Podnikový Transit rv. 2011, 2.2TDCi - 74, Euro5.
Olej stejká odněkud zezhora z čelní strany po bloku dolů, mimojiné na startér, na problém jsem už upozorňoval tak dva roky zpátky ale nikdo to neřešil, takže minulý týden to startér vzdal a bylo.
Nesetkal se někdo s takovým únikem, zezhora nic vidět není, při pohledu zezdola ani po umytí nic moc, ale zkrátka někde se olej bere a není ho úplně málo. Řekl bych že z víka ventilů to nebude, spíše pod úrovní naftové pumpy, ale z čelní strany motoru směrem ke chladičům.
Únik oleje Ford Transit
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ahojte, keď už spomínate Transita, tak mimo témy - riešim teraz r. 2011 2.2TDCi 85kW ale Euro 4. Neprebiehajú korektne regenerácie a v pamäti je P2033 Exhaust Gas Temperature sensor Circuit High B1S2, teda mal by to byť druhý snímač teploty spalín (medzi KAT a DPF). V meraných hodnotách ukazuje stále 100 stupňov čo predpokladám je default hodnota v prípade výpadku. Odchádzajú často tieto snímače alebo skôr treba hladať chybu inde? (kabeláž?) Vopred ďakujem ak má niekto skúsenosť
Mám tam teď to samý v bledě modrým
Jumper III 2.2HDi (Ford),jsou od oleje oházený i zadní dveře jak to z toho teče, tady to ale evidentně jde zpod toho bočního deklu(prsa), nastartovaný to ostříknu čističem,ofouknu a do minuty už tam visí kapka..
Takže novej plech a musím to předělat,takto se to nedá provozovat...
Jumper III 2.2HDi (Ford),jsou od oleje oházený i zadní dveře jak to z toho teče, tady to ale evidentně jde zpod toho bočního deklu(prsa), nastartovaný to ostříknu čističem,ofouknu a do minuty už tam visí kapka..
Takže novej plech a musím to předělat,takto se to nedá provozovat...