Pazvuky, rezonance v 1500-2000ot. Octa1 1.9TDI 74kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 09 zář 2013, 20:41
- Bydliště: Brno
Pazvuky, rezonance v 1500-2000ot. Octa1 1.9TDI 74kW
Ahoj,
Prosím o pomoc, co může dělat pazvuky, rezonance vždy v rozmezí 1500-2000ot.?
Rok po koupi auta (Octa 1 1.9TDI AXR 74kW, doložitelných 209 000km) to ty pazvuky začalo dělat, zpočátku to dělalo jenom nekdy, ale interval se postupne zkracoval az to delalo furt, nechal jsem vyměnit sadu dvouhmoty (LUK repset), v autě byla ještě original sada.
Po výměně dvouhmoty to úplně přestalo a šťastnej jak blecha jezdil, jenže měsíc a 2000km po výměně to začalo dělat znovu. S mechanikem jsme se shodli, že je asi vadná nová dvouhmota a na záruku jsme vymenili LUKa za Sachs, a teď pár dní po výměně to dělá zase .
Prosím o pomoc po čem jít, předem moc díky
Prosím o pomoc, co může dělat pazvuky, rezonance vždy v rozmezí 1500-2000ot.?
Rok po koupi auta (Octa 1 1.9TDI AXR 74kW, doložitelných 209 000km) to ty pazvuky začalo dělat, zpočátku to dělalo jenom nekdy, ale interval se postupne zkracoval az to delalo furt, nechal jsem vyměnit sadu dvouhmoty (LUK repset), v autě byla ještě original sada.
Po výměně dvouhmoty to úplně přestalo a šťastnej jak blecha jezdil, jenže měsíc a 2000km po výměně to začalo dělat znovu. S mechanikem jsme se shodli, že je asi vadná nová dvouhmota a na záruku jsme vymenili LUKa za Sachs, a teď pár dní po výměně to dělá zase .
Prosím o pomoc po čem jít, předem moc díky
Naposledy upravil(a) BadUncleSam dne 09 dub 2019, 16:35, celkem upraveno 1 x.
Mne dosť podobné zvuky robilo auto, keď som mal málo napnuté rozvody, až mi nakoniec skočili o zub na čerpadle, takže skontroluj rozvody a skontroluj kedy boli menené, ale ja by som ich dal komplet spraviť, kedže si auto kupoval.
Robilo to preto, lebo remeň bol málo napnutý a v tých otáčkach sa najviac rozvibroval nad 2000 otáčok to nerobilo, presne len v týchto otáčkach ako tebe
Robilo to preto, lebo remeň bol málo napnutý a v tých otáčkach sa najviac rozvibroval nad 2000 otáčok to nerobilo, presne len v týchto otáčkach ako tebe
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 09 zář 2013, 20:41
- Bydliště: Brno
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 09 zář 2013, 20:41
- Bydliště: Brno
Radu nemám ale jsem zvědav jestli to odhalíš, mám ten samý problém a dost mě to štve! Mi to začalo od doby co jsem repasoval hlavu a dal jsem i nové rozvody. Rozvody jsem nechal záměrně mírně nedoplé protože se mi po ohřátí řemen hodně šponoval a vyluzovalo to hrozné zvuky. Teď mám na studeném motoru napínací kladku mírně před ryskou a na ohřátém motoru za ryskou a vibruje mi to i při ohřátém motoru. Můj tip je zkontrolovat vše kolem výfuku.
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 09 zář 2013, 20:41
- Bydliště: Brno
Já bych to netypoval na nic vážného. Připadá mi to jako rezonance nějakého uvolněného plechu nebo plastu. Je však třeba všechny větší součásti v blízkosti místa rezonancí přidržet. Budeš potřebovat pomocníka, který Ti motor udrží v rezonančních otáčkách.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Já bych to netypoval na nic vážného. Připadá mi to jako rezonance nějakého uvolněného plechu nebo plastu. Je však třeba všechny větší součásti v blízkosti místa rezonancí přidržet. Budeš potřebovat pomocníka, který Ti motor udrží v rezonančních otáčkách.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip