2,4 JTD 10 V přestalo startovat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

2,4 JTD 10 V přestalo startovat

Příspěvek od sikin1987 »

Ze dne na den jen točí ani neblafne. Jelikož nemám diagnostiku musím dokud nedotáhnu na servis podle logických úvah. neslyšel jsem podavací čerpadlo,tak jsem zkusil přeházet relátka a projít pojistky. protože jsme měl doma druhé funkční čerpadlo vyndal jsme celou podavací jendotku a vyměnil čerpadlo,ale zlomila ta blbá plastová hadička co tlačí pravě naftu byla poškozená a stará nešla přehodit. tak jsem našel podobnou gumovou hadičku nainstaloval a šel zkusit,ale neměl jsem žádnou tak malou stahovací sponku říkám si však je to na těsno na test to stačí kdyžtak pak koupím druhé čerpadlo. nahodím zapojím čerpadlo hučí,ale motor nestartuje . Tak jsem střídavě odpojoval hadici z paliváče i z čerpadla a celé se to chová divně jakoby ta nafta natlačila,ale jen napoprvé a při startu už nic.Zítra asi zkusím nastříkat do sání spray na rychlý start,protože stále mám pocit,že to bude snímač vačky nebo něco co nedovolí vstřikovat palivo. myslím,že to mělo min trošku chtít blafnout,ale nikdy to neškytne.

auto se mi nechce vyhazovat,ale jelikož už nedělám ve fiatu tak nechci dávat do servisu a jak znáte tyhle auta než na něco servis dojde stojí to 20 tis a problém nevyřešen
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

No chcelo by to pichnúť, aspoň ECUscanom. Inak je to hádanie. Bez diag možno skúsiť jedine zmerať tlak v raili manometrom alebo pozrieť či niečo ide do prepadov.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Noo sere me,ze mam kabel,ale nemam funkcni NB a v praci si nepomuzu,protoze delam ve fordu.Do servisu to vozit nechci uz je to bezcenny treby kdyby to byl snimac vacky tak to vyhodim,rpotoze delat rozvody se mi uz nechcou i kdyz je mi toho auta lito mam STK do 2020. Jenze ja aj kdybych chtel v praci merit nejaky odpory ci pouzivat osciloskop tak nic neudelam nejsu automechanik a kluci nechteji delaat jine aut to aj v toyote vseci rikali lancia to je ku... a tady to same ku nespravuju sorry (LOL)
Jeste mam na chalupe cerpadlo z brava JTD,ale tma bdue jiny konektor tak to nechci vozit zbytecne,ale vyloucil bych,ze to nedostatecne tlaci a prisava vzduch
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Prepady jsme neoddelaval,ale chvilku to strikalo z trubky od palivace,takze podle me to melo aspon skytnout je divne prave abych nezhanel cerpadlo a nebyl to snimac vacky to je nejvetsi hrozba to byhc zcela jiste zahodil i kdyz je skoda ma to STk do 2020
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Opraveno na to,ze nemam NB a bylo to bez jakehokoliv zazei a pristroju a ND jsem to nejak pomoci bordelu ve stole dal dohromady opravdu slo o cerpadlo a pak uz jen opakovane stejny problem hadicka neustale vystrelovala nnenasel jsem srubovaci sponky prumeru cca 6 mm a,le nastesti samostahovaci nebo jak to nazvat a ty stejne sjizdeli tak jsem je ve sveraku zdeformoval a narval to co to jde a ehjle auto najednou startuje nadrc. budu si,ale muset pripravit nahradni hadicku a spravne sponky,protoze to nemusi vydrzet nikdo by neveril jak ten tlak 1-3,5 bar dokaze stahnout tak natesno nasunutou hadicku a kor kdyz to vlastne nema duvodu ji stahnou ve svisle poloze
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

cerpadlo je nespolehlive nejak se to zavzdusnuje takze uz jsme zustal 2x trcet objednavam s obavama z polska,protoze muze byt zatvrdle stejne jak to co jsem vzal z 1,9 JTD
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Takže po opravě podavacího čerpadla jezdilo 4 dny a další závada. občas nejde nastartovat motor točí a ani ťuk. Po roztažení z kopce chytne a pak zase startuje. jelikoz to pak chyta tak vylucuji snimac vacky a kliky . Podezreni na vstrikovace ci vysokotlak. Nejaky navrh? prepadovy test?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Přepadovým testem se začíná, pokud tryska/y/ propouští naftu, tak je vše špatně..
nepropadat panice...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Ty trysky propousti uz urcite nekolik let a nikdy to problem nedelalo resil se jen DRV ventil. dneska to zase chytalo cely den jak nic takze je to podivne. ale uz me naftak nebavi bro to pujde do srotu vstriky urcite menit nebudu nejdou ven to jsem kdysi zkousel
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Záleží , jak tečou, pokud to stačí ještě čerpadlo doplňovat, tak to jede. Ale najednou to nejede. Nezapomenu na pána, který mi volal, ať koupím
kanistr nafty a přijedu k němu na chalupu..Tak jsem koupil naftu a on povídá, že mu zmizela půlka nádrže..Koukám a vidím, že má spadlou hadičku na vstřiku , tak ji nasadím naleju naftu a nešlo mi to do hlavy. Tak jsem vzal za klíček a motor normálně běžel a hadička ze vstřiku mu spadla tlakem paliva z přepadu/byla tam obyč. gumová/..Tak mu říkám, pane máte špatnou trysku/y/, je to třeba opravit..No to teda ne, celý motor je po GO za velké peníze..Vždyť to běží, tak jsem mu na tu hadičku dal drát, aby hadička držela. On byl spokojen a já se divil, že to vůbec s takovým unikem jelo..Ale říkám mu, dlouho to jezdit nebude, jednou to nenastartujete..Nestrašte a koukal na mne jako na debila, pomalu mi ani naftu nezaplatil..Skončil víkend a najednou telefon,pane, přijeďte sem, nejde mi to nastartovat....Tak mu říkám, jsem pryč, máte tam kousek servis... :roll:
nepropadat panice...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

No jo ted je jedina sance nastartoat a potkat srnu abych dostal aspon 5-1é tis od pojistovny a rozloucil se
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Stale zadnej posun vubec mi to logicky nejd edo hlavy precetl jsem hodne prispevku probral to s mechosama,ale na nic jsme neprisli. Proste auto nastartuje ujede klidne 100 km bez problemu a pak kdyz se obcas vypne motor a necha stat dele jak hodinu nidky to neudela hned po treba 1é minutach toci jak vztekle a musis se zduchnout z kopca. chytne pres 4rku ujede 1é km necha se 2 dny stat kazdy den skousim start a jezdim jinym autem,protoze nemam v praci kopec abych to roztlacil pripadne no a ctvrtej den jsme to musel zase roztlacet. Kdzy se to roztlaci tak po nastartovani blika zhaveni,ale JTD startuje bez zhaveni vpohode takze to je jen nejaky blud,ze se ta elektrika zblbne.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Zkus to natočit el. zdrojem mimo s dostatkem proudu, který motor pořádně nakopne..
nepropadat panice...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

jericho-3 píše:Zkus to natočit el. zdrojem mimo s dostatkem proudu, který motor pořádně nakopne..
muzu az se mi to stane na servisu vemu booster ja cekam prave az se to v praci projevi.dneska zase OK aj rano aj odpoledne
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

tak dneska po dni stani ani tuk to je v pejci bojujem s podobnym problemem na TR,kd ejsou nove svtriky,cerpadlo a obcas dle teploty toci a nic a pak zase chytne
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Fiat“