GT1749VA - origo, origo repas, repas

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

GT1749VA - origo, origo repas, repas

Příspěvek od Source »

Na začiatok by som chcel poprosiť aby ste nepísali o tom, že VA je predpotopné turbo, áno je ale nechcem investovať do zástavby nejaké novšieho turba a na moje požiadavky mi VAčko úplne stačí, takže chcem len vybrať to čo bude dlho a dobre fungovať. Chcem dať do auta VA, nejdem nijak extra naháňať výkon, ale chcem mať rezervu a nech to turbo čo to vydrží. Čo som tak pozeral tak na výber sú asi 3-4 možnosti.

Originál garrett turbo - cena cca 850€ s DPH
Originál garrett repas - Cena cca 550 s DPH
Repas - Povedzme že cca 400€ s DPH

No a teraz otázka funguje ten originál garrett repas ? respektíve úplne by mi stačil obyčajný repas ku ktorému dostanem aj graf (ako forest hovorí) s vyvážením ešte na vyššie otáčky a samzrejme bude úplne normálne fungovať (čiže bude mať pekný nábeh)

Alebo riešiť to nejakým hybridom VA stred vo V obale ? fungovať by to mohlo nie ? v tomto prípade by som nemusel meniť komplet celé sanie (ćo by nebolo na škodu kvôli trochu lepšiemu cooleru.

Alebo nejaké iné riešenie ? tak aby som buď mohol použiť sanie z V alebo keď tak z VA a nemusel som prerábať výfuk a podobné veci. Ďakujem za odpovede.
Ešte raz podotýkam nejdem honiť kone, chcem len pekný spodok a priebeh.
octavia ASV + 11mm hlava + S764 vstreky
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

pěkný spodek = origo nové turbo od garrettu
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 22 lis 2014, 15:43

Příspěvek od Ondra_TDI »

pokud se chceš ušetřit zbytečných problémů, které jsou s repasem spojeny (nastavování regulace, možnost špatného fungování), tak kup originální turbo
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Teď tady někde je nové VB za 550 EUR... Neváhal bych.

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=170054
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Thopr píše:Teď tady někde je nové VB za 550 EUR... Neváhal bych.

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=170054
A určite je to originál ? nie je originál garett repas ? teda Xkový diel ? ani tie origo garret repasy nefungujú ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Někdo by ti řekl že repas je kvalitnější než nové turbo...... (noteeth) (noteeth) (noteeth)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Úprimne, niekedy neviem čo si mám o týchto doťahovačkách myslieť (LOL)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

standa123 píše:Někdo by ti řekl že repas je kvalitnější než nové turbo...... (noteeth) (noteeth) (noteeth)
Tesi me, ze me vnimas jako "někdo" ;)

Ale ted vazne, zkus se logicky zamyslet (ostatne, psal jsem o tom zde svoje pojednani, kdyz ho najdes, budu rad, protoze to nebudu muset sepisovat):
kdyz mas na jedne strane turbodmychadlo, ktere je nove, originalni (pozn.: komplet cele) s tim, ze je dovyvazeno v souladu s dnesni dobou na uroven "aby to vydrzelo zarucni dobu"...

... a na strane druhe kvalitni repas, ktery ma pouze jina loziska (pozn.: jako absolutni podminku platnosti meho vyroku jsem vzdy preventivne stanovil, ze vse vyjma lozisek musi byt puvodni) a je to dovyvazeno vysoce nad urovni pozadavku vyrobce turbodmychadel (v soucinnosti s podavky vyrobce automobilu, ktery zadava parametry v souladu se seriovym zatizenim turbodmychadla). Navic, tento byva mnohdy vyvazen nejen ve vyssim spektru ale i v ramci daleko prisnejsich limitu co se nevyvah tyce (alespon v pripade Turbopoweru).

A uvedom si, ze malokdo tu zustava na otackach urovne v souladu se zatizenim turbodmychadla v ramci serioveho provozu vozu ale ma daleko vetsi ocekavani? ;)

Co by sis vybral, kdyz bys mel jeden z techto dvou produktu ihned namontovat do auta, se kterym chces dosahovat vyssi vykon nezli dosahuje turbodmychadlo pri seriovem zatizeni? ;)

PS: reagoval jsi na zaklade meho nejakeho podnetu ve forme prispevku ... uvital bych, kdybys ten prispevek nasel, me se ho neporadilo prozatim najit, predem diky
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

možná mám jedno orig nové Va navíc,650E
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 22 lis 2014, 15:43

Příspěvek od Ondra_TDI »

Kdybych měl vedle sebe originální přísně skontrolované turbo a repas vyvážený na vyšší táčky, tak si já osobně rozhodně vyberu originální turbodmychadlo a to třeba nechám dovyvážit na vyšší otáčky (LOL)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ondra_TDI píše: přísně skontrolované turbo
Prisne zkontrolovane?

To je hodne relativni pojem.

Jinak ja nechavam kazde turbodmychadlo ktere mi projde rukama zkontrolovat a i nove dovyvazit.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Spravne radialne a hlavne axialne lozisko v turbe vedia podla mna posunut turbo v nabehu tesne za GTB.
Ked sa zacne hovorit o GTB tak vsetci vidia len gulockove loziska, ale to podstatne uz nevidia a to je podla mna novsia VNT regulacia.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Co se tyká otázky Originál VS Original X

Domnívám se že kvlita je shodná. Garrett fabrika na repasy je v UK a neumím si představit, že by použili jiné díly než garrett a nebo skládali a testovali turba méně pečlivě než nová. Nedávalo by to vůbec smysl.

Tedy OEM Garrett a OEM Garrett X je stejná kvalita.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

a origo fabricke loziska nikdo jiny nema.. i kdyz bude do krve tvrdit ze jo ☺
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Gardner píše:Co se tyká otázky Originál VS Original X

Domnívám se že kvlita je shodná. Garrett fabrika na repasy je v UK a neumím si představit, že by použili jiné díly než garrett a nebo skládali a testovali turba méně pečlivě než nová. Nedávalo by to vůbec smysl.

Tedy OEM Garrett a OEM Garrett X je stejná kvalita.
Ďakujem za osvetlenie, každopádne rozhodol som sa vyhnúť sa čo najviac problémom a pôjdem do Originál garrettu, SKTURBO ho predávajú za 607 s DPH, čo je úplne super cena a myslím si, že za takú cenu sa to naozaj oplatí :)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“