GT1749VA - origo, origo repas, repas

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Gardner píše:Co se tyká otázky Originál VS Original X

Domnívám se že kvlita je shodná. Garrett fabrika na repasy je v UK a neumím si představit, že by použili jiné díly než garrett a nebo skládali a testovali turba méně pečlivě než nová. Nedávalo by to vůbec smysl.

Tedy OEM Garrett a OEM Garrett X je stejná kvalita.
Domnivas se spatne.


@Source:
Doufam, ze jdes do VB, kdyz uz kupujes nove turbo. Investovat do VA se nemuze vyplatit a az prijde chut na vetsi porci, sance, ze prodas jete VB je neporovnatelne vyssi nezli v pripade chudaka VA.

Jinak prispevek uzivatele toefuk je trefny (byt tak horke to neni) a pozapomnel jsem dodat, v ramci repasu lze pozadat o to, aby bylo pouzito dualne chlazene axialni lozisko (alespon u Turbopoweru), coz samozrejme dostava dany "repas" na uroven, ktere original neni schopen dosahnout a to oceni predevsim ti, kteri porizuji turbo za ucelem zvyseni vykonu, ktery je spojeny samozrejme s vyssi zatezi turbodmychadla.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Foreste, tak to trochu rozveď jak je to podle tebe s Reman Garrett turbínama. Já jsem na první dobrou našel tohle info co se napříč netem převážně opakuje. Proč máš důvod si myslet že to tak není? Dávají do toho snad Mellet nebo polsko nebo chinu?

*When Garrett remanufactures a turbo, for example, it’s a complete and exacting process. They strip, clean and minutely inspect the unit, to make sure it’s suitable for rebuilding. They replace every critical part, such as actuators, compressor wheels, bearing systems, seals, O-rings, piston ring seals, bolts and clamps — with new original Garrett components. So you can be confident every part has been made from the correct materials, to the correct spec.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Gardner: Dekuji za podnet, rozhodne proverim.

Ja, kdykoli jsem v minulosti kontaktoval jedineho oficialniho dealera firmy Garrett pro CR s zadosti o repas, vzdy jsem byl odmitnut s odpovedi ve smyslu, ze takova sluzba neni dostupna ani poskytovana. Tato odpoved doprovazela nabidka na nove turbodmychadlo.

Kdo vi, treba si Garrett uvedomil, ze si svym nekompromisnim pristupem k repasum sam uzavira cestu k vyssim ziskum, coz by bylo dost mozna jedine dobre.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Tak čo VA či VB ? Pre čo najelší spodok a spool up
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Myslím si že se těm lidem se kterými jsi to komunikoval moc nechtělo zjištovat jak to je. Podle jednoho staršího článku již existoval seznam modelů nabízených jako Original Reman před rokem 2014 i v ČR viz. link níže.
Dokonce jsem viděl zmínku o té fabrice v UK přímo na stránkách Honeywellu.

http://www.magyarturbo.hu/index.php/en/news

tady ještě jedna zmínka z roku 2013

https://www.garrettmotion.com/news/news ... duct-line/
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Source píše:Tak čo VA či VB ? Pre čo najelší spodok a spool up
Rozdil v nabehu beznym uzivatelem nepostrehnutely, rozdil bude ale v zatezi a vydrzi. V situaci, kdy bude VA na hrane tak VB si bude v klidu vrnet.

Nevidim zadny realny duvod proc volit VA...ale treba budu poucen.

@Gardner: Diky za info, mrknu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Pýtal som sa na ceny originál turieb a VB bolo drahšie o 10€ oproti VA, každopádne nemyslím si, že pôjdem s výkonom tak aby som dostal VA na hranu, keď si zoberiem že v séri tlačí VA 2350mbar (1,35b) tak nemyslím si, že ja budem tlačiť o niečo viac kedže mojim limitom bude spojka a do budúcna ani viac neplánujem
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 606
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Forest píše:
Source píše:Tak čo VA či VB ? Pre čo najelší spodok a spool up
Rozdil v nabehu beznym uzivatelem nepostrehnutely, rozdil bude ale v zatezi a vydrzi. V situaci, kdy bude VA na hrane tak VB si bude v klidu vrnet.

