Podezření na vadnou kabeláž ke vstřikům Passat AVF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jo, učit se, učit se, učit se je třeba stále
Ještě rada k vytažení toho plastovýho konektoru ze vstřiku, v jeho patici je jistící zobáček, který sedí ve vybrání toho konektoru / čtverec na fotce, přesně v tom otvíracím ohybu
Buď mu pomoct zase minišroubovákem vedle a odehnout při vytažení, a nebo opratrně pobrat ze stran
Ještě rada k vytažení toho plastovýho konektoru ze vstřiku, v jeho patici je jistící zobáček, který sedí ve vybrání toho konektoru / čtverec na fotce, přesně v tom otvíracím ohybu
Buď mu pomoct zase minišroubovákem vedle a odehnout při vytažení, a nebo opratrně pobrat ze stran
Pánové díky moc za cenné rady a luxusní návod. Právě jsem se vrátil od mechoše. Nutno dodat, že origo vačka dávaná 4 roky zpět je na 1. a 4. válci zas na kaši i s hydrama mi na klidu moc nepřidalo. Kontakty jsme napružili dle návodu za který ještě jednou díky.
Ale naskytl se problém. Než jsme začli sundavat ventildekl, tak jsme zjistili, že z něj de kouř... Spaliny.. A hodně. Přeměřili sme tudíž tlaky. První válec 14 Barů. Zbytek kolem 33 Barů. Něco se tam stalo... Ale co? Nějaký nápad? Co způsobí to, že jdou spaliny do hlavy? Pístní kroužek? Nebo to může způsobit třeba ventil? Díky moc!
Auto nebralo do poslední chvíle žadný olej, ani vodu nic. Netlakuje do vody. Vše se chová normálně...
Ale naskytl se problém. Než jsme začli sundavat ventildekl, tak jsme zjistili, že z něj de kouř... Spaliny.. A hodně. Přeměřili sme tudíž tlaky. První válec 14 Barů. Zbytek kolem 33 Barů. Něco se tam stalo... Ale co? Nějaký nápad? Co způsobí to, že jdou spaliny do hlavy? Pístní kroužek? Nebo to může způsobit třeba ventil? Díky moc!
Auto nebralo do poslední chvíle žadný olej, ani vodu nic. Netlakuje do vody. Vše se chová normálně...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mám zkušenost s BSV, občasné vynechání výkonu bylo to v dalších servisech ale nikdo na nic nepřišel, nic nekouřilo jen motor krádkodobě občas ztratil výkon, majitel auto prodal a problém se po dvou letech zhoršil natolik že motor vypl a nešel nastartovat, když sup zdechl po několikáté tak se tam konečně objevilá závada zkrat na vstřik obvod přerušen, číslo nevím, vyměnil jsem kabeláž ke vstřikům a od té doby je vše OK jen se mění olej a sup jezdí OK
Díky za odpověď. Právě tu lištu jsme prověřovali, ale zarazil nás ten modrej dým pod ventilvíkem. Ihned po startu to od tam začne valit. Tudíž sme změřili tlaky a první válec 14bar...
Do poslední chvíle to jezdilo úplně normálně bez jakéhokoliv kouře nebo divných projevů. Ještě tak 14 dnů zpátky jsem kontroloval všechny kapaliny a víčko od oleje jen tak poskakovalo na ventilvíku po otevření. A z ničeho nic z tama dou strašný věci...
Co se tam mohlo stát? Může to způsobit prasklý píst?
Ještě jednou díky. Chci mít nějaký názor než to začneme rozdělávat, jakože jestli to má cenu...
Do poslední chvíle to jezdilo úplně normálně bez jakéhokoliv kouře nebo divných projevů. Ještě tak 14 dnů zpátky jsem kontroloval všechny kapaliny a víčko od oleje jen tak poskakovalo na ventilvíku po otevření. A z ničeho nic z tama dou strašný věci...
Co se tam mohlo stát? Může to způsobit prasklý píst?
Ještě jednou díky. Chci mít nějaký názor než to začneme rozdělávat, jakože jestli to má cenu...
