Aha, tak to jsem se spletl. Já právě komunikoval s výše uvedenou firmou SQSracing z Jablonce, ale ani místní (Turbosport) tuhle firmu neznají. Na webu mají psáno že mají výrobu i vývoj a převážně že vyvážejí mimo ČR komponenty. Bohužel neznám nikoho kdo by s nimi měl zkušenosti.favo píše:Myslím Mr.Cimbu z Cimbu autosport (pan Janda) co dělal čipování jednotek a tady se řešil hlavně ve spojení s tím, jak TDi po jeho zásahu šli brzo do kopru.Schnapi píše: Cimbu máš na mysli SQSracing? s tím jsem komunikoval a ten spíš dokázal něco vymyslet a poradit než Sixta, píšete tady že jsou medializovaní, ale ptal jsem se už několika lidí a třeba SQS nikdo moc nezná, proto nevim ani zkušenosti
Na felicích sliboval zázračné navýšení výkonu o skoro 8 kW jen čipem a prosazoval teorii, že řídící jednotky u felicií odpaluje ciklovač stěračů.
Mimo jiné i tvrdil a byl otom i přesvědčený, že mezi motory 43 kw a 50 kw u felicií není žádný mechanický rozdíl a výkon je řešen pouze čipem. Je prostě jasný, že tyhle motory nikdy neviděl otevřený, jinak by takovou blbost nikdy neřekl a ani nenapsal.
Stavba převodovky pro sprint, poznatky, co s tím, kdo pomůže
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
To je jasné že vše stojí peníze, ale o proti hevlandu synchronní převodovka není taková mrdaTDI tech píše:Vsetko sa da vyriesit len to stoji velmi, velmi vela penazi a musis sa chodit prosikat tym spravnym ludom niekedy aj dva roky a viac.
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Však se bavíme o převodovce na sprinty, né na rally nebo vrchy. Tam spíš mam obavu kdybych zvolil hevlanda nebo sekvenci, aby mě nepřeřadili do speciálů což prozatím nechci.TDI tech píše:Tak to sa potom nebavime o zavodnej prevodovke. Najlacnejsia cesta pre teba bude sam doma experimentovat.
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
zavolám kámošovi a řeknu ti číslo za stavbu synchronní převodovky, nebo mu dám na tebe kontakt, pošli do SZ.Schnapi píše:Však se bavíme o převodovce na sprinty, né na rally nebo vrchy. Tam spíš mam obavu kdybych zvolil hevlanda nebo sekvenci, aby mě nepřeřadili do speciálů což prozatím nechci.TDI tech píše:Tak to sa potom nebavime o zavodnej prevodovke. Najlacnejsia cesta pre teba bude sam doma experimentovat.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)