Dodávka, jakou?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 696
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Na ty trojčata byla otázka před rokem, kdy jsem myslel, že půjdu do nové, ale začal jsem řešit tepelné čerpadlo, což je rozhodně lepší investice, než auto.

Takže jsem vyhradil cca to kilo a hledám něco rozumného. Koukám hodně na Ducato 2.3 JTD, ale to je mizérie. Moc jich není a nebo na kaši. Koukal jsem na ten mercedes a skoro to už není. Jak jsou na tom movano a vivaro? Jsou to opět trojčata Renault, Nissan a Opel. Hlavně se mi zdá, že to moc nehnije, ale třeba se mýlím.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

BMW 330 ix
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 696
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Psal jsem 7-9mistne. Ale když už jsme u T5, jak jsou na tom ty 1,9 motory?
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Najmenej poruchove asi 1.9 63 a 75kw .
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 696
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Na co hlavně trpí ty 1,9?
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3472
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Asi jako každé PD. Ojeté vačky, vymačkané vstřiky. Ty 63kw bývají uhnané, alespoň co já znám. Ten motor je na to slabý a každý to žene jak nadutou kozu. Jinak jsem řešil jen nějaké spojky,sem tam startér, alternátor nebo tak. Občas na některé poloosu a ten krátký vajgl z převodovky. Servisoval jsem jich asi 20 jednu dobu. Povětšinou valníky co odtahaly tisíce tun stavebního materiálu v rukách zedníků
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 696
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Takže ideální kompromis je ta 1.9 75kw?
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14284
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

62kw a 75kw mají dpf.
63kw a 77kw nemají dpf.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3472
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

62 kW BRR nemá dpf.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Ty 62kW BRR máme 2, najeto 350. Motory v pohodě, spíš pozor na převodovky. Ale je to vše rozumně opravitelné , motory 62 a 75 jsou asi HW stejné, jen soft, po čipu to jede slušně.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 696
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Ok, díky kluci. Určitě bez DPF.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Denně se starám o 25 T5 i T6 a nejvíce se osvědčily 1,9 77 kW. Máme na nich kolem 400-500 tis., dříve jezdily i na interval 30 tis., já jsem zavedl 15 tis. Není to žádný trhač asfaltu, ale při výběru mezi Téčkama jediný schopný motor. Ještě máme na jedné T5 po faceliftu 2,0 TDI 75 kW asi 550 tis., ale za studena má už zvuk jako rozsypané železářství. (LOL) U T5 bývá koroze předních blatníků (drží se bordel dole a ve žlábku na podběh), občas prahy, spodek bývá škaredý, ale ne skrz, zákeřná je koroze brzdových trubek pod plastama, není vidět. Jinak klasické TDI nemoci jako vačka, hydroštely, gumičky vstřiků, dvakrát nám praskl blok, u převodovky zase odchází ložiska. Z novějších rozhodně nebrat žádné BiTDI, zadarmo jsou drahé, spotřeba oleje extrémní, lítají ventily, praskají svody (neprodávají zvlášť), věčně v nouzáku (u rychlé záchranky super), spojky nic nevydrží, drolí se chladiče egru už při 20 tis., jedna funglovka 300 km najeto nedojela ...
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10042
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Za mě Master 2,5 dci 88 kW. Osobní zkušenost.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 696
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Jaký konkrétně rok? S filtrem nebo bez? Potřebuju si udělat co nejširší výběr relativně funkčních aut, aby bylo z čeho vybírat.
.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14284
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

HonzaXM píše:Denně se starám o 25 T5 i T6...
T4 už jsou pryč ne :( ?
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“