Stránka 1 z 1
+ 300 HP TDI
Napsal: 03 úno 2019, 17:17
od A6TDI
Je znám setup (set-upy) na takový výkon ? Má někdo zde nebo jinde něco podobného ? Link zakladám jen pro porovnání a hrubé utřídění "výkonových možností".
Dávám pro příklad zdejšího člena VoryTdi:
Auto: Ibiza Váha 1000kg , Výkon 300HP. 604NM ,
Motor :Rotačka ASV, Turbo 2060 vklr,Fmic 300mm,spodek motoru Asz ,podávačka , vačka. trysky dssr 0.280, 12mm hlava,
Jednohmota Atd+Vr6+hds57
'Převodovka : 6kvalt serie.
https://www.youtube.com/watch?v=O4LCWUvxzrc
'
!!!PROSIM DRŽTE SE STRIKTNĚ TOPICU !!! OMÁČKU SI NECHTE JINAM A POLITIKU UŽ VŮBEC. VČETNĚ OSOBNÍCH PŮTEK A SCHVÁLNOSTÍ , SNAD SE OVLÁDNEME...
Napsal: 04 úno 2019, 13:57
od Forest
Na tom turbu je moznych treba i
350 "Fridokoni"...zalezi na tom, jak se bude Fridovi chtit
...ale ted vazne: osobne se domnivam, ze na PDcku s portingem, vetsima ventilama a ostrou vackou, idealne 2.0l pistama a odpovidajici dodavkou paliva a kvalitnim chlazenim by to mohlo byt realne.
Slabou strankou (vykoupeni za dobry nabeh a reakci na pridani plynu) GTB2060VKLR je, ze nema takovou propustnost na vyfukove strane .
Nicmene, ten compressor ma na 300 koni.
Napsal: 04 úno 2019, 14:45
od zero1724
kamarád, GIV, na závody do vrchu, soft by Milan Votava, neskutečná práce, hlavně rada při použití komponentů, dodával vstřiky a myslím vačku, vyjádřil by se k tomu asi blíže, respektive je potřeba respektovat určité know how...Mít v 6000 ot. 300 koní, to jsem tady na fóru ještě neviděl

Napsal: 04 úno 2019, 15:25
od A6TDI
Toš to jo , Votava , tomu ten Komvet patří ne ? To je tvůj kámoš ? Tak to ti gratuluju , ten ti aspoň poradí a nedělá ze sebe něco co není ,natož aby ti úmyslně škodil to je člověk na svým místě ,já ho znám jen z dodávky když vozí ty závodáky . On je specialista na převrtaný EVO , ty jeho big bore kity jsou myslim nejen v čr známý , 2.3L 650/800 ...
Moc díky za příspěvek

Napsal: 04 úno 2019, 15:39
od turbo kamna power
Milan Votava = Mirulu
Komvet = David Komárek
...
Napsal: 04 úno 2019, 20:28
od Tom89
Forest píše:Na tom turbu je moznych treba i
350 "Fridokoni"...zalezi na tom, jak se bude Fridovi chtit
...ale ted vazne: osobne se domnivam, ze na PDcku s portingem, vetsima ventilama a ostrou vackou, idealne 2.0l pistama a odpovidajici dodavkou paliva a kvalitnim chlazenim by to mohlo byt realne.
Slabou strankou (vykoupeni za dobry nabeh a reakci na pridani plynu) GTB2060VKLR je, ze nema takovou propustnost na vyfukove strane .
Nicmene, ten compressor ma na 300 koni.
mužu se jen zeptat z jakého důvodu písty 2.0l
Napsal: 10 úno 2019, 22:35
od TomášTDI
Rad bych taky prispel svym grafem ale prvne potrebuji poradit kde odbrzdit na kvalitni brze na jizni morave a okoli svoji rotacku se spodkem z ARL, turbo 2260(z BMW e60 530d 160kw) vstriky 0.280,hlava 12mm+podavacka,vacka Sdi, spojka sachs-race, cooler 600x300x76
Napsal: 10 úno 2019, 22:56
od dreizig5
brno VUT
Napsal: 10 úno 2019, 23:06
od turbo kamna power
Co zrovna ten Komvet (Okříšky)? Nebo kousek dál v Jihlavě X-tuning, případně BRP TOP (Nová Dubnica SK).
Napsal: 11 úno 2019, 16:23
od TomášTDI
turbo kamna power píše:Co zrovna ten Komvet (Okříšky)? Nebo kousek dál v Jihlavě X-tuning, případně BRP TOP (Nová Dubnica SK).
diky uz jsem mu psal, jsme domluveni

Re: + 300 HP TDI
Napsal: 18 úno 2019, 23:00
od Schnapi
A6TDI píše:Je znám setup (set-upy) na takový výkon ? Má někdo zde nebo jinde něco podobného ? Link zakladám jen pro porovnání a hrubé utřídění "výkonových možností".
Dávám pro příklad zdejšího člena VoryTdi:
Auto: Ibiza Váha 1000kg , Výkon 300HP. 604NM ,
Motor :Rotačka ASV, Turbo 2060 vklr,Fmic 300mm,spodek motoru Asz ,podávačka , vačka. trysky dssr 0.280, 12mm hlava,
Jednohmota Atd+Vr6+hds57
'Převodovka : 6kvalt serie.
https://www.youtube.com/watch?v=O4LCWUvxzrc
'
!!!PROSIM DRŽTE SE STRIKTNĚ TOPICU !!! OMÁČKU SI NECHTE JINAM A POLITIKU UŽ VŮBEC. VČETNĚ OSOBNÍCH PŮTEK A SCHVÁLNOSTÍ , SNAD SE OVLÁDNEME...
pokud se ptáš na setup na celkovou úpravu, tak klasika, výfuk, vedení, jak psal Forest, určitě "vostrá" vačka ale s tou hlavou nevim nevim, já měl ještě do nedávna hlavu sériovou, vstřiky Firady 120, samozřejmě vačice byla DBilas 272' modifikace turba byla GTG2264VK (Turbosport) a jsem si scela jist že tam 300 poníků bylo.
Měřit jsem nebyl, ale dle těch "pár" sprintů co jsem minulou sezónu odjel i v poměru s bráchovo modifikací 2566 jsem o moc pozadu nebyl, brácha měřit byl, sice se to nepovedlo úpně, ale 345hp brzda ukázala, brzda klouzala. Samozřejmě že se nebavíme o konkrétních cifrách, ale bavíme se o výkonu 300+, písty, ojnice, převodovka série, spojka krom keramiky lamely, série.
Napsal: 19 úno 2019, 21:43
od A6TDI
Dikec . Hod sem dyztak setup tvyho brachy a jestli tak i graf. Dik
Napsal: 20 úno 2019, 09:22
od Schnapi
A6TDI píše:Dikec . Hod sem dyztak setup tvyho brachy a jestli tak i graf. Dik
Nerez vedení prům. 60
Nerez výfuk prům. 76
Trysky Gibonta 80
Vačka Dbilas 272°
Turbo GTB2566
Soft Mirulu
Graf jsem hledal, ale bohužel ho nemůžu najít, kdyžtak dodám.
Napsal: 20 úno 2019, 13:20
od A6TDI
Jeste te poprosim o kody motoru a typ aut. Jinak super diky moc.
Napsal: 20 úno 2019, 14:08
od Schnapi
A6TDI píše:Jeste te poprosim o kody motoru a typ aut. Jinak super diky moc.
To same co já Seat Leon 1M - ARL cupra