peugeot 508 el.schéma motoru VYŘEŠENO!!!

Moderátoři: šulda, Moderátoři

karter
Aktivista
Příspěvky: 1465
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

peugeot 508 el.schéma motoru VYŘEŠENO!!!

Příspěvek od karter »

chlapy neměl by někdo el.schéma motur moc děkuji.Peugeot 508 GT obsah 2.2 HDI 150kw r.v.2012
P2128-Poloha směšovače vzduchu zkrat na plus
P2100-Elektrický směšovač vzduchu otevřený rozpojený obvod
P0098-Snímač teploty nasávaného vzudchu zkrat na plus,přerušený obvod nebo příliš nízka hodnota
P3008-Nadměrné množství vzduchu vyšší než nastavení
P3026-Průtok vzduchu větší než nastavení nebo unik vzduchu
P0100-snímač hmotnosti vzduchu signal pod dolni


Tak celí problém byl v prasklích těsnících kroužkách na sáni.Po opravě najeto cca 2tis km a vše už bez problému.Všem tady moc děkuji za rady :)
Naposledy upravil(a) karter dne 25 kvě 2019, 07:22, celkem upraveno 3 x.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No já bych začal váhou
karter
Aktivista
Příspěvky: 1465
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

roman1648 píše:No já bych začal váhou
ok ve středu to mám tady tak se podívam.Těd jsem jsi to jen v rychlosti načetl :)
karter
Aktivista
Příspěvky: 1465
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

karter píše:
roman1648 píše:No já bych začal váhou
ok ve středu to mám tady tak se podívam.Těd jsem jsi to jen v rychlosti načetl :)
tak jsem zkusil váhu nic a klapka také nic pořád ty samé závady :? napětí 5V je všude
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Keď tam máš “skraty na plus” tak problém niekde musí byť, po zmazaní sa tieto dve chyby objavia hneď? Prípadne to skús zmazať a poťahovať za káble, odpojiť najskôr jedno a potom druhé. Nebolo by od veci pichnúť to aj Lexiou. Tie ostatné chyby budú sa zdajú byť len následkom niečoho iného. Priebeh plniaceho tlaku za jazdy/ váha/ EGR je OK? FAP je OK?
karter
Aktivista
Příspěvky: 1465
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

Marek001 píše:Keď tam máš “skraty na plus” tak problém niekde musí byť, po zmazaní sa tieto dve chyby objavia hneď? Prípadne to skús zmazať a poťahovať za káble, odpojiť najskôr jedno a potom druhé. Nebolo by od veci pichnúť to aj Lexiou. Tie ostatné chyby budú sa zdajú byť len následkom niečoho iného. Priebeh plniaceho tlaku za jazdy/ váha/ EGR je OK? FAP je OK?
právě že ty chyby nejdou smazat vůbec
karter
Aktivista
Příspěvky: 1465
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

karter píše:
Marek001 píše:Keď tam máš “skraty na plus” tak problém niekde musí byť, po zmazaní sa tieto dve chyby objavia hneď? Prípadne to skús zmazať a poťahovať za káble, odpojiť najskôr jedno a potom druhé. Nebolo by od veci pichnúť to aj Lexiou. Tie ostatné chyby budú sa zdajú byť len následkom niečoho iného. Priebeh plniaceho tlaku za jazdy/ váha/ EGR je OK? FAP je OK?
právě že ty chyby nejdou smazat vůbec
Postupně jsem vše odpojoval jen když jsem odpojil snímač tlaku v potrubí tak hned začalo pípat hlaška chyba motoruObrázek
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No vždyt ti to píše ne - že je FAP KO
karter
Aktivista
Příspěvky: 1465
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

roman1648 píše:No vždyt ti to píše ne - že je FAP KO
A tím padem když je Fap KO tak to bude psát tolik nesmyslu?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Není prdlá hadice od turba do sání?U smaxe praská vepředu u chladičovky stou železnou trubkou. Filtrem to neni to by byla nějaká hláška.
karter
Aktivista
Příspěvky: 1465
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

geo píše:Není prdlá hadice od turba do sání?U smaxe praská vepředu u chladičovky stou železnou trubkou. Filtrem to neni to by byla nějaká hláška.
hadice žádna prasklá neni dnes sem stim jezdil mě nepřijde že by to mělo menší výkon normálně to vytočim přes 3tis otaček do nouzáku nepadá hadice žádna nesičí
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ano tie chyby o nadmernom množstve vzduchu, prietok, signál váhy a pod by mohli súvisieť s netesnosťou/prasklinou v tlakovej časti sania ale tie skraty budú o inom. Bude tam podľa mňa viac problémov naraz. Otázka je do akej miery sa dá veriť Delphine čo sa týka tej "výmeny" filtra, nie je to myslené skôr tak že už chce regenerovať? Naozaj by to chcelo Lexiu (alebo možno aspoň KTS, Launch). Aký je vlastne diferenčný tlak FAP filtra na voľnobeh a pri cca 3000 ot.?
karter
Aktivista
Příspěvky: 1465
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

Marek001 píše:Ano tie chyby o nadmernom množstve vzduchu, prietok, signál váhy a pod by mohli súvisieť s netesnosťou/prasklinou v tlakovej časti sania ale tie skraty budú o inom. Bude tam podľa mňa viac problémov naraz. Otázka je do akej miery sa dá veriť Delphine čo sa týka tej "výmeny" filtra, nie je to myslené skôr tak že už chce regenerovať? Naozaj by to chcelo Lexiu (alebo možno aspoň KTS, Launch). Aký je vlastne diferenčný tlak FAP filtra na voľnobeh a pri cca 3000 ot.?
právě je tam ale už nula km do výměny filtru vím že na druhém autě peugeot partner 1.6hdi to také odečítalo myslím od 160tis km jak se to dostalo na nulu 0km výkon byl nic moc apsalo to také závady
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hele to fakt chce načíst Diagboxem ( origo ), tuhle jsem řešil Toyotu Delphinou,ta zarytě vypisovala EGR ale tomu nic nebylo, bylo to škrtící klapkou...
karter
Aktivista
Příspěvky: 1465
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

[quote="roman1648"]Hele to fakt chce načíst Diagboxem ( origo ), tuhle jsem řešil Toyotu Delphinou,ta zarytě vypisovala EGR ale tomu nic nebylo, bylo to škrtící klapkou...[/quot Tak už tam mám jen dvě chyby a to P0113 snímač teploty vzduchu v měřiči průtoku vzduchu-zkrat na plus,přerušený obvod nebo příliš nízka hodnota
P0100 snímač hmotnosti protekajíciho vzduchu signál pod dolní mez :? :? :?
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“