škoda octavia 1.9 tdi ALH - zvyšování výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@zero1724: Blbost, nevim jak ostatni, ale ja nemam problem s egem, velikosti nebo funkcnosti meho prirozeni jakoz i jeho vyuzitim s milovanou osobou. Netusim, jak to maji ostatni ale pro je "tuning" konicek, urcite vyjadreni sama sebe ... ale pro sebe sameho. Rad si cestu uziju, rad se nenecham omezovat (byt nyni je to stale tezsi) a to predevsim auty pred sebou, ktere povazuji jako potencialni zdroj nebezpeci.
Soude dle tveho prispevku mam neodbytny dojem, ze jsi nikdy nemel moznost jet opravdu necim silnejsim. Duvod? Pripada mi, ze nemas potuchy jaky je rozdil mezi pruznym zrychlenim silnejsiho a slabsiho vozu. Zvlaste, kdyz zminujes tu dalnici a vyssi rychlosti tak by sis mel byt vedom toho, ze je velky rozdil mezi tim, kdy pote, co jedes v levem a z praveho ti tam vjede nejaky tulpas nebo slipka, ty to musis malem zaflekovat a nasledne chces opet dosahnout svoji obvykle cestovni rychlosti.
Vez, ze dalnici jezdim pomerne dost casto, vzdalenosti pres 100 km a je velky rozdil mezi tim, kdy jedes necim slabsim a nebo necim silnejsim ... mohou to byt i desitky minut (z me zkusenosti HK<->PHA 20 minut).
Tento styl diskuze mam jiz davno a opakovane za sebou takze vim. Byly doby, kdy jsem si pocital, kolik jsem timto pristupem usetril casu a komukoli jsem to ukazal tak byl prinejmensim sokovan ... a vesmes kazdy argumentoval slovy "no jo, pro par minut prijit o zivot" ... jenze si neuvedomuje, ze prave tim, ze neco predjedes tak eliminujes dalsi potencialni zdroj nebezpeci protoze mas dve moznosti: drzet velky odstup a furt predvidat co udela a nebo to proste predjet a soustredit se na jine vlivy.
... nemachruji, nepovysuji se, jen sdeluji svoje zivotni zkusenosti.
Jinymi slovy k tematu: pokud ho to tesi, pokud mu to dela radost, nema to na to, aby neco nekomu dokazoval, je pripraven to udelat poradne, je pripraven za to, ze ma upravene auto nest zodpovednost, tak proc ne?
... ale jako zaklad povazuji:
- presne definovat ocekavani
- presne si definovat rozpocet
- presne si definovat cilove parametry po uprave a stavet rovnou finalni upravu, nebot mezistavy stoji ve finale vyrazne vice (teda pokud cesta neni cil)
- udelat to poradne z kvalitnich dilu
- konzultovat to predem s vybranym a kvalitnim upravcem
Soude dle tveho prispevku mam neodbytny dojem, ze jsi nikdy nemel moznost jet opravdu necim silnejsim. Duvod? Pripada mi, ze nemas potuchy jaky je rozdil mezi pruznym zrychlenim silnejsiho a slabsiho vozu. Zvlaste, kdyz zminujes tu dalnici a vyssi rychlosti tak by sis mel byt vedom toho, ze je velky rozdil mezi tim, kdy pote, co jedes v levem a z praveho ti tam vjede nejaky tulpas nebo slipka, ty to musis malem zaflekovat a nasledne chces opet dosahnout svoji obvykle cestovni rychlosti.
Vez, ze dalnici jezdim pomerne dost casto, vzdalenosti pres 100 km a je velky rozdil mezi tim, kdy jedes necim slabsim a nebo necim silnejsim ... mohou to byt i desitky minut (z me zkusenosti HK<->PHA 20 minut).
Tento styl diskuze mam jiz davno a opakovane za sebou takze vim. Byly doby, kdy jsem si pocital, kolik jsem timto pristupem usetril casu a komukoli jsem to ukazal tak byl prinejmensim sokovan ... a vesmes kazdy argumentoval slovy "no jo, pro par minut prijit o zivot" ... jenze si neuvedomuje, ze prave tim, ze neco predjedes tak eliminujes dalsi potencialni zdroj nebezpeci protoze mas dve moznosti: drzet velky odstup a furt predvidat co udela a nebo to proste predjet a soustredit se na jine vlivy.
... nemachruji, nepovysuji se, jen sdeluji svoje zivotni zkusenosti.
Jinymi slovy k tematu: pokud ho to tesi, pokud mu to dela radost, nema to na to, aby neco nekomu dokazoval, je pripraven to udelat poradne, je pripraven za to, ze ma upravene auto nest zodpovednost, tak proc ne?
... ale jako zaklad povazuji:
- presne definovat ocekavani
- presne si definovat rozpocet
- presne si definovat cilove parametry po uprave a stavet rovnou finalni upravu, nebot mezistavy stoji ve finale vyrazne vice (teda pokud cesta neni cil)
- udelat to poradne z kvalitnich dilu
- konzultovat to predem s vybranym a kvalitnim upravcem
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Mně je to vcelku jedno, je vidět, že tebe se dotkne téměř cokoliv a v minulém příspěvku došlo z tvé strany k onému poměřování penisů, ten kdo má na opravdu silnou káru, ten nepotřebuje tunit starou tdi vránu, asi jsi mě nepochopil, já jezdím tím, co mi v půjčovně aut dají, někdy je to A4 3.0 tdi, někdy superb, někdy zafira 1.6 cdti, někdy nějsou auta tak jedu fabii 1.0 tsi, to je prostě fakt a mně je upřímně jedno co to má za motor a koně, podívej jak se dá jet s 1,2 rapidem a utřeš nudlu
https://www.youtube.com/watch?v=3ofx8nDXCo0
https://www.youtube.com/watch?v=3ofx8nDXCo0
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@zero1724: Vylozene "utres nudlu". "Tchan" to ma, v byvale praci jsem s tim mel moznost jet. Ani po nachipovani to neni nic smysluplneho. Je to line a slabe. Zpusobem, jakym to drti prokazuje, ze umi ridit (i kdyz jsou tam slabe chvilky) ale jinak to auto dostava ukrutne na prdel, coz nema sanci dlouhodobe vydrzet ... a to je rozdil mezi "novodobejma skvostama" a "starejma vranama".
