GT1749VA - origo, origo repas, repas

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Forest píše: Jinak prispevek uzivatele toefuk je trefny (byt tak horke to neni) a pozapomnel jsem dodat, v ramci repasu lze pozadat o to, aby bylo pouzito dualne chlazene axialni lozisko (alespon u Turbopoweru), coz samozrejme dostava dany "repas" na uroven, ktere original neni schopen dosahnout a to oceni predevsim ti, kteri porizuji turbo za ucelem zvyseni vykonu, ktery je spojeny samozrejme s vyssi zatezi turbodmychadla.
Byt tak horke to moze byt ked mas o 1-2 levely lepsie loziska nez olegove s dvojitym chladenim.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Source píše:S764 + 11mm hlava pôjde do auta, každopádne spojka bude limit preto chcem len to VAČko + komplet vedenie z ASZ
spojku časem uděláš a pak bude zase limit to VA, já byc dal radši rovnou VB který se bude relativně flákat a tim se i zvedne životnost (noteeth)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

toefuk píše: Byt tak horke to moze byt ked mas o 1-2 levely lepsie loziska nez olegove s dvojitym chladenim.
Ano, jsou i jina reseni, ktera v porovnani s klasikou funguji rozhodne o vice nezli level lepe ale jak se rika "za penize v Praze dum" a to se vyplati si poridit rovnou neco lepsiho koncepcne na jine urovni nezli ztracet energii tim, ze budu prehistorickou koncepci "infikovat" novou technologii. Jednou veci jsou totiz loziska ale druhou je pouzity design a samozrejme materialy.

GTD technologie pocita s vyssim EGT, bez nebezpeci, ze se kousnou lopatky jako je to u prehistorickych kusu bezne a pri stejnych prumerech rotoru dodava vyrazne vice vzduchu.

Dokonce i technologie GTB je v porovnani s GTD "prehistorie". Aktualni informace z testovani nasvedcuji tomu, ze co se porovnani GTD1752VRK a GTB1756VK tyce, tak druhe sice doda lehce vice vzduchu (podil velikosti a plochy neodpovida ani zdaleka podilu navyseni efektivity) ale za cenu vyrazne a neporovnatelne horsiho nabehu a odezvy.

... a to je stale to, co tu pisu a jsem kamenovan "za kacirstvi".
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Forest: Čo by si odporúčal ako upgrade pre Octaviu 3 RS TDi.

S tým, že podmienkou je zachovanie DPF.

Original je tam GTD1449V.


Kladiem túto otázku čisto teoreticky, zatiaľ plánujem iba Chip ale ak by sa odporúčalo niekedy turbo tak aká by bola alternatíva s vidinou dosiahnutia vyššieho výkonu.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

GTD1752VRK Maybe ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@marfan: Na zaklade velice pozitivnich vysledku, ktere jsou jeste negativne ovlivneny setrvacnikem ve vyrazne slabsi kondici tak urcite GTD1752VRK pripadne "GTD1752VKLR" s integrovanym snimacem otacek kvuli nejlepsimu naladeni a aby se to diky vode lip chladilo a motor se lip zahrival ;)

Shodou okolnosti, v ramci blizke budoucnosti budu zajistovat navareni GTD1752VRK na BKD a svody z CR 1. a 2. generace.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Source píše: na aké auto ? hocičo sa dá zastavať, ak by nebolo také zložité napríklad dosť na 8V zvody také GTD1449VZ
Fabia PD, to je právě ono, pořádný turbo bez složitějších zásahů a nastavování tam prostě nejde, když si vezmu že VA/VB seženeš jen redukci, šup a je tam, upřímně já bych už do VA/VB nešel, problem s regulacema a žádný supr zázraky to neumí, srovnávám seriové KKK oproti GT1749VA, že by to auto jelo nějak supr... ve 2 zatahne, drží do 4, pak nuda... to same uměl ten maličký šneček co tam je v sérii na 74kw... Když už zážitek, tak bych šel do pořádný přestavby někým kdo tomu fakt rozumí, ale prostě je potřeba pochopit, že se to musí nechat dělat komplet, to stojí nejen kopec času, ale i peněz, když bych se měl v dnešních podmínkách vybrat jestli dělat nějaký tuning, tak bych tam dal soft a čau, v běžném provozu je to stejně jen o tom, kdo déle drží plyn na podlaze...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Forest píše:@marfan: Na zaklade velice pozitivnich vysledku, ktere jsou jeste negativne ovlivneny setrvacnikem ve vyrazne slabsi kondici tak urcite GTD1752VRK pripadne "GTD1752VKLR" s integrovanym snimacem otacek kvuli nejlepsimu naladeni a aby se to diky vode lip chladilo a motor se lip zahrival ;)

Shodou okolnosti, v ramci blizke budoucnosti budu zajistovat navareni GTD1752VRK na BKD a svody z CR 1. a 2. generace.
S GTD1752VRK je možné aký max výkon ? Čo tak pozerám úpravy s originál Turbom GTD1449V tak v závislosti na ostatných komponentoch ten výkon je v rozmedzí 220-240k.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Marfan: Ale čo som tak pozeral tak GTD1449VZ má brutálny spool up, teda pozeral som len úpravy origonál CRiek ale tam dokázalo fúkať plný tlak okolo 1700 otáčok
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Plný tlak je ozaj pri tých 1700ot je to cítiť na záťahu a aj na zvuku turba keď otvorím okno.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

marfan píše:Čo tak pozerám úpravy s originál Turbom GTD1449V tak v závislosti na ostatných komponentoch ten výkon je v rozmedzí 220-240k.
Link prosim...nechce se mi verit takovym vysledkum. Preci jen, je to male turbo (mel jsem jiz tu cest), neumim si predstavit, ze skrz to slo procedit mnozstvi spalin odpovidajicich takove porci vykonu (240 koni).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Čo som ja videl tak limit je okolo 200hp, ale predsalen sériovo ho majú 2.0 135Kw motory, takže
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ak by nebol taký problém dostať to GTD1449VZ na rotačku tak už ho tam mám, spool up krásny
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 606
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Ale má ale za niečo väčšie ako 1752 VRK.Nieco čo sa sprehladom 250 koní a bude sa nafukovať trošku neskôr ako séria. ;)
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“