sjetá vnitřní hrana pneumatiky Golf 4

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

těhlice se ohne dřív jak tlumič ;)
rikolami
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 10 čer 2009, 21:57

Příspěvek od rikolami »

Každopádně před přezutím to hodím doma na kanál a posunu ten čep co nejvíc dovnitř.Potom zajedu přehodit disky a geometrii a uvidím jestli se ten odklon aspoň přiblíží k té hranici 1 st.
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Sranda je, že těhlici koupíš novou buď originál za cca 5000,- nebo čínu Vika za cca 1200,- a teď si vyber. Cena je za kus. Nikdo jiný je nedělá.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
rikolami
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 10 čer 2009, 21:57

Příspěvek od rikolami »

No ta vika to je Čína,nevím jestli se to tam dá dát u tohoto dílu.Každopádně tu těhlici dělat nebudu dokud nepohnu s tím čepem a neuvidím hodnoty odklonu.
Rovnou bych mohl posunout i ten čep na druhé straně co nejvíc dovnitř.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Teplice se dá ohnou i u výměny ložiska když drží fest a úlisný je hovado (rofl)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Souhlas, zkus sám čep zapustit co nejdál do ramene a nech to někde přeměřit. Myslím si, že budeš překvapen, o kolik se to změní, však si vyzkoušej při povoleným čepu v rameni, jakou to má na těch dírách vůli ;)

Jinak snížení tomu bohužel opravdu nepomáhá, snižuješ tím "trojuhelník", tak se to zákonitě musí projevit negativně na odklonech.
rikolami
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 10 čer 2009, 21:57

Příspěvek od rikolami »

Jednoznačně souhlas,nebyl s tím problém až teď.
Mám takovej pocit z těch lidí v těch servisech jako by se nikomu do toho nechtělo nebo práce navíc . . .
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Tenhle odklon není nic hroznýho kor pokud to snížil.Aby jsi dohnal stupen dole tak to bude muset pilovat aspon 5mm a to nejde.Nastavte zbíhavost na 15 minut celková a bude pokoj.0 zbíhavost je kokotina při tomhle odklonu aspon je máš podobný tak to nikam netáhne.
rikolami
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 10 čer 2009, 21:57

Příspěvek od rikolami »

Já to přece nepotřebuju dát o stupeň dolů, stáčí 14' ,aby to bylo v toleranci. Levé kolo je 1st 1' a problém to nedělá.
Takže by stačilo kolik?1 - 2mm posunout dovnitř?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Asi tak ale pokud uděláš zbíhavost efekt je stejnej 14 minut je nic problém je 0 ve tvém protokolu.
rikolami
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 10 čer 2009, 21:57

Příspěvek od rikolami »

Takže jestli tomu dobře rozumím, mám nastavit sbíhavost na 0st15' na obou stranách v předu a nemusím řešit odklon na pravém kole?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Ne na obouch celková aby byla do 20 minut.Záleží na geometrii jakou maj citlivost.Zlepší se ti i odezva do volantu.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Rayx píše:Souhlas, zkus sám čep zapustit co nejdál do ramene a nech to někde přeměřit. Myslím si, že budeš překvapen, o kolik se to změní, však si vyzkoušej při povoleným čepu v rameni, jakou to má na těch dírách vůli ;)

Jinak snížení tomu bohužel opravdu nepomáhá, snižuješ tím "trojuhelník", tak se to zákonitě musí projevit negativně na odklonech.
Vůle je tam velká ale paradoxně se mění zbíhavost a to o hodně.
rikolami
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 10 čer 2009, 21:57

Příspěvek od rikolami »

Takže ty tvrdíš,že se odklon nezmění při posunu spodního čepu dovnitř?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

geo píše: Vůle je tam velká ale paradoxně se mění zbíhavost a to o hodně.
Vždyť o to přece jde, ne ... A sbíhavost se doladí poté, co budou odklony ;)
To by manšaft na geometrii měl vědět, že nejdřív musí ladit odklon, sbíhavost až na konec, jenže rychlý prachy to kazí ...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“