Přívod paliva Vito 2.2 110kw 2004

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
stiglerb
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 18 zář 2011, 09:18
Bydliště: Břeclav

Přívod paliva Vito 2.2 110kw 2004

Příspěvek od stiglerb »

Čau, čau borci. Točí ale nechytá. Vito 2004 2,2 110kw. Nejde palivo z nádrže do filtru. Nesepne čerpadlo. Měl jsem ho venku a na přímo jede. Nevíte které relé je na palivové čerpadlo? Popřípadě nemá vito nárazové odstavné relé paliva? Díky za rady a nápady.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hele, neřešili jsme Vito ale nějaký E-klasse a tam to bylo vlevo vzadu v kufru, malý černý relátko...myslím že jich tam bylo několik stejných tak je zkus proházet mezi sebou
Lepší radu nemám, třeba ti někdo pošle schéma :(
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ale Vito má také zubové čerpadélko vedle motoru, nebo tohle už ne?
nepropadat panice...
stiglerb
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 18 zář 2011, 09:18
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od stiglerb »

Netlačí už ponorné čerpadlo co je v nádrži. Není ani slyšet, ani k filtru nic nejde. Chtěl jsem jen jestli někdo neví od oka, které je to relé a kde je. Už jsem zkoušel přehazovat relátka v motoru. Zkoušel jsem je i spínat na tvrdo, ale čerpadlo jsem žádným nezpustil.... :?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No a když na ně privedes stavu tak auto chytne??
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Podľa Würth by to malo byť relé č.6 (ak by si tam mal inú poistkovku v mot. priestore , umiestnenie rele č.6 sa nemení). Skús premerať kábel z neho a to z 87 na čerpadlo pin č.2, či nie je prerušený.

Obrázek
stiglerb
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 18 zář 2011, 09:18
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od stiglerb »

Zdarec borci, omlouvám se, dostal jsem se k tomu až teď. Takže relé jsem zkusil obejít a poslal jsem tam napětí na tvrdo. Nic. Do filtru ani kapka. Sundal jsem podruhé nádrž a vytáhl palivovou jednotku. Jednou sem již čerpadlo zkoušel a bylo ok, ale tak mohlo se probrat jak jsem s ním manipuloval. Takže měřím čerpadlo a opět ok. Najednou potáhnu za drátek co vede přímo z těla čerpadla, do konektoru, co je ze spodní části palivové jednotky. Oba drátky uhnilé. Je to konektor co je vlastně utěsněný v nádrži. Takže asi vzdušná vlhkost, co se sráží v nejvyšším místě nádrže a kondenzuje tam. Pozor, nejde vidět okem, musíte zatahat za drátky.
Všem moc děkuji za rady a typy. Hezký den
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“