VW Phaeton 3.0TDI 245 PS to 301 PS by DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

VW Phaeton 3.0TDI 245 PS to 301 PS by DIESELPOWER

Příspěvek od DIESELPOWER office »

VW Phaeton 3.0TDI 245 PS -> 301 PS

Výroba VW Phaeton byla tak trochu neslavně ukončena zkraje roku 2016, kdy byla vyčíslena i údajná průměrná ztráta. Ta činila astronomických 827.000,- Kč na každém vozidle, aneb řečí absolutních čísel, za 14 let prodeje tento model pro VW koncern zaznamenal ztrátu přes 60 mld. Kč! Prvotní záměr Ferdinanda Piëcha (tou dobou nejvyšší představitel koncernu Volkswagen) byl jasný - vyrobit dokonalý automobil, který bude minimálně tak dobrý jako Mercedes-Benz třídy S. Dle našeho názoru se jedná o neprávem opomíjený model s bezkonkurenčním odhlučněním interiéru i kvalitou materiálů, který ovšem automobilový trh nikdy nepřijal. Tento konkrétní vůz byl vyroben v roce 2014 a tedy po posledním faceliftu. Naftová motorizace 3.0TDI (CEXB) 180 kW (245 PS) a 500 Nm poskytuje vozu pouze průměrnou dynamiku, protože se musí oproti "hliníkové" AUDI A8 popasovat s podstatně těžší ocelovou karoserií. Z tohoto důvodu se majitel rozhodl rovnou pro úpravu Premium SPORT. Nejprve jsme provedli vstupní diagnostiku vozu. Následovalo vyčtení sériových dat, jejich analýza včetně případné aktualizace na nejnovější softwarovou verzi. Poté jsme přistoupili k úpravě dat v řídící jednotce, kterou jsme završili zkouškou na válcové zkušebně pro ověření parametrů. U tohoto vozidla jsme dosáhli krásných 301 PS (221 kW) a 608 Nm. Doporučujeme také deaktivaci funkce StartStop!, která je dostupná za zvýhodněnou cenu k této optimalizaci řídící jednotky motoru.

Touto úpravou získáte:
zvýšení výkonu až o 56 PS a 108 Nm
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech
snížení spotřeby paliva až o 10%

Nevýhody funkce Start-Stop:
motory jsou běžně stavěné na 50 tisíc nastartovaní; s funkcí Start-Stop jsou však zatěžovány i pětinásobně
• reálně hrozící poškození turbodmychadla z důvodu nedostatečného dochlazení
opotřebení klikové hřídele
degradace a s ní související snížení životnosti olejové náplně
• nadměrné opotřebení startéru, autobaterie a alternátoru

Více zde: https://www.dp-race.com/2019/02/06/vw-p ... ps-301-ps/
Tuto úpravu můžete objednat zde: https://www.dp-race.com/shop/phaeton-02 ... version-5/
Deaktivaci Start/Stop můžete objednat zde: https://shop.dieselpower.cz/komfortni-f ... tart-stop/






Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“