Suzuki Ignis 1.3 DDiS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
fantom004
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 03 pro 2018, 11:50
Bydliště: Pelhřimov

Suzuki Ignis 1.3 DDiS

Příspěvek od fantom004 »

Zdarec sranec kamarádi,

Kde najdu u ignise pojistky? Je jejich asi 8 pod ovladačem světel. Pak je něco v motorovým prostoru. Přestalo svítít osvětlení SPZ. Víc jsem nenašel.. Na netu mraky stránek kde je tuna obrázků, ale chtějí platit..

+

Nenastartuje za tepla. Prý asi čerpadlo v háji. Je to tak?


Díky za rady! (crazy)
Škoda Fabia II 1.2 TSI 63kW :havaj:
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU :lebka:
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN :lebka:
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Osvětlení SPZ je na stejnou pojistku s parkovačkama takže pokud koncáky svítí, žárovky nebo dráty někde přerušený bych řekl
Co je to za systém vstřikování ? Denso ?
Spíš bych řekl že některej vstřik prochcává, ale čerpadlo to může dělat tak no
Nějaká možnost diagnostiky ?
Uživatelský avatar
fantom004
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 03 pro 2018, 11:50
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od fantom004 »

Dobrá, meknu na tu pojistku. Mám pocit, že ani parkovačky nesvitily..

Hele to se musím víc podívat.. Co to je za značku..

A diagnostiku nemám.. Mám jen Vaga+OPcom a čínskou jebku do OBD.... Tak nevim jestli mi něco řekne..

Díky moc
Škoda Fabia II 1.2 TSI 63kW :havaj:
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU :lebka:
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN :lebka:
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No,spíš ne,já teď řešil Toyotu(FAP,EGR,klapku) a četl jsem to Delphinou která pořád psala EGR ale byla v hajzlu klapka
Pak jsem zkusil Würth WoW a ten to odhalil
Chce to diag který umí live data a podívat je jak nabíhá tlak v railu když to teplý startujes
Jak to má řešeny přepady,šel by udělat přepadovej test?
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Z toho čo máš k dispozícii, tak VAG cez OBD2 by mohol zobraziť nábeh tlaku v raili, vyskúšaj
Uživatelský avatar
fantom004
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 03 pro 2018, 11:50
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od fantom004 »

roman1648 píše:No,spíš ne,já teď řešil Toyotu(FAP,EGR,klapku) a četl jsem to Delphinou která pořád psala EGR ale byla v hajzlu klapka
Pak jsem zkusil Würth WoW a ten to odhalil
Chce to diag který umí live data a podívat je jak nabíhá tlak v railu když to teplý startujes
Jak to má řešeny přepady,šel by udělat přepadovej test?
Klapka u nafty? (hm)

Vůbec nevím jak to tam je udělaný, auto není moje. Takže nemám možnost to jít omrknout.
Škoda Fabia II 1.2 TSI 63kW :havaj:
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU :lebka:
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN :lebka:
Uživatelský avatar
fantom004
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 03 pro 2018, 11:50
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od fantom004 »

Marek001 píše:Z toho čo máš k dispozícii, tak VAG cez OBD2 by mohol zobraziť nábeh tlaku v raili, vyskúšaj
Já myslel, že VAG se spojí jen s koncernem.. Takže to půjde napíchnout na něj jo?
Škoda Fabia II 1.2 TSI 63kW :havaj:
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU :lebka:
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN :lebka:
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

Jj klapka na naftu (crazy) (rofl)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo na sání je našroubováním EGR a pod ním škrtící klapka ovladana takovým magnetem,ne servomotorem,koukal jsem jak to funguje-zapnes klíček otevře se,vypnes a zavře se
Není to teda klasika škrtící klapka ale spíš chcipklapka ale má snímač a jak byla zatuhlactrn magnet to neutáhla,nešel přidat plyn a svítilo všechno co mohlo
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Fantom: podľa toho čo píšeš, nebude lepšie dať to niekomu kto vie čo a ako? (samozrejme nechcem uraziť, všetci sme nejako začínali)
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

jj,přesně,ten borec podle mě ani neví co je rail,dnes se do aut rýpe každej kdo má do prdele díru,každej se furt učíme,ale spousta mechošů ani neví jak zapaluje 4 válec...základ je základ...
Uživatelský avatar
fantom004
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 03 pro 2018, 11:50
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od fantom004 »

Jedinej roman odpovídá na téma.. Ostatní jste mi fakt pomohli :roll: ...

Napíchnu na diag. A dám vědět.

Díky Romane.. :-)
Škoda Fabia II 1.2 TSI 63kW :havaj:
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU :lebka:
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN :lebka:
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hele od toho VAGu si ale moc neslibuj,chtělo by to třeba KTS nebo nechat zdiag ostikovat v autorizaku,to je někdy nejjednodušší a mnohdy i nejrychlejší...
Uživatelský avatar
fantom004
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 03 pro 2018, 11:50
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od fantom004 »

roman1648 píše:Hele od toho VAGu si ale moc neslibuj,chtělo by to třeba KTS nebo nechat zdiag ostikovat v autorizaku,to je někdy nejjednodušší a mnohdy i nejrychlejší...
Na KTS mám taky možnost to píchnout.. :-)
Škoda Fabia II 1.2 TSI 63kW :havaj:
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU :lebka:
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN :lebka:
Uživatelský avatar
fantom004
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 03 pro 2018, 11:50
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od fantom004 »

Tak včera jsem byl na KTS, co jsem zjistil že vadný EGR. Jinak diag nic nenapsala.

Jinak teda k problému.

Změřil jsem tlak na railu a čerpadlo dává za tepla 100barů. Což je málo.. :P Pak jsem počkal asi hodinu a půl, a "za studena" dávalo kolem 120barů.

A vstřikovače jsem zkoušel, žádnej špatnej není. Všechny jsem si napojil na baňky, a jsou v pořádku.

Takže nejspíš čerpadlo.. :roll:

Nemá někdo ponětí na kolik to vyjde? Repas? Nový čerpadlo?

Díky :)
Škoda Fabia II 1.2 TSI 63kW :havaj:
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU :lebka:
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN :lebka:
Odpovědět

Zpět na „Suzuki“