Suzuki Ignis 1.3 DDiS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Suzuki Ignis 1.3 DDiS
Zdarec sranec kamarádi,
Kde najdu u ignise pojistky? Je jejich asi 8 pod ovladačem světel. Pak je něco v motorovým prostoru. Přestalo svítít osvětlení SPZ. Víc jsem nenašel.. Na netu mraky stránek kde je tuna obrázků, ale chtějí platit..
+
Nenastartuje za tepla. Prý asi čerpadlo v háji. Je to tak?
Díky za rady!
Kde najdu u ignise pojistky? Je jejich asi 8 pod ovladačem světel. Pak je něco v motorovým prostoru. Přestalo svítít osvětlení SPZ. Víc jsem nenašel.. Na netu mraky stránek kde je tuna obrázků, ale chtějí platit..
+
Nenastartuje za tepla. Prý asi čerpadlo v háji. Je to tak?
Díky za rady!
Škoda Fabia II 1.2 TSI 63kW
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN
Dobrá, meknu na tu pojistku. Mám pocit, že ani parkovačky nesvitily..
Hele to se musím víc podívat.. Co to je za značku..
A diagnostiku nemám.. Mám jen Vaga+OPcom a čínskou jebku do OBD.... Tak nevim jestli mi něco řekne..
Díky moc
Hele to se musím víc podívat.. Co to je za značku..
A diagnostiku nemám.. Mám jen Vaga+OPcom a čínskou jebku do OBD.... Tak nevim jestli mi něco řekne..
Díky moc
Škoda Fabia II 1.2 TSI 63kW
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN
No,spíš ne,já teď řešil Toyotu(FAP,EGR,klapku) a četl jsem to Delphinou která pořád psala EGR ale byla v hajzlu klapka
Pak jsem zkusil Würth WoW a ten to odhalil
Chce to diag který umí live data a podívat je jak nabíhá tlak v railu když to teplý startujes
Jak to má řešeny přepady,šel by udělat přepadovej test?
Pak jsem zkusil Würth WoW a ten to odhalil
Chce to diag který umí live data a podívat je jak nabíhá tlak v railu když to teplý startujes
Jak to má řešeny přepady,šel by udělat přepadovej test?
Klapka u nafty?roman1648 píše:No,spíš ne,já teď řešil Toyotu(FAP,EGR,klapku) a četl jsem to Delphinou která pořád psala EGR ale byla v hajzlu klapka
Pak jsem zkusil Würth WoW a ten to odhalil
Chce to diag který umí live data a podívat je jak nabíhá tlak v railu když to teplý startujes
Jak to má řešeny přepady,šel by udělat přepadovej test?
Vůbec nevím jak to tam je udělaný, auto není moje. Takže nemám možnost to jít omrknout.
Škoda Fabia II 1.2 TSI 63kW
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN
Já myslel, že VAG se spojí jen s koncernem.. Takže to půjde napíchnout na něj jo?Marek001 píše:Z toho čo máš k dispozícii, tak VAG cez OBD2 by mohol zobraziť nábeh tlaku v raili, vyskúšaj
Škoda Fabia II 1.2 TSI 63kW
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN
Jo na sání je našroubováním EGR a pod ním škrtící klapka ovladana takovým magnetem,ne servomotorem,koukal jsem jak to funguje-zapnes klíček otevře se,vypnes a zavře se
Není to teda klasika škrtící klapka ale spíš chcipklapka ale má snímač a jak byla zatuhlactrn magnet to neutáhla,nešel přidat plyn a svítilo všechno co mohlo
Není to teda klasika škrtící klapka ale spíš chcipklapka ale má snímač a jak byla zatuhlactrn magnet to neutáhla,nešel přidat plyn a svítilo všechno co mohlo
Na KTS mám taky možnost to píchnout..roman1648 píše:Hele od toho VAGu si ale moc neslibuj,chtělo by to třeba KTS nebo nechat zdiag ostikovat v autorizaku,to je někdy nejjednodušší a mnohdy i nejrychlejší...
Škoda Fabia II 1.2 TSI 63kW
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN
Tak včera jsem byl na KTS, co jsem zjistil že vadný EGR. Jinak diag nic nenapsala.
Jinak teda k problému.
Změřil jsem tlak na railu a čerpadlo dává za tepla 100barů. Což je málo.. Pak jsem počkal asi hodinu a půl, a "za studena" dávalo kolem 120barů.
A vstřikovače jsem zkoušel, žádnej špatnej není. Všechny jsem si napojil na baňky, a jsou v pořádku.
Takže nejspíš čerpadlo..
Nemá někdo ponětí na kolik to vyjde? Repas? Nový čerpadlo?
Díky
Jinak teda k problému.
Změřil jsem tlak na railu a čerpadlo dává za tepla 100barů. Což je málo.. Pak jsem počkal asi hodinu a půl, a "za studena" dávalo kolem 120barů.
A vstřikovače jsem zkoušel, žádnej špatnej není. Všechny jsem si napojil na baňky, a jsou v pořádku.
Takže nejspíš čerpadlo..
Nemá někdo ponětí na kolik to vyjde? Repas? Nový čerpadlo?
Díky
Škoda Fabia II 1.2 TSI 63kW
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN