Dodávka, jakou?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Na ty trojčata byla otázka před rokem, kdy jsem myslel, že půjdu do nové, ale začal jsem řešit tepelné čerpadlo, což je rozhodně lepší investice, než auto.
Takže jsem vyhradil cca to kilo a hledám něco rozumného. Koukám hodně na Ducato 2.3 JTD, ale to je mizérie. Moc jich není a nebo na kaši. Koukal jsem na ten mercedes a skoro to už není. Jak jsou na tom movano a vivaro? Jsou to opět trojčata Renault, Nissan a Opel. Hlavně se mi zdá, že to moc nehnije, ale třeba se mýlím.
Takže jsem vyhradil cca to kilo a hledám něco rozumného. Koukám hodně na Ducato 2.3 JTD, ale to je mizérie. Moc jich není a nebo na kaši. Koukal jsem na ten mercedes a skoro to už není. Jak jsou na tom movano a vivaro? Jsou to opět trojčata Renault, Nissan a Opel. Hlavně se mi zdá, že to moc nehnije, ale třeba se mýlím.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Asi jako každé PD. Ojeté vačky, vymačkané vstřiky. Ty 63kw bývají uhnané, alespoň co já znám. Ten motor je na to slabý a každý to žene jak nadutou kozu. Jinak jsem řešil jen nějaké spojky,sem tam startér, alternátor nebo tak. Občas na některé poloosu a ten krátký vajgl z převodovky. Servisoval jsem jich asi 20 jednu dobu. Povětšinou valníky co odtahaly tisíce tun stavebního materiálu v rukách zedníků
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Ty 62kW BRR máme 2, najeto 350. Motory v pohodě, spíš pozor na převodovky. Ale je to vše rozumně opravitelné , motory 62 a 75 jsou asi HW stejné, jen soft, po čipu to jede slušně.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Denně se starám o 25 T5 i T6 a nejvíce se osvědčily 1,9 77 kW. Máme na nich kolem 400-500 tis., dříve jezdily i na interval 30 tis., já jsem zavedl 15 tis. Není to žádný trhač asfaltu, ale při výběru mezi Téčkama jediný schopný motor. Ještě máme na jedné T5 po faceliftu 2,0 TDI 75 kW asi 550 tis., ale za studena má už zvuk jako rozsypané železářství. U T5 bývá koroze předních blatníků (drží se bordel dole a ve žlábku na podběh), občas prahy, spodek bývá škaredý, ale ne skrz, zákeřná je koroze brzdových trubek pod plastama, není vidět. Jinak klasické TDI nemoci jako vačka, hydroštely, gumičky vstřiků, dvakrát nám praskl blok, u převodovky zase odchází ložiska. Z novějších rozhodně nebrat žádné BiTDI, zadarmo jsou drahé, spotřeba oleje extrémní, lítají ventily, praskají svody (neprodávají zvlášť), věčně v nouzáku (u rychlé záchranky super), spojky nic nevydrží, drolí se chladiče egru už při 20 tis., jedna funglovka 300 km najeto nedojela ...
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...