Stavba převodovky pro sprint, poznatky, co s tím, kdo pomůže
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Stavba převodovky pro sprint, poznatky, co s tím, kdo pomůže
Pánové zdravím, tímto bych rád otevřel nové vlákno ohledně staveb převodovek, zkušeností a rady. Popřípadě doporučení na někoho, kdo by dokázal vyřešit.
Jak už pár z vás tady z doslechu údajně ví, pustil jsem se do stavby Leona 1M ARL cupra.
Řeším na tom ostatně to co každý 4° a 5°, nicméně bych to ještě rád o kousek posunul, když by se podařilo.
Abych se pravdu přiznal v převodovkách jsem úplný laik, takže za každé rady, poznatky předem děkuji
Jak už pár z vás tady z doslechu údajně ví, pustil jsem se do stavby Leona 1M ARL cupra.
Řeším na tom ostatně to co každý 4° a 5°, nicméně bych to ještě rád o kousek posunul, když by se podařilo.
Abych se pravdu přiznal v převodovkách jsem úplný laik, takže za každé rady, poznatky předem děkuji
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Otázkou je, jak jsou segmenty velké, aby to udrželo krouťák 600nm+ a jestli se dá přeskládat do špajzky např: FMH což bývá série ARL 4x4, můj případ.
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Mám kámoše co ti to postaví, je to seriová převodovka a dokonce jednu má už hotovou protože přechází na DSG...Schnapi píše:Otázkou je, jak jsou segmenty velké, aby to udrželo krouťák 600nm+ a jestli se dá přeskládat do špajzky např: FMH což bývá série ARL 4x4, můj případ.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Kdo to je, co to je za převodovku, co je tam za komponenty, z čeho je to stavěné? Kdyžtak SZ děkujizero1724 píše:Mám kámoše co ti to postaví, je to seriová převodovka a dokonce jednu má už hotovou protože přechází na DSG...Schnapi píše:Otázkou je, jak jsou segmenty velké, aby to udrželo krouťák 600nm+ a jestli se dá přeskládat do špajzky např: FMH což bývá série ARL 4x4, můj případ.
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
s p.Sixtou jsem mluvil jen informativně po telefonu a nemohl pochopit že od něj chci poradit a vědět jestli je schopný něco vymyslet, za mě jen arogantní člověk, se kterým se nemůže bavit člověk, který chce poradit.... abych upřesnil, já jokožto zákzník laik, kdy jsem sdělil že by byly potřeba větší segmenty na 4°a 5° že ani podpěry nepomáhají, tak ihned se obrátil na to kam chodím na rozumy atp...TomášTDI píše:myslím že s tímto nejlépe poradí p. Sixta
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Koukám že Sixta a Mr.Cimbu si můžou podat ruce. Oba chytří jak rádio, poradit neumí a jejich práce také za moc nestojí. A to jsou oba médiama protěžovaní jako největší odborníci v republice.
Škoda že se občas v mediích neptají i na zkušenosti zákazníků.
Škoda že se občas v mediích neptají i na zkušenosti zákazníků.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Hele, já ti to domluvim, ale zadarmo to nebude, tenhle borec jezdí republiku vrch a skládal si do golfa IV převodovku z audi TT, teď jí bude dávat pryč, dej si do youtube Lubomír Loubal, uvidíš jak to auto jedeSchnapi píše:s p.Sixtou jsem mluvil jen informativně po telefonu a nemohl pochopit že od něj chci poradit a vědět jestli je schopný něco vymyslet, za mě jen arogantní člověk, se kterým se nemůže bavit člověk, který chce poradit.... abych upřesnil, já jokožto zákzník laik, kdy jsem sdělil že by byly potřeba větší segmenty na 4°a 5° že ani podpěry nepomáhají, tak ihned se obrátil na to kam chodím na rozumy atp...TomášTDI píše:myslím že s tímto nejlépe poradí p. Sixta
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Cimbu máš na mysli SQSracing? s tím jsem komunikoval a ten spíš dokázal něco vymyslet a poradit než Sixta, píšete tady že jsou medializovaní, ale ptal jsem se už několika lidí a třeba SQS nikdo moc nezná, proto nevim ani zkušenostifavo píše:Koukám že Sixta a Mr.Cimbu si můžou podat ruce. Oba chytří jak rádio, poradit neumí a jejich práce také za moc nestojí. A to jsou oba médiama protěžovaní jako největší odborníci v republice.
Škoda že se občas v mediích neptají i na zkušenosti zákazníků.
Naposledy upravil(a) Schnapi dne 21 úno 2019, 22:32, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Golf je 4kola?zero1724 píše:Hele, já ti to domluvim, ale zadarmo to nebude, tenhle borec jezdí republiku vrch a skládal si do golfa IV převodovku z audi TT, teď jí bude dávat pryč, dej si do youtube Lubomír Loubal, uvidíš jak to auto jedeSchnapi píše:s p.Sixtou jsem mluvil jen informativně po telefonu a nemohl pochopit že od něj chci poradit a vědět jestli je schopný něco vymyslet, za mě jen arogantní člověk, se kterým se nemůže bavit člověk, který chce poradit.... abych upřesnil, já jokožto zákzník laik, kdy jsem sdělil že by byly potřeba větší segmenty na 4°a 5° že ani podpěry nepomáhají, tak ihned se obrátil na to kam chodím na rozumy atp...TomášTDI píše:myslím že s tímto nejlépe poradí p. Sixta
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Tohle jsou dvě tabulky které jsem obdržel dle mých požadavků a zaslaných parametrů.
Upozorňoval jsem, že největší problémem je 4 a 5 rychl. stupeň že tam to prostě padá.
První tabulka je podle mě kravina, protože to auto by muselo valit na 6 rychl stupeň přes 300 km/h...
Druhá tabulka mi přijde že se spíš blíží k serii.
Jak říkám jsem v tomhle laik, proto jsem založil tohle vlákno pro případné poznatky, rady atp. .
Upozorňoval jsem, že největší problémem je 4 a 5 rychl. stupeň že tam to prostě padá.
První tabulka je podle mě kravina, protože to auto by muselo valit na 6 rychl stupeň přes 300 km/h...
Druhá tabulka mi přijde že se spíš blíží k serii.
Jak říkám jsem v tomhle laik, proto jsem založil tohle vlákno pro případné poznatky, rady atp. .
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Myslím Mr.Cimbu z Cimbu autosport (pan Janda) co dělal čipování jednotek a tady se řešil hlavně ve spojení s tím, jak TDi po jeho zásahu šli brzo do kopru.Schnapi píše: Cimbu máš na mysli SQSracing? s tím jsem komunikoval a ten spíš dokázal něco vymyslet a poradit než Sixta, píšete tady že jsou medializovaní, ale ptal jsem se už několika lidí a třeba SQS nikdo moc nezná, proto nevim ani zkušenosti
Na felicích sliboval zázračné navýšení výkonu o skoro 8 kW jen čipem a prosazoval teorii, že řídící jednotky u felicií odpaluje ciklovač stěračů.
Mimo jiné i tvrdil a byl otom i přesvědčený, že mezi motory 43 kw a 50 kw u felicií není žádný mechanický rozdíl a výkon je řešen pouze čipem. Je prostě jasný, že tyhle motory nikdy neviděl otevřený, jinak by takovou blbost nikdy neřekl a ani nenapsal.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi