Stránka 1 z 2

Octavia 1.9TDI 74Kw 4x4 nejde spojit diagnostiku

Napsal: 20 úno 2019, 12:48
od coly
Zdravím chlapi mám problem s diagnostikou nechce se spojit s autem! Vyzkoušeno tři diagnostiky a stále se nespojí . Napájení zásuvky je v pořádku i po otočení kliče . Má tady někdo stímhle zkušenost ?

Napsal: 20 úno 2019, 12:59
od Marek001
Rádio je originál?

Napsal: 20 úno 2019, 13:05
od coly
Ano radio je orignal

Napsal: 20 úno 2019, 13:18
od hansdob
Nejde to vůbec do ničeho?? Diagnostiky byli VAG/VCDS. No někdo mohl odpojit K-line. No nezbývá ti než proměrit a zkontrolovat zapojeni zásuvky. Spoj K-line je u popelníku ( musí se vyndat) no nebo si to propipni do budiku či do mot jednotky. Už jsem se setkal s tím ze to blokovala komfortka kvůli vyhnilym kabelům v zadním levém blatníku. Taky ke mě jezdí jedna 4x4 která zlobí s diagem a zatím nevím proč ono to na poněkolikatý vždy jde tak jsem to dal ještě neřešil.

Napsal: 20 úno 2019, 13:25
od coly
Dignostika před půl rokem jela bez problemu Až teď zničeho nic nechce komunikovat zkoušeli jsem vcds ,vag i delphinu dokonce na emisich se napojil ale hned ho to vyplo

Napsal: 20 úno 2019, 14:06
od blonn
Pac máš vyjebané piny v zásuvce.

Napsal: 20 úno 2019, 18:50
od coly
blonn píše:Pac máš vyjebané piny v zásuvce.
to určitě ne kontroloval jsem to

Napsal: 20 úno 2019, 18:53
od coly
hansdob píše:Nejde to vůbec do ničeho?? Diagnostiky byli VAG/VCDS. No někdo mohl odpojit K-line. No nezbývá ti než proměrit a zkontrolovat zapojeni zásuvky. Spoj K-line je u popelníku ( musí se vyndat) no nebo si to propipni do budiku či do mot jednotky. Už jsem se setkal s tím ze to blokovala komfortka kvůli vyhnilym kabelům v zadním levém blatníku. Taky ke mě jezdí jedna 4x4 která zlobí s diagem a zatím nevím proč ono to na poněkolikatý vždy jde tak jsem to dal ještě neřešil.
Tak jsem to všechno prozvonil a vypadá to že to je dobré i komfortku v kufru odpojil a pořád nic :( jen mě napadlo nemužou to dělat budíky ?

Napsal: 20 úno 2019, 19:18
od Motorpower
Můžou. nebo zkratuje Kline o volantovou tyč...už jsem se s tím setkal.

Napsal: 20 úno 2019, 19:42
od coly
Motorpower píše:Můžou. nebo zkratuje Kline o volantovou tyč...už jsem se s tím setkal.
zítra na to ještě kouknu

Napsal: 23 úno 2019, 12:20
od coly
coly píše:
Motorpower píše:Můžou. nebo zkratuje Kline o volantovou tyč...už jsem se s tím setkal.
zítra na to ještě kouknu

nikde to nezkratuje tak už vážně netuším kde je zakopaný pes

Napsal: 23 úno 2019, 13:52
od jozef9
Vyskúšaj sa spojiť na stole.

Napsal: 23 úno 2019, 14:25
od coly
jozef9 píše:Vyskúšaj sa spojiť na stole.
Jak to myslíš ?

Napsal: 23 úno 2019, 14:50
od jozef9
Vybrať RJ motora z auta, podľa zapojenia tvojej RJ (ak mi povieš číslo RJ, poviem Ti zapojenie) privedieš + a - na riadiacu jednotku a diagnostiku napr. VCDS, spojíš komunikačnú linku RJ s diagnostikou a malo by sa spojiť. Ak nie, môže byť vadná RJ, alebo tam niekto niečo vyviedol. Teraz sme mali podobný problém na golf4, nevedeli sme sa spojiť ani na stole. Bol tam neodborne spravený immo off vo flash. Kúpila sa druhá RJ, urobil sa immo off, ale v eeprom, auto ide, aj komunikuje a nie len stole, ale aj cez OBD konektor.

Napsal: 23 úno 2019, 17:35
od Motorpower
Nasaď jiné budíky a zkus. Dál už mě nic nenapadá. Na stole něco půjde určitě.