Pazvuky, rezonance v 1500-2000ot. Octa1 1.9TDI 74kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

Jak tady někdo psal,jsou to přední blinkry v uložení blatníku.Dělá to v místě jak je na blinkru ten rtn co se pichne do blatníku,je potřeba ho obalit třeba smršťovačkou a bude klid.
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Mam velmi podobny problem na Golfe V, BKD. Rezonancia okolo 1900 a okolo 3800otacok. Robi to aj pri brzdeni motorom presne pri tychto otackach. Problem zacal po vymene prevodovky a komplet spojky. To este riesil majitel predomnou. Prevodovku menil z dovodu velkej vôle hriadele, pritom sa davala komplet nova cela spojkova sada Sachs. Pochybujem ze je chyba v tej spojke, alebo v prevodovke. Podla mna tam nieco zle poskladali, kontroloval som to, ale nic som nenasiel. Neriesil niekto nieco podobne na Golfe V? Dik.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já řeším vibrující pedál plynu, což je dost zvláštní..Ale chápu, že koncern je na vibrátory specialista.. :(
nepropadat panice...
BadUncleSam
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 09 zář 2013, 20:41
Bydliště: Brno

Příspěvek od BadUncleSam »

Jsem zpět :) . Narovinu, pochybuji, že to budou dělat blinkry, když to ze začátku dělalo jenom sem tam, a postupně častěji a častěji až to během půl roku nakonec dělalo pořad, a po výměně dvouhmoty se spojkou, kdy s blinkrama se absolutně nic nedělá, to přestalo. Nicméně, stejně mrknu i na ty blinkry a obalím ten trn smršťovačkou a třeba se stane zázrak :D , a už ten protivný zvuk nikdy neuslyším :D . Zatím během tohoto týdne se ten zvuk objevil jednou, ale než jsem stačil někde zastavit, tak zase přestal :D .
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Loni mi auto začalo vydávat pazvuky stejně jako tvoje a bohužel v pásmu otáček na který jezdím nejčastěji.
Čekala mě cesta do Itálie a byl jsem z toho úplně na prášky, že to budu celou cestu poslouchat.
Zkusil jsem kde co, i konektory pod palubovkou jsem omotával molitanem. Nakonec jsem zjistil, že to dělají dvířka od pojistek.
Praskl malinký zobáček, který je držel napružený a problém byl na světě.
Slovy klasika, "Tolik práce a přitom taková blbost."
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Nastav selentbloky motoru,jak mají být dle příručky. Dle zkušeností musí celek motor-převodovka sedět volně,nesmí nic táhnout.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
BadUncleSam
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 09 zář 2013, 20:41
Bydliště: Brno

Příspěvek od BadUncleSam »

yardarytarda píše:Jak tady někdo psal,jsou to přední blinkry v uložení blatníku.Dělá to v místě jak je na blinkru ten rtn co se pichne do blatníku,je potřeba ho obalit třeba smršťovačkou a bude klid.
Je dnes krásně, tak jsem demontoval blinkry, trn jsem obalil elektrikářskou černou páskou a ty spodní zajišťovací plíšky jsem ještě víc ohnul nahoru.

Děj se vůle a snad to bude ono :D
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Bydliště: Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Továrna na vibrace :D Něco na tom bude , když čtu kolik z vás s tím má problém. A i já přileju olej do ohně. Mě zase hnusně vibruje - brní volant. Stopro je to nějaká vibrace od motoru, jelikož to dělá jak za jízdy tak i když auto stojí a má nastartovaný motor. Po jízdě mě normálně brní prsty na rukou (noteeth) Takže u mě to budu řešit novou spojkovou sadou. Nic jiného mě totiž nenapadá. :D
Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 210 000 km
E39 530d M57D30 370 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km :roll:

https://imgur.com/FesKPdz
BadUncleSam
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 09 zář 2013, 20:41
Bydliště: Brno

Příspěvek od BadUncleSam »

Co nejdřív mrknout na silenbloky motoru ;)
Honda Civic EP2 1.6i 81kW
Honda Civic MB4 1.6i 92kW
Honda CRX ED9 1.6i 92kW
Honda Civic MB6 1.8i VTI LSD 124kW
VW Golf IV 1.9TDI AHF "81"kW
Fabia RS ASZ 96kW
Peugeot 407SW 2.2i 116kW
Octavia I 1.9TDI AXR 74kW
Touran 1T3 2.0TDI CFHC 103kW
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Bydliště: Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Dvouhmota mě stejně už mlátí a rachtá , takže jí musím tak jako tak udělat.
Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 210 000 km
E39 530d M57D30 370 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km :roll:

https://imgur.com/FesKPdz
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

misoVW píše:Mam velmi podobny problem na Golfe V, BKD. Rezonancia okolo 1900 a okolo 3800otacok. Robi to aj pri brzdeni motorom presne pri tychto otackach. Problem zacal po vymene prevodovky a komplet spojky. To este riesil majitel predomnou. Prevodovku menil z dovodu velkej vôle hriadele, pritom sa davala komplet nova cela spojkova sada Sachs. Pochybujem ze je chyba v tej spojke, alebo v prevodovke. Podla mna tam nieco zle poskladali, kontroloval som to, ale nic som nenasiel. Neriesil niekto nieco podobne na Golfe V? Dik.
Pozeral som to podrobnejsie. Vyzera to tak, ze naozaj to robi zotrvak :o :o Je tam uplne nova SACHS sada! Sachs uz nikdy viac. (LOL) (LOL)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
BadUncleSam
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 09 zář 2013, 20:41
Bydliště: Brno

Příspěvek od BadUncleSam »

Vidíš a mě zase většina lidí říkala běž do Sachsu, protože LUK má docela dost reklamací :D
Honda Civic EP2 1.6i 81kW
Honda Civic MB4 1.6i 92kW
Honda CRX ED9 1.6i 92kW
Honda Civic MB6 1.8i VTI LSD 124kW
VW Golf IV 1.9TDI AHF "81"kW
Fabia RS ASZ 96kW
Peugeot 407SW 2.2i 116kW
Octavia I 1.9TDI AXR 74kW
Touran 1T3 2.0TDI CFHC 103kW
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Někdo z vás snad dělá za pultem reklamací v LUKu nebo Sachsu? Vše to je jedna paní povídala. Nepovedené kusy jsou všude.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
BadUncleSam
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 09 zář 2013, 20:41
Bydliště: Brno

Příspěvek od BadUncleSam »

Nechci to zakřiknout, ale zatím to vypadá, že snad problém vyřešen ..... zpropadený blinkry :D
Honda Civic EP2 1.6i 81kW
Honda Civic MB4 1.6i 92kW
Honda CRX ED9 1.6i 92kW
Honda Civic MB6 1.8i VTI LSD 124kW
VW Golf IV 1.9TDI AHF "81"kW
Fabia RS ASZ 96kW
Peugeot 407SW 2.2i 116kW
Octavia I 1.9TDI AXR 74kW
Touran 1T3 2.0TDI CFHC 103kW
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Když jsou tvrdé silenty nápravnice tak to dělá různe brnění,vibrace do pedálů a volantu.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“