Nevidim zadny realny duvod proc volit VA...ale treba budu poucen.

@Gardner: Diky za info, mrknu.
No podľa grafov úprav VA a VB tam určite rozdiel je.Va sa dokáže oprieť už niekde okolo 1800 ot. Ale VB podľa grafov 2100.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Hej tiež mám ten pocit, z tých grafov, ale zase treba brať do úvahy to, že VB sa pri 1800 stále nafukuje, kedžto VA už tlačí na plno a pritom pri tých 1800 môžu dosahovať rovnaký tlak akurát VB dokáže vyvinúť ešte vyšší, aspoň teda to je môj predpoklad, ale VB by sa u mňa moc flákalo si myslím :D
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

k VB bys musel mít nějaký větší IC, resp FMIC a asi i trysky... a jednohmotu + lamelu s HDS..
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

S764 + 11mm hlava pôjde do auta, každopádne spojka bude limit preto chcem len to VAČko + komplet vedenie z ASZ
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vici píše:k VB bys musel mít nějaký větší IC, resp FMIC a asi i trysky... a jednohmotu + lamelu s HDS..
Na vyuziti jeho potencialu (chapejme opet dostani "na hranu") rozhodne, ale jinak neni potreba.

VB (vyjma toho, ze je atraktivnejsi) jsem zminil kvuli rezerve.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

source : jo to mi přijde rozumné.. celé vedení jak turbu tak od turba ASZ, včetně IC (někde to vše mám, ale nevím jestli prodám) a VAčko a bude to fajn. VB se bude vždycky o něco dýl nafukovat. navíc pokud bys jeho potenciál nevyužil, je sice dobré mít rezervu jak píše forest, ale já si myslím, že VA poslouží líp v tomto případě.
Pokud bys to měl PD a měl šestikvalt, odpovídající vstřiky a udělal FMIC, pak by byla jasná volba VB...

Kamarád v roce tuším 2009 koupil v barazu O1 ALH, historie neznámá, pak se do toho sehnaly jeté S764 za fajn cenu (zrovna byla nabídka, někdo prodával auto a tak je vyměnil za sérii s malým doplatkem)) a zajelo se k FUNovi. Auto dodnes jezdí, turbo původní, setrvák se spojkou taky... a to s tím málo km nenajel, k max spokojenosti :-) někde tu bude i graf. Čili někdy méně je více.. dnes se už stejně málo kde svezeš - všude samý radar a fízl
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Co místo VA/VB za turbo pokud existuje stejné plug-play turbo?
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Vici: Ak by si sa predsalen rozhodol predať a máš komplet vedenie písni mi SZ a možno by sme sa dohodli,

každopádne áno je to môj plán, v podstate priznám sa že ak by som nemal KO vstreky a nemusel by som dať nové tak žiadny z týchto plánov by nebol ale kedže som kúpil nové FB S764 do toho som za dobrú cenu zohnal 11mm hlavu tak by bolo škoda nechať tam Včko trápiť ho na maximu

a Áno rozumiem tomu že VB je atraktívnejšie ale nie som pretekár, nejdem to honiť na šprinty, chcem len nejaké kone naviac a rozumnú životnosť a predsalen na normálne je jazdenie je lepšie mať skôr nafúknuté turbo :D

Zero1724: na aké auto ? hocičo sa dá zastavať, ak by nebolo také zložité napríklad dosť na 8V zvody také GTD1449VZ tak by som aj ja kľudne do toho išiel ale to je veľa prerábania, skúšania, prispôsobovania. btw: niekde na tdifore už ho niekto predával na 8V zvodoch ale zatiaľ som ešte nevidel žiadnu rotačku/PDćko ktorá by na ňom jazdila
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“