Stavba převodovky pro sprint, poznatky, co s tím, kdo pomůže

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Stavba převodovky pro sprint, poznatky, co s tím, kdo pomůže

Příspěvek od Schnapi »

Pánové zdravím, tímto bych rád otevřel nové vlákno ohledně staveb převodovek, zkušeností a rady. Popřípadě doporučení na někoho, kdo by dokázal vyřešit.
Jak už pár z vás tady z doslechu údajně ví, pustil jsem se do stavby Leona 1M ARL cupra.
Řeším na tom ostatně to co každý 4° a 5°, nicméně bych to ještě rád o kousek posunul, když by se podařilo.
Abych se pravdu přiznal v převodovkách jsem úplný laik, takže za každé rady, poznatky předem děkuji 8)
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

převodovka z audi TT, nejlepší co může být, krátká jede 190 km/h
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Příspěvek od Schnapi »

Otázkou je, jak jsou segmenty velké, aby to udrželo krouťák 600nm+ a jestli se dá přeskládat do špajzky např: FMH což bývá série ARL 4x4, můj případ.
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Schnapi píše:Otázkou je, jak jsou segmenty velké, aby to udrželo krouťák 600nm+ a jestli se dá přeskládat do špajzky např: FMH což bývá série ARL 4x4, můj případ.