Byt tak horke to moze byt ked mas o 1-2 levely lepsie loziska nez olegove s dvojitym chladenim.Forest píše: Jinak prispevek uzivatele toefuk je trefny (byt tak horke to neni) a pozapomnel jsem dodat, v ramci repasu lze pozadat o to, aby bylo pouzito dualne chlazene axialni lozisko (alespon u Turbopoweru), coz samozrejme dostava dany "repas" na uroven, ktere original neni schopen dosahnout a to oceni predevsim ti, kteri porizuji turbo za ucelem zvyseni vykonu, ktery je spojeny samozrejme s vyssi zatezi turbodmychadla.
GT1749VA - origo, origo repas, repas
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4188
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
spojku časem uděláš a pak bude zase limit to VA, já byc dal radši rovnou VB který se bude relativně flákat a tim se i zvedne životnostSource píše:S764 + 11mm hlava pôjde do auta, každopádne spojka bude limit preto chcem len to VAČko + komplet vedenie z ASZ
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ano, jsou i jina reseni, ktera v porovnani s klasikou funguji rozhodne o vice nezli level lepe ale jak se rika "za penize v Praze dum" a to se vyplati si poridit rovnou neco lepsiho koncepcne na jine urovni nezli ztracet energii tim, ze budu prehistorickou koncepci "infikovat" novou technologii. Jednou veci jsou totiz loziska ale druhou je pouzity design a samozrejme materialy.toefuk píše: Byt tak horke to moze byt ked mas o 1-2 levely lepsie loziska nez olegove s dvojitym chladenim.
GTD technologie pocita s vyssim EGT, bez nebezpeci, ze se kousnou lopatky jako je to u prehistorickych kusu bezne a pri stejnych prumerech rotoru dodava vyrazne vice vzduchu.
Dokonce i technologie GTB je v porovnani s GTD "prehistorie". Aktualni informace z testovani nasvedcuji tomu, ze co se porovnani GTD1752VRK a GTB1756VK tyce, tak druhe sice doda lehce vice vzduchu (podil velikosti a plochy neodpovida ani zdaleka podilu navyseni efektivity) ale za cenu vyrazne a neporovnatelne horsiho nabehu a odezvy.
... a to je stale to, co tu pisu a jsem kamenovan "za kacirstvi".
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@marfan: Na zaklade velice pozitivnich vysledku, ktere jsou jeste negativne ovlivneny setrvacnikem ve vyrazne slabsi kondici tak urcite GTD1752VRK pripadne "GTD1752VKLR" s integrovanym snimacem otacek kvuli nejlepsimu naladeni a aby se to diky vode lip chladilo a motor se lip zahrival
Shodou okolnosti, v ramci blizke budoucnosti budu zajistovat navareni GTD1752VRK na BKD a svody z CR 1. a 2. generace.
Shodou okolnosti, v ramci blizke budoucnosti budu zajistovat navareni GTD1752VRK na BKD a svody z CR 1. a 2. generace.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Fabia PD, to je právě ono, pořádný turbo bez složitějších zásahů a nastavování tam prostě nejde, když si vezmu že VA/VB seženeš jen redukci, šup a je tam, upřímně já bych už do VA/VB nešel, problem s regulacema a žádný supr zázraky to neumí, srovnávám seriové KKK oproti GT1749VA, že by to auto jelo nějak supr... ve 2 zatahne, drží do 4, pak nuda... to same uměl ten maličký šneček co tam je v sérii na 74kw... Když už zážitek, tak bych šel do pořádný přestavby někým kdo tomu fakt rozumí, ale prostě je potřeba pochopit, že se to musí nechat dělat komplet, to stojí nejen kopec času, ale i peněz, když bych se měl v dnešních podmínkách vybrat jestli dělat nějaký tuning, tak bych tam dal soft a čau, v běžném provozu je to stejně jen o tom, kdo déle drží plyn na podlaze...Source píše: na aké auto ? hocičo sa dá zastavať, ak by nebolo také zložité napríklad dosť na 8V zvody také GTD1449VZ
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
S GTD1752VRK je možné aký max výkon ? Čo tak pozerám úpravy s originál Turbom GTD1449V tak v závislosti na ostatných komponentoch ten výkon je v rozmedzí 220-240k.Forest píše:@marfan: Na zaklade velice pozitivnich vysledku, ktere jsou jeste negativne ovlivneny setrvacnikem ve vyrazne slabsi kondici tak urcite GTD1752VRK pripadne "GTD1752VKLR" s integrovanym snimacem otacek kvuli nejlepsimu naladeni a aby se to diky vode lip chladilo a motor se lip zahrival
Shodou okolnosti, v ramci blizke budoucnosti budu zajistovat navareni GTD1752VRK na BKD a svody z CR 1. a 2. generace.
Marfan: Ale čo som tak pozeral tak GTD1449VZ má brutálny spool up, teda pozeral som len úpravy origonál CRiek ale tam dokázalo fúkať plný tlak okolo 1700 otáčok
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Link prosim...nechce se mi verit takovym vysledkum. Preci jen, je to male turbo (mel jsem jiz tu cest), neumim si predstavit, ze skrz to slo procedit mnozstvi spalin odpovidajicich takove porci vykonu (240 koni).marfan píše:Čo tak pozerám úpravy s originál Turbom GTD1449V tak v závislosti na ostatných komponentoch ten výkon je v rozmedzí 220-240k.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
u RS to nemá cenu řešit výměnu turba.
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=170399
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=168930
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=170399
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=168930
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Ale má ale za niečo väčšie ako 1752 VRK.Nieco čo sa sprehladom 250 koní a bude sa nafukovať trošku neskôr ako séria.MirekX píše:u RS to nemá cenu řešit výměnu turba.
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=170399
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=168930
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=