Kriste pane, komprese na prvním jen 14, Miloši, jak tu můžeš nyní psát OT opět o té liště ...
pavlin2 - komprese je v prdeli, tipujuju to na prasklý nebo propálený píst, že by mohl být problém s ventilem bych řekl je méně pravděpodobné. Nejprve kontrola endoskopem, pak uvidíš, ale bude to jistě na demontáž. Ale znovu, komprese je KO, tak se nenech zmást
Obecně pro tyhle motory platí pro stav nového komprese 25-31 bar
mez opotřebení 19 bar
maximální přípustný rozdíl mezi válci je 5 bar
tak asi tak
Že to jezdilo do poslední chvíle, to je přece jasné, než se píst odporoučel ... Škoda, žes tu o tom kouři zpod víka nenapsal hned, bylo by to jasnější od začátku.
pavlin2 - komprese je v prdeli, tipujuju to na prasklý nebo propálený píst, že by mohl být problém s ventilem bych řekl je méně pravděpodobné. Nejprve kontrola endoskopem, pak uvidíš, ale bude to jistě na demontáž. Ale znovu, komprese je KO, tak se nenech zmást
Obecně pro tyhle motory platí pro stav nového komprese 25-31 bar
mez opotřebení 19 bar
maximální přípustný rozdíl mezi válci je 5 bar
tak asi tak
Že to jezdilo do poslední chvíle, to je přece jasné, než se píst odporoučel ... Škoda, žes tu o tom kouři zpod víka nenapsal hned, bylo by to jasnější od začátku.
No my si toho kouře všimli až včera, protože sme to začali párat hned po chcípnutí, takže to bylo ještě vidět. Po složení jsme schválně nechali víčko otevřené a hned po startu to začlo hulit
Jj, druhý válec má kompresi 33 bar, což je rozdíl obrovský.
Každopadně mám domluvené sundání hlavy a pak se uvidí co dál...
Díky za rady. Ještě včera sem žil v tom že vyměním lištu a bude to ok, dneska už je to generálka. Sem zvědavej co přijde až to rozděláme
Jj, druhý válec má kompresi 33 bar, což je rozdíl obrovský.
Každopadně mám domluvené sundání hlavy a pak se uvidí co dál...
Díky za rady. Ještě včera sem žil v tom že vyměním lištu a bude to ok, dneska už je to generálka. Sem zvědavej co přijde až to rozděláme
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Rayx"]Kriste pane, komprese na prvním jen 14, Miloši, jak tu můžeš nyní psát OT opět o té liště ...
já to taky vidím že je problém na prvním válci, stopro bych ještě jednou kompresi změřil a čuměl do válce inspekční kamerou, pokud bych jen rukou točil první píst do kopmrese tak musí syčet do kliky,
tu kabeláž jsem napsal jen jako zkušenost že třeba nic nekouřilo
já to taky vidím že je problém na prvním válci, stopro bych ještě jednou kompresi změřil a čuměl do válce inspekční kamerou, pokud bych jen rukou točil první píst do kopmrese tak musí syčet do kliky,
tu kabeláž jsem napsal jen jako zkušenost že třeba nic nekouřilo
Chtěl bych Vás poprosit o odpověď nebo názor na tento problém. Tohle jsem ještě nikdy nemusel řešit tak bych chtěl alespoň pro mou představu nastínit, jak taková oprava probíhá.
Tu omletou vačku i s hydrama samozřejmě vyměnit. K ní určitě i pánve na vačce.
Dál když se sundá hlava, která je v pořádku a není fouknutá, musí se i přesto rovnat nebo se jen nahodí nové těsnení a dá se zpět?
Píst- pokud bude prasklý, kupuje se nový nebo stačí dát např. z vraku? A pokud k tomuto dojde, musí se vytáhnout klika a měnit všechny pánve? Nebo radši nechat udělat třeba i všechny pístní kroužky?
Ještě jednou díky. Vážím si Vaší pomoci.
Tu omletou vačku i s hydrama samozřejmě vyměnit. K ní určitě i pánve na vačce.
Dál když se sundá hlava, která je v pořádku a není fouknutá, musí se i přesto rovnat nebo se jen nahodí nové těsnení a dá se zpět?
Píst- pokud bude prasklý, kupuje se nový nebo stačí dát např. z vraku? A pokud k tomuto dojde, musí se vytáhnout klika a měnit všechny pánve? Nebo radši nechat udělat třeba i všechny pístní kroužky?
Ještě jednou díky. Vážím si Vaší pomoci.