GTB1756VK sa nenafukuje

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

GTB1756VK sa nenafukuje

Příspěvek od mr.freezer »

Nazdar pani, kupil som ibizu 6L FR BLT... Je v nej napchate GTB1756VK na podtlak... Turbo ma velmi pomaly nabeh turbo, poziadavku dosiahne az okolo 2800-3000rpm... Cez basic settings-group 011 som nastavoval doraz na turbe a najvacsi rozdiel v tlakoch sa mi podarilo dosiahnut 70mbar... Ci tocim dorazom hore alebo dole, uz mi tlak len klesa... Skusal som ubrat predpatie na banke, az som mal prefuky na 2900mbar pri poziadavke 2700, ale nabeh bol stale velmi slaby... Regulacia chodi pekne, banka ide az nandoraz... Dokonca som vyskusal na banku napojit priamo podtlak a logoval som do 2000rpm ale nabeh stale veeelmi slaby... Paka regulacie skratena, nezavadzia jej nic, ide pekne na vnutorny doraz... Uz ma napada, len dakycproblem dnu v turbe, ale netusim, co by tam mohlo byt pojebabrane... Poradte prosim, uz som zufaly.Obrázek
Obrázek[/img]
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Skúšal si mať úplné zavreté lopatky a tak skúsiť lognúť ? myslím tým spraviť v hadićke podtlak, zapchať ju aby podtlak neunikal aby stále boli lopatky zavreté a skúsiť, ak bude pomaly nabiehať aj tak, tak potom asi pridreté turbo ? hľadal by som problém tam.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

Jasne skusal som aj tak, aj tak naprd nabeh... Regulacia chodi uplne lahucko...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Tak potom hľadať problém v turbe, zhoď hadicu a skús sním potočiť či nezadrhá a ide voľne a ľahko
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

Aj to som uz skusal, turbo som mal vonka, uplne lahko sa toci
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jednak, zakladni chyba je v tom, ze je to predelane na podtlak - pri tomto ukonu se da hodne veci pokazit.

Dale pak je otazkou: kdo to ladil? Protoze kdyz nema Rj patricne instrukce nema sanci ani to sebelepsi turbo na uspech.

Na konec dodavam, ze drtiva vetsina "levnych repasu" nebo jetych levnych turbodmychadel, ke kterym se nekteri "tuneri" nezridka uchyluji tak jsou ve spatnem stavu (coz je nezridka duvodem prodeje a prodavajici o tom vi).

PS: automaticky predpokladam, ze nemas netesnost v sani ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ps: ja som automaticky predpokladal že auto predtým išlo úplne normálne, čiže myslel som že predtým všetko bolo Ok a zrazu sa objavila táto chyba samozrejme teeba vediet kto to ladil
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

EMP měřils?
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 22 lis 2014, 15:43

Příspěvek od Ondra_TDI »

Největší hovadina co jsi mohl udělat, je "odborně" vrtat do regulace na již odladěném autě (LOL)
Naposledy upravil(a) Ondra_TDI dne 15 úno 2019, 09:36, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

on ale nepsal že bylo odladěné / fungovalo bezvadně.. spíš to někdo nějak splácal a pak radši prodal... mj. bůh ví co je tam za soft a pokud tam není vhodný, tak se to fakt nemusí nafukovat..
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 22 lis 2014, 15:43

Příspěvek od Ondra_TDI »

Vici píše:on ale nepsal že bylo odladěné / fungovalo bezvadně.. spíš to někdo nějak splácal a pak radši prodal... mj. bůh ví co je tam za soft a pokud tam není vhodný, tak se to fakt nemusí nafukovat..
No pokud není odladěné tak je problém tam. Akorát já automaticky předpokládal, že auto je odladěné. Neodladěné auto by koupil snad jen blázen. Problém může být klidně v softu, podobný problém jsem měl na 2260 odborně odladěné u chipfora. :D Problém vyřešil, až pak jiný software od jiného úpravce.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Tak ale podla obrazkov ma pozadovany tlak 2700mbar cize predpikladam ze nejaky soft tam bude psravený
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ondra_TDI píše: No pokud není odladěné tak je problém tam. Akorát já automaticky předpokládal, že auto je odladěné. Neodladěné auto by koupil snad jen blázen. Problém může být klidně v softu, podobný problém jsem měl na 2260 odborně odladěné u chipfora. :D Problém vyřešil, až pak jiný software od jiného úpravce.
Az na toho blazna souhlas. Kdo vi, treba to koupil za hubicku od nekoho, kdo si s tim uz nevedel rady. Znam takovych pripadu ze by to vydalo na roman. A pritom zaklady problemu bylo jen spatne nastavene/zrepasovane turbo nebo ze se v RJ vrtal neschopa.

Osobne se domnivam, ze by bylo vhodne dat tam tovarni SW a vyzkouset jak se to chova s nim. Tedy, zda ma turbodmychadlo alespon trochu tendence se nafukovat. Je jasne, ze nebude vyuzit potencial turbodmychadla ale pokud by se to s tovarnim SW nafukovalo lip, nezli s upravenym, je jasne, ze problem je v SW.

Netusim odkud jsi ale doporucoval bych, aby ses obratil na nejakou kvalitniho upravce a ten ti s tim pomuze. Ve finale te to vyjde mene, nezli bys kolem toho lital a zkousel menit ruzne veci (zvlaste pak pouzite) a nastaveni s tim, ze by jsi ve finale na to byl treba tak spatne, ze bys rozhodil stav auta do stavu, kdy by si s tim bez HW uprav nemel sanci poradit ani upravce SW.

PS: osobne se domnivam, ze by bylo vhodne, abys nam tu o aute neco napsat ... neboj se soudu (jsou to stale jenom slova), hled na to, aby ti to pomohlo k funkcnimu autu s co nejmensimi problemy a vydaji ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 22 lis 2014, 15:43

Příspěvek od Ondra_TDI »

Pokud má ve vstřikovačích jiné trysky, tak by mu sériový software na otestování mohl spíš uškodit.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Tak ja predpokladam, ze tam nema nejake brutalni konve ale pravdou je, ze v moment, kdy se nekdo uchyli k predelani na podtlak, lze ocekavat i konve ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“