Podezření na vadnou kabeláž ke vstřikům Passat AVF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Dobrá návodka s tím nahřátím, to by mě popravdě nenapadlo, ptal jsem se kámoše co to hodně dělá a říkal že to taky tak dělá, no zase jsem chytřejší (noteeth)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jo, učit se, učit se, učit se je třeba stále :)

Ještě rada k vytažení toho plastovýho konektoru ze vstřiku, v jeho patici je jistící zobáček, který sedí ve vybrání toho konektoru / čtverec na fotce, přesně v tom otvíracím ohybu

Buď mu pomoct zase minišroubovákem vedle a odehnout při vytažení, a nebo opratrně pobrat ze stran

Obrázek
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Pánové díky moc za cenné rady a luxusní návod. Právě jsem se vrátil od mechoše. Nutno dodat, že origo vačka dávaná 4 roky zpět je na 1. a 4. válci zas na kaši i s hydrama mi na klidu moc nepřidalo. Kontakty jsme napružili dle návodu za který ještě jednou díky.
Ale naskytl se problém. Než jsme začli sundavat ventildekl, tak jsme zjistili, že z něj de kouř... Spaliny.. A hodně. Přeměřili sme tudíž tlaky. První válec 14 Barů. Zbytek kolem 33 Barů. Něco se tam stalo... Ale co? Nějaký nápad? Co způsobí to, že jdou spaliny do hlavy? Pístní kroužek? Nebo to může způsobit třeba ventil? Díky moc!
Auto nebralo do poslední chvíle žadný olej, ani vodu nic. Netlakuje do vody. Vše se chová normálně...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tak to je blbý, to bude píst v ... Proto ty misfires, kabeláž v tom byla nevinně. Chtělo by to endoskop a mrknout tam přes žhavičku nebo dokonce přes vstřik, kterej bude asi viníkem ...
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Myslíš celej píst nebo je šance že to bude třeba jen kroužek? Právě kvuli tomu jsme měřili tlaky a ten první hrnek má 14 barů. A na tom stejnym byly ty misfires...

Edit: mohl by to zpusobovat prasklý píst?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14267
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Teď budu podobný problém řešit na Caddy 2.0SDi, za studena +- dobré, po zahřátí jde někdy na tři a motor sebou škube, starty za studena ok, po zahřátí někdy dlouho točí jakoby spadla nafta.
Jen mě sere že o problému se ví od října, ujeto dalších 9tkm a řešit se to bude až s novým řidičem na vozidle (wallbash)
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Ono se to trošku dneska zlepšilo po napružení kontaktů, ale stejně to sebou cuká jak na volnoběh tak za jízdy a hulí modře jak z výfuku tak z ventilového víka. A první válec tlak 14 barů...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mám zkušenost s BSV, občasné vynechání výkonu bylo to v dalších servisech ale nikdo na nic nepřišel, nic nekouřilo jen motor krádkodobě občas ztratil výkon, majitel auto prodal a problém se po dvou letech zhoršil natolik že motor vypl a nešel nastartovat, když sup zdechl po několikáté tak se tam konečně objevilá závada zkrat na vstřik obvod přerušen, číslo nevím, vyměnil jsem kabeláž ke vstřikům a od té doby je vše OK jen se mění olej a sup jezdí OK
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Díky za odpověď. Právě tu lištu jsme prověřovali, ale zarazil nás ten modrej dým pod ventilvíkem. Ihned po startu to od tam začne valit. Tudíž sme změřili tlaky a první válec 14bar...
Do poslední chvíle to jezdilo úplně normálně bez jakéhokoliv kouře nebo divných projevů. Ještě tak 14 dnů zpátky jsem kontroloval všechny kapaliny a víčko od oleje jen tak poskakovalo na ventilvíku po otevření. A z ničeho nic z tama dou strašný věci...
Co se tam mohlo stát? Může to způsobit prasklý píst?
Ještě jednou díky. Chci mít nějaký názor než to začneme rozdělávat, jakože jestli to má cenu...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To ti řekne leda Sibila..
Pokud tam není tlak, je to prostě mechanická závada, takže skopnout hlavu a uvidíš, nic jinýho nevymyslíš
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Ok díky moc
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Kriste pane, komprese na prvním jen 14, Miloši, jak tu můžeš nyní psát OT opět o té liště ...

pavlin2 - komprese je v prdeli, tipujuju to na prasklý nebo propálený píst, že by mohl být problém s ventilem bych řekl je méně pravděpodobné. Nejprve kontrola endoskopem, pak uvidíš, ale bude to jistě na demontáž. Ale znovu, komprese je KO, tak se nenech zmást ;)

Obecně pro tyhle motory platí pro stav nového komprese 25-31 bar
mez opotřebení 19 bar
maximální přípustný rozdíl mezi válci je 5 bar

tak asi tak

Že to jezdilo do poslední chvíle, to je přece jasné, než se píst odporoučel ... Škoda, žes tu o tom kouři zpod víka nenapsal hned, bylo by to jasnější od začátku.
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

No my si toho kouře všimli až včera, protože sme to začali párat hned po chcípnutí, takže to bylo ještě vidět. Po složení jsme schválně nechali víčko otevřené a hned po startu to začlo hulit
Jj, druhý válec má kompresi 33 bar, což je rozdíl obrovský.
Každopadně mám domluvené sundání hlavy a pak se uvidí co dál...

Díky za rady. Ještě včera sem žil v tom že vyměním lištu a bude to ok, dneska už je to generálka. Sem zvědavej co přijde až to rozděláme (noteeth)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Rayx"]Kriste pane, komprese na prvním jen 14, Miloši, jak tu můžeš nyní psát OT opět o té liště ...

já to taky vidím že je problém na prvním válci, stopro bych ještě jednou kompresi změřil a čuměl do válce inspekční kamerou, pokud bych jen rukou točil první píst do kopmrese tak musí syčet do kliky,

tu kabeláž jsem napsal jen jako zkušenost že třeba nic nekouřilo
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Chtěl bych Vás poprosit o odpověď nebo názor na tento problém. Tohle jsem ještě nikdy nemusel řešit tak bych chtěl alespoň pro mou představu nastínit, jak taková oprava probíhá.
Tu omletou vačku i s hydrama samozřejmě vyměnit. K ní určitě i pánve na vačce.
Dál když se sundá hlava, která je v pořádku a není fouknutá, musí se i přesto rovnat nebo se jen nahodí nové těsnení a dá se zpět?
Píst- pokud bude prasklý, kupuje se nový nebo stačí dát např. z vraku? A pokud k tomuto dojde, musí se vytáhnout klika a měnit všechny pánve? Nebo radši nechat udělat třeba i všechny pístní kroužky?

Ještě jednou díky. Vážím si Vaší pomoci.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“