ford fusion
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 02 zář 2012, 10:03
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 02 zář 2012, 10:03
Zdravím, přidám se s dotazem ohledně chcípáni motoru.
Studený nedělá nic, ale po zahřátí motoru - při jízdě a následném vyřazení auto chcípne, většinou když otáčky padají třeba z 3000, když má auto 1500 otáček a sešlápnu spojku tak otáčky zakolísají ale nechcípne.
Na autě byly dělané ventily a rozvody. Tudíž rozebrané vše kolem sání.
Musí se nějak nastavovat klapka ? Nebo s čím by to mohlo mít souvislost ? Nebo si to časem sedne samo ?
Jinak když auto stojí volnoběh drží a nekolísá
Fusion 1.4 16V 59KW rok 2009
Díky.
Studený nedělá nic, ale po zahřátí motoru - při jízdě a následném vyřazení auto chcípne, většinou když otáčky padají třeba z 3000, když má auto 1500 otáček a sešlápnu spojku tak otáčky zakolísají ale nechcípne.
Na autě byly dělané ventily a rozvody. Tudíž rozebrané vše kolem sání.
Musí se nějak nastavovat klapka ? Nebo s čím by to mohlo mít souvislost ? Nebo si to časem sedne samo ?
Jinak když auto stojí volnoběh drží a nekolísá
Fusion 1.4 16V 59KW rok 2009
Díky.