GTB1756VK sa nenafukuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
GTB1756VK sa nenafukuje
Nazdar pani, kupil som ibizu 6L FR BLT... Je v nej napchate GTB1756VK na podtlak... Turbo ma velmi pomaly nabeh turbo, poziadavku dosiahne az okolo 2800-3000rpm... Cez basic settings-group 011 som nastavoval doraz na turbe a najvacsi rozdiel v tlakoch sa mi podarilo dosiahnut 70mbar... Ci tocim dorazom hore alebo dole, uz mi tlak len klesa... Skusal som ubrat predpatie na banke, az som mal prefuky na 2900mbar pri poziadavke 2700, ale nabeh bol stale velmi slaby... Regulacia chodi pekne, banka ide az nandoraz... Dokonca som vyskusal na banku napojit priamo podtlak a logoval som do 2000rpm ale nabeh stale veeelmi slaby... Paka regulacie skratena, nezavadzia jej nic, ide pekne na vnutorny doraz... Uz ma napada, len dakycproblem dnu v turbe, ale netusim, co by tam mohlo byt pojebabrane... Poradte prosim, uz som zufaly.
[/img]
[/img]
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Skúšal si mať úplné zavreté lopatky a tak skúsiť lognúť ? myslím tým spraviť v hadićke podtlak, zapchať ju aby podtlak neunikal aby stále boli lopatky zavreté a skúsiť, ak bude pomaly nabiehať aj tak, tak potom asi pridreté turbo ? hľadal by som problém tam.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
Jasne skusal som aj tak, aj tak naprd nabeh... Regulacia chodi uplne lahucko...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Jednak, zakladni chyba je v tom, ze je to predelane na podtlak - pri tomto ukonu se da hodne veci pokazit.
Dale pak je otazkou: kdo to ladil? Protoze kdyz nema Rj patricne instrukce nema sanci ani to sebelepsi turbo na uspech.
Na konec dodavam, ze drtiva vetsina "levnych repasu" nebo jetych levnych turbodmychadel, ke kterym se nekteri "tuneri" nezridka uchyluji tak jsou ve spatnem stavu (coz je nezridka duvodem prodeje a prodavajici o tom vi).
PS: automaticky predpokladam, ze nemas netesnost v sani
Dale pak je otazkou: kdo to ladil? Protoze kdyz nema Rj patricne instrukce nema sanci ani to sebelepsi turbo na uspech.
Na konec dodavam, ze drtiva vetsina "levnych repasu" nebo jetych levnych turbodmychadel, ke kterym se nekteri "tuneri" nezridka uchyluji tak jsou ve spatnem stavu (coz je nezridka duvodem prodeje a prodavajici o tom vi).
PS: automaticky predpokladam, ze nemas netesnost v sani
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ps: ja som automaticky predpokladal že auto predtým išlo úplne normálne, čiže myslel som že predtým všetko bolo Ok a zrazu sa objavila táto chyba samozrejme teeba vediet kto to ladil
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
No pokud není odladěné tak je problém tam. Akorát já automaticky předpokládal, že auto je odladěné. Neodladěné auto by koupil snad jen blázen. Problém může být klidně v softu, podobný problém jsem měl na 2260 odborně odladěné u chipfora. Problém vyřešil, až pak jiný software od jiného úpravce.Vici píše:on ale nepsal že bylo odladěné / fungovalo bezvadně.. spíš to někdo nějak splácal a pak radši prodal... mj. bůh ví co je tam za soft a pokud tam není vhodný, tak se to fakt nemusí nafukovat..
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Az na toho blazna souhlas. Kdo vi, treba to koupil za hubicku od nekoho, kdo si s tim uz nevedel rady. Znam takovych pripadu ze by to vydalo na roman. A pritom zaklady problemu bylo jen spatne nastavene/zrepasovane turbo nebo ze se v RJ vrtal neschopa.Ondra_TDI píše: No pokud není odladěné tak je problém tam. Akorát já automaticky předpokládal, že auto je odladěné. Neodladěné auto by koupil snad jen blázen. Problém může být klidně v softu, podobný problém jsem měl na 2260 odborně odladěné u chipfora. Problém vyřešil, až pak jiný software od jiného úpravce.
Osobne se domnivam, ze by bylo vhodne dat tam tovarni SW a vyzkouset jak se to chova s nim. Tedy, zda ma turbodmychadlo alespon trochu tendence se nafukovat. Je jasne, ze nebude vyuzit potencial turbodmychadla ale pokud by se to s tovarnim SW nafukovalo lip, nezli s upravenym, je jasne, ze problem je v SW.
Netusim odkud jsi ale doporucoval bych, aby ses obratil na nejakou kvalitniho upravce a ten ti s tim pomuze. Ve finale te to vyjde mene, nezli bys kolem toho lital a zkousel menit ruzne veci (zvlaste pak pouzite) a nastaveni s tim, ze by jsi ve finale na to byl treba tak spatne, ze bys rozhodil stav auta do stavu, kdy by si s tim bez HW uprav nemel sanci poradit ani upravce SW.
PS: osobne se domnivam, ze by bylo vhodne, abys nam tu o aute neco napsat ... neboj se soudu (jsou to stale jenom slova), hled na to, aby ti to pomohlo k funkcnimu autu s co nejmensimi problemy a vydaji
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Tak ja predpokladam, ze tam nema nejake brutalni konve ale pravdou je, ze v moment, kdy se nekdo uchyli k predelani na podtlak, lze ocekavat i konve
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)