O1 vlnovec výfuku vs. 1 díl výfuku komplet.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

O1 vlnovec výfuku vs. 1 díl výfuku komplet.

Příspěvek od NOVON »

Ahoj chlopi,vyměnit jen vlnovec nebo celý 1 díl výfuku IZAWIT? Nemá někdo zkušenost,zda pasuje bez problémů? viz. odkaz.

https://www.eko-raj.cz/eshop/auto-moto- ... 07615.html
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 06 zář 2015, 10:33

Příspěvek od ondra.p »

není tam kat. takže raději převařit nic na tom není a rovnou novou trubku mezi kat a druhý díl
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

přesně tak, kat bych určitě nerušil...
objednat pletenec a sehnat si nějaký kousky trubek kdyby to před katem/za katem bylo prorezlý ať to nemusíš vylepovat svarem, to je na prd a stejně to zhnije znovu..
Tu trubku od turba poletenec jsem ještě zhnilou neviděl
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Díky chlopi,udělám to tak.Mno a teď ještě jaký vlnovec (nejspíš 50x250 mm),aby něco vydržel?

EDIT: TAK vlnovec 50x250 jsem použil,ale byl až moc dlouhý,musel se narazit na trubky nadoraz,v poho by stačil 50x230, což by byl asi ideál.
Naposledy upravil(a) NOVON dne 11 zář 2019, 04:19, celkem upraveno 1 x.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

vlnovec

Příspěvek od Pajda077 »

Čaute chlapi...Co tento vlnovec?(bohužel můj) začíná jít do kopru nebo už je v pr....?
Pokud je v háji už teď... mohl mít vliv i na výkon a spotřebu a mohl vydávat nepopsatelný zvuk při řazení z 2na3 stupeň?
děkujiObrázek
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

No ano už je po pomaly smrti, spotreba a výkon neviem ale na zvuk isto mať vplyv bude :)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ještě není černý očouzeny takže není děravý. Zvuky už nějaké dělat muže jelikož vrchní pletiva je již KO. Na výkon vliv nemá.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Mě už to jde i odtáhnout od sebe, takže taky řeším nový, ale já mám v plánu koupit i snovým katalizátorem od fa. Eberspacher.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 06 zář 2015, 10:33

Příspěvek od ondra.p »

proč s novým katem?
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Svůj kat zkontroluj a buď rad ze mas origo. Pokud je slitej výhod ho a nedavej žádný.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Ani jsem nepřemýšlel že bych kat vyhodil a když to prodávají jako jeden díl, tak jsem si řekl proč ne. Eberspacher mi byl doporučen jako to nejlepší z druhovýroby.
Kousíček za katem mám ve vedení dírku cca 4.mm, tak jsem si řekl než se s tím vyvařovat tak dám raději nový.
Přeci jen má to už 18 roků. :(
Pokud ale víte proč tam ten kat nedávat, tak jsem jedno ucho. V nejhorším bych koupil originál ikdyž stojí nesmysl. Nechci řešit následný problémy na STK, že nemám kat a podobně.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

4mm dírku,to vyvaříš raz dva. Bez katu to smrdí jak Avie.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Dobrej motor nesmrdi a ani s dobrou úpravou nesmrdi. Vyvař si originál uděláš nejlépe.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

hansdob píše:Dobrej motor nesmrdi a ani s dobrou úpravou nesmrdi. Vyvař si originál uděláš nejlépe.
Takže nekupovat celý díl?jen převařit vlnovec? Dočetl jsem se tady, že mohou po výměně nastat komplikace ..jak jim předejít při tom navařování nového?Co je v tom za vědu?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nabodovat na autě kvůli přesné poloze a pak ovařit zase venku.
Tedy díl výfuku ven, fik/fik, očistit, zarovnat, zpět na auto, pár bodů, ven, zavařit finálně a zpět na auto.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“