2,4 JTD 10 V přestalo startovat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Podarilo se mi na minutu zprovoznit NB a nacist chyby a horsi uz to vazne byt nemuze. kdzy mam cleou dobu podezreni na cerpadlo nebo vstriky proste okruh naftovej a nebo snimac vacky a diagnoza ukaze chybu s tlakem nafty a snimac otacek + neco s rele zhaveni to se rozblika vzdy kdyz to zduchnu z kopca. ted se to zase neprojevuje takze nemam co merit
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
SFcuore
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 27 čer 2010, 10:49

Příspěvek od SFcuore »

skus jednu vec:
odpoj snimac teploty (na termostate) ci motor studeny naskoci na nudzovy rezim

ono sa to javi na synchronizaciu medzi snimacom otacok na kluke a na vacke...
akonahle tieto 2 signaly nie su zosynchronizovane - RJ ma bordel a cerpadlo nezacne tlacit..podavacie by malo davat pri zopnutom okruhu 3 bary, vysokotlakove 300 bar za tepla a za studena (ked je zima tusim 500bar)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Dobre. ted jezdim GTIckem a lybra stoji,ale obcas k tomu dojdu a zkousim startovat a ted jede. jsme zkusil rozbojit snimac vacky a potahat za ten kabel coz je blbost,protoze to nepohne primo s tim snimacem co je pod pumpou. ja prave zazil pripad,kdy 156stka nestartovala a menili borci snimac vacky aj kliky. a ja dosel s mechanikem az za mesic po badani na to,ze ten snimac vacky zkurvily pri montazi. mel jsem rezervni z brava tak jsme to pujcil a ejhle problem vyresen,ale ten projev u me je divnej proc by to po roztlaceni zase tydne jezdilo
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

takze konecne nejaky voditko mozna uderzel jsme minuty NB v provozu a nacetl ulozene chyby,ale chci se poradit kdyz tne motor dlouho toci a nechyta nenaskoci tam automaticky chyba sbnimacu otacek? protoze v pameti je p1320 a 0335 ale u toho snimace vacky je psano zadny signal takze mozne,ze ten snimac chvilku funguje a chvikku ne? dale kdyz to extremne dlouho tocim nebo roztlacim blika zhaveni a chyba je p0380. jako snimac vacky nema smysl tady menit rozvody dolu to je skoro polovicka ceny auta. Ono sikovnej mechos to zvladne za 4 h,ale nesikovnej nauctuje 8
jinak snimac kliky jsme menil minulej rok ten projev je jasnej tady to jasne navadelo na vacku kdyz to chyti bez starteru. Motor prece bez snimace kliky nemuze chytit na roztazeni to pouze bez vacky takze jsu zmatenej
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

takze ted jsme chytil,ze mi to neslo nastartovat a ulozena chyba jen P0380
jedna se o problem v okruhu zhaveni coz je totalne divne,ale

neverim,ze to kvuli tomu obcas nestartuje kazdopadne kdyz se auto roztlacilo zhaveni vzdy blikalo kdyz startovalo normalne tak nikdy. No tak jsem dle rad lancia fora sel po pojistce 70A a ta byla na konci zoxidovana a opalena nebo vytavena,ale neprerusena a v pojistkovce to same. tak jsem ji teda osmirgloval vystrikal kontaktolem a dal z5 a auto chytilo(predtim zrovna ne) no,ale zhaveni od te doby blika na trvalo i kdyz jsem pojistku vymenil aj relatko zhaveni hlasi nizky signal a kriticka chyba . ted to budu teda testovat a pokud zase nekdy nenastartuje tak je to zase jen naprosta nahoda a vubec to s tim nesouvisi ani logicky v lete nemuze. Proc se to vytavilo nechapu,ale fiaty to rady delaji zazil jsme to i u rizeni na crome a snad aj nejaka 147micka to mela aj na tom zhaveni
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

takze z5 na strom vratil jsem do auta jednotku zhaveni co tam byla zhaveni prestalo blikat,ale zase vic casto nestartuje a vyndat zadat pojistku uz nepomaha a musi se zase roztlacet. absolutne nikdo nevi co s tim tak pockame az prdnou rozvody co uz
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Fiat“