze na PDcku s portingem, vetsima ventilama a ostrou vackou, idealne 2.0l pistama a odpovidajici dodavkou paliva a kvalitnim chlazenim by to mohlo byt realne.

Slabou strankou (vykoupeni za dobry nabeh a reakci na pridani plynu) GTB2060VKLR je, ze nema takovou propustnost na vyfukove strane .

Nicmene, ten compressor ma na 300 koni.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

kamarád, GIV, na závody do vrchu, soft by Milan Votava, neskutečná práce, hlavně rada při použití komponentů, dodával vstřiky a myslím vačku, vyjádřil by se k tomu asi blíže, respektive je potřeba respektovat určité know how...Mít v 6000 ot. 300 koní, to jsem tady na fóru ještě neviděl ;)

Obrázek
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Toš to jo , Votava , tomu ten Komvet patří ne ? To je tvůj kámoš ? Tak to ti gratuluju , ten ti aspoň poradí a nedělá ze sebe něco co není ,natož aby ti úmyslně škodil to je člověk na svým místě ,já ho znám jen z dodávky když vozí ty závodáky . On je specialista na převrtaný EVO , ty jeho big bore kity jsou myslim nejen v čr známý , 2.3L 650/800 ...
Moc díky za příspěvek :)
Naposledy upravil(a) A6TDI dne 04 úno 2019, 15:39, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Milan Votava = Mirulu
Komvet = David Komárek
...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

Forest píše:Na tom turbu je moznych treba i 350 "Fridokoni"...zalezi na tom, jak se bude Fridovi chtit (LOL)

...ale ted vazne: osobne se domnivam, ze na PDcku s portingem, vetsima ventilama a ostrou vackou, idealne 2.0l pistama a odpovidajici dodavkou paliva a kvalitnim chlazenim by to mohlo byt realne.

Slabou strankou (vykoupeni za dobry nabeh a reakci na pridani plynu) GTB2060VKLR je, ze nema takovou propustnost na vyfukove strane .

Nicmene, ten compressor ma na 300 koni.
mužu se jen zeptat z jakého důvodu písty 2.0l
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Rad bych taky prispel svym grafem ale prvne potrebuji poradit kde odbrzdit na kvalitni brze na jizni morave a okoli svoji rotacku se spodkem z ARL, turbo 2260(z BMW e60 530d 160kw) vstriky 0.280,hlava 12mm+podavacka,vacka Sdi, spojka sachs-race, cooler 600x300x76
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

brno VUT
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Co zrovna ten Komvet (Okříšky)? Nebo kousek dál v Jihlavě X-tuning, případně BRP TOP (Nová Dubnica SK).
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

turbo kamna power píše:Co zrovna ten Komvet (Okříšky)? Nebo kousek dál v Jihlavě X-tuning, případně BRP TOP (Nová Dubnica SK).
diky uz jsem mu psal, jsme domluveni ;)
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Re: + 300 HP TDI

Příspěvek od Schnapi »

A6TDI píše:Je znám setup (set-upy) na takový výkon ? Má někdo zde nebo jinde něco podobného ? Link zakladám jen pro porovnání a hrubé utřídění "výkonových možností".

Dávám pro příklad zdejšího člena VoryTdi:
Auto: Ibiza Váha 1000kg , Výkon 300HP. 604NM ,
Motor :Rotačka ASV, Turbo 2060 vklr,Fmic 300mm,spodek motoru Asz ,podávačka , vačka. trysky dssr 0.280, 12mm hlava,
Jednohmota Atd+Vr6+hds57
'Převodovka : 6kvalt serie.
https://www.youtube.com/watch?v=O4LCWUvxzrc
'
!!!PROSIM DRŽTE SE STRIKTNĚ TOPICU !!! OMÁČKU SI NECHTE JINAM A POLITIKU UŽ VŮBEC. VČETNĚ OSOBNÍCH PŮTEK A SCHVÁLNOSTÍ , SNAD SE OVLÁDNEME...
pokud se ptáš na setup na celkovou úpravu, tak klasika, výfuk, vedení, jak psal Forest, určitě "vostrá" vačka ale s tou hlavou nevim nevim, já měl ještě do nedávna hlavu sériovou, vstřiky Firady 120, samozřejmě vačice byla DBilas 272' modifikace turba byla GTG2264VK (Turbosport) a jsem si scela jist že tam 300 poníků bylo.
Měřit jsem nebyl, ale dle těch "pár" sprintů co jsem minulou sezónu odjel i v poměru s bráchovo modifikací 2566 jsem o moc pozadu nebyl, brácha měřit byl, sice se to nepovedlo úpně, ale 345hp brzda ukázala, brzda klouzala. Samozřejmě že se nebavíme o konkrétních cifrách, ale bavíme se o výkonu 300+, písty, ojnice, převodovka série, spojka krom keramiky lamely, série.
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Dikec . Hod sem dyztak setup tvyho brachy a jestli tak i graf. Dik
Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Příspěvek od Schnapi »

A6TDI píše:Dikec . Hod sem dyztak setup tvyho brachy a jestli tak i graf. Dik
Nerez vedení prům. 60
Nerez výfuk prům. 76
Trysky Gibonta 80
Vačka Dbilas 272°
Turbo GTB2566
Soft Mirulu
Graf jsem hledal, ale bohužel ho nemůžu najít, kdyžtak dodám.
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Jeste te poprosim o kody motoru a typ aut. Jinak super diky moc.
Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Příspěvek od Schnapi »

A6TDI píše:Jeste te poprosim o kody motoru a typ aut. Jinak super diky moc.
To same co já Seat Leon 1M - ARL cupra
Naposledy upravil(a) Schnapi dne 20 úno 2019, 21:27, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“