Dodávka, jakou?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dodávka, jakou?
Potřeboval bych radu ohledně nějaké dodávky. Hledám minimálně 6 míst, lépe 9.
Jak jsou na tom staré transity do r.2000 nebo Ducata, Boxery a Jumpry? Taky do toho r. 2000. Jasný, vše bude shnilé. Jde mi o techniku, spolehlivost.
Jak jsou na tom staré transity do r.2000 nebo Ducata, Boxery a Jumpry? Taky do toho r. 2000. Jasný, vše bude shnilé. Jde mi o techniku, spolehlivost.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Šel bych do Ducata s mechanickým čerpadlem, popřípadě Boxera s anglickým motorem, co je v dodávkách s čumákem asi AGV , nebo jak se to jmenuje, jsou to ty nejlepší držáky, v pohodě opravitelné bez zdviže, vše je přístupné, logické , spotřeba bezvadná, to auto je jako věrný pes, mě by nesměly do baráku ty moderní sračky, kde každý úkon přípravek nebo nutnost napojení ŘJ, které v podstatě žerou stejně , ale servis je o oběšení..Dodnes žena vzpomíná, jak jsem vezl od polských hranic koně v prastarém Ducatu a za jakou hubičku za palivo jsme to pořídili..Jak je to TDI a je to staré, pryč od toho...
nepropadat panice...
Poohlédni se po nějakém ducatu.klidne i 2003 a výš. Třeba ty 2.3 jtd vydrží neskutečně ,motory najeto i 600 700 tis a na to nikdo nesáhl. Ani vstřiky,nic. Jezdí a jezdí. Myslím že tu 2003 musíš být schopný sehnat i za relativně dobré peníze. My jich za poslední 3 roky dost,tak z 8, naházeli do šrotu, krátké, dlouhé, vysoké,busy... Totálně zhnilé.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Hele myslím že zhnilé bude vše starší jak šest sedm roků. Nebavím se o nějakém puchýřku na dveřích,ale o nosných částech. My těch dodávek děláme docela dost a takový fiat dokáže zhnit na prach od podzimu do jara.
Záleží na co to chceš a kolik do toho chceš investovat. Nicméně nepočítej s tím že se ti povede za nějak málo sehnat zdravé auto. Ty prostě nejsou.
Záleží na co to chceš a kolik do toho chceš investovat. Nicméně nepočítej s tím že se ti povede za nějak málo sehnat zdravé auto. Ty prostě nejsou.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Podnikat s tím nebudu. Asi to více odstoji, než odjezdi. Nicméně každou chvilku potřebuju velké auto. Semtam nějaká skříň, stavební materiál a nebo celá rodina když někam jede.
Proto bych volil něco staršího, co nebude tak náročné na mechaniku a elektroniku.
S povařením počítám. Bez toho to nepůjde. V týdnu se chci dojet podívat na jednoho transita 2,5D 56kw. Na co si dát pozor, krom hniloby? Rok to je 99. Kde to nejvíce hnije?
Proto bych volil něco staršího, co nebude tak náročné na mechaniku a elektroniku.
S povařením počítám. Bez toho to nepůjde. V týdnu se chci dojet podívat na jednoho transita 2,5D 56kw. Na co si dát pozor, krom hniloby? Rok to je 99. Kde to nejvíce hnije?
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Tomasi , opravdu si myslíš, že např. společná dodávka FIAT -Peugeot-Citroen má specifika v tom, že nejdřív shnije Fiat a ostatní zůstanou v cajku? Já hlavně vždy vařil Peugeota, ale bylo to proto, že zrovna Peugeot dal velkou slevu na nákup pro firmy, takže jich bylo víc v okolí..Často ta auta dělali na jedné lince, jen dávali různé motory a cedulky.Někdy mi připadá, že smysl pro vyváženost není vlastností lidí práce, ale stádní pomluvy vítězí. Dodnes mnoho mechánů žije v bludu, že chrastění nebo cvrdlikání v motoru dělají ventily...Tomas6 píše:Hele myslím že zhnilé bude vše starší jak šest sedm roků. Nebavím se o nějakém puchýřku na dveřích,ale o nosných částech. My těch dodávek děláme docela dost a takový fiat dokáže zhnit na prach od podzimu do jara.
Záleží na co to chceš a kolik do toho chceš investovat. Nicméně nepočítej s tím že se ti povede za nějak málo sehnat zdravé auto. Ty prostě nejsou.
nepropadat panice...
2.5TDI Boxer/ Jumper maju motor Peugeot ! Nie Iveco. Za mna osobne sa poobzeraj po Ducate Combinato 2.8TDI, alebo 2.8JTD. Motor 2.3JTD je lepsi, ale montoval sa do novsieho 244 od r.v. 2002. Ako uz bolo spomenute, vsetky su zhnite, takze nieje velmi z coho vyberat.Marek001 píše:Zo spomenutého by som asi odporučil Boxer/Jumper 2.5 TDI, problém bude ale asi nájsť niečo nezhnité, ako si už sám napísal.
Když už vařit, tak jen pořádné auto, doma opravitelné, kdy tryska stojí 280kč., rozvody nandá každý sám doma, výfuk si uděláš sám ze šrotiště, spojku si obložíš sám, vše je levné,demontáž všeho je sranda, bez ABS a podobných vynálezů, kdy když ztratíš baterku, tak stačí 2 ploché baterie a dá se odjet..Jak koupíš nějaký ojetý šunt s elektronikou, jenom se v tom budeš plácat, odejde jedno, pak druhé, pak ti spadnou budíky, egry musíš mít v zásobě apod.apod. Jedině klasika je perspektivní pro soukromníka, který jede jenom někdy a na STK ti mohou vykouřit.. A do té doby, než auta omezí, tak si užiješ...
nepropadat panice...