Podobnym zpusobem jsem "drtil" jak Fiestu 1,8D na ktere jsem zacinal, tak i Escorta 1,6, nasledne treba i firemniho Praktika 1,4TDI ... ale je to proste "nebe a dudy" v porovnani s tim, kdyz mas proste k dispozici neco, co ma kroutici moment <3kg/1Nm a <7kg/1hp (pozn. samozrejme, ze hraje roli prubeh, nikoliv jen maxima).
Neber to jako pomerovani pindiku ale ver mi, ze (obavam se narozdil od tebe) vice nezli tusim co zvladne "stara vrana" a mam sanci tusit, ze v porovnani s novodobejma skvostama" ... vlastne to se ani porovnavat (bohuzel) neda
Podobnym zpusobem jsem "drtil" jak Fiestu 1,8D na ktere jsem zacinal, tak i Escorta 1,6, nasledne treba i firemniho Praktika 1,4TDI ... ale je to proste "nebe a dudy" v porovnani s tim, kdyz mas proste k dispozici neco, co ma kroutici moment <3kg/1Nm a <7kg/1hp (pozn. samozrejme, ze hraje roli prubeh, nikoliv jen maxima).
Neber to jako pomerovani pindiku ale ver mi, ze (obavam se narozdil od tebe) vice nezli tusim co zvladne "stara vrana" a mam sanci tusit, ze v porovnani s novodobejma skvostama" ... vlastne to se ani porovnavat (bohuzel) neda
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
No čas na Nürburgringu s tim má za 9:17 na stokoňový auto to jde, já u služebního auta ale neřeším výdrž, řikám, že rychle můžeš i běžet, pokud to umíš... Nijak nezastírám výdrž tdi motorů, sám mám jedničkovou fabii a je to nejlepší auto co jsem měl, ikdyž těch much tam je... ,ale je to pořád rodinej hatchback, i kamarád co jezdí MMČR závody do vrchu v třídě E1-3000 říkal, že kdyby nehledal výzvy, tak to auto prostě nemá budoucnost... Má čtverku golfa tdi, to auto má 850kg, 300 koní v 6000 ot./min, (to tady nikdo nemá), aby to bylo konkurence schopné klukum, kteří mají seriové EVO a křivé ruky...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Preju mu to, ale tomu, kdo koupi to auto po nem ani nahodouzero1724 píše:No čas na Nürburgringu s tim má za 9:17 na stokoňový auto to jde, já u služebního auta ale neřeším výdrž, řikám, že rychle můžeš i běžet, pokud to umíš... Nijak nezastírám výdrž tdi motorů, sám mám jedničkovou fabii a je to nejlepší auto co jsem měl, ikdyž těch much tam je... ,ale je to pořád rodinej hatchback, i kamarád co jezdí MMČR závody do vrchu v třídě E1-3000 říkal, že kdyby nehledal výzvy, tak to auto prostě nemá budoucnost... Má čtverku golfa tdi, to auto má 850kg, 300 koní v 6000 ot./min, (to tady nikdo nemá), aby to bylo konkurence schopné klukum, kteří mají seriové EVO a křivé ruky...
G4 850kg? Kolik na tom zustalo plechu?
300 koni v 6000RPM? No, verim, ze treba takovy RadekVKLR by mohl, ten je na to "dostatecny blazen" Nicmene, proc mit 300 koni v 6000RPM, kdyz je muzes mit daleko driv? Nicmene, je mi jasne, ze zatimco Moucha to mel jen na sprinty, v tomto pripade to musi vydrzet "nesmysl" takze predpokladam, ze on ma tech 300 koni take drive, ale snazi se to drzet na uzde a dele s otackama, aby mel dostatecny spektrum vyuzitelnych otacek.
O koho se jedna?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Přesně tak, křivku najdeš zde: https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=171235
úkol zněl jasně Mirulu z toho měl udělat benzína... Plechu na tom zůstalo poskromnu...
úkol zněl jasně Mirulu z toho měl udělat benzína... Plechu na tom zůstalo poskromnu...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Smekam, tam je videt velka investice lasky, penez a odhodlani. No, ale je to tak, jak jsem dle ocekavani psal: plochy prubeh kvuli dostupnosti i po prerazeni ... spis, nezli 300 koni je zajimavych tech 350 Nm. v 6000 RPM
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Hlavně to umí řídit, minulý rok velké problem s chlazením, intercooler měl takovou účinnost, že chladič za ním vařil, auto ve stoupání vařilo, hydroštěly furt K.O, teď je to natvrdo... + DSG takže to vidíme top 10
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Rec je o vodnim intercooleru nebo jak jinak to mam chapat? Protoze v pripade, ze je vodni chladic k vodnimu intercooleru nedostatecny pak nezbyva, nezli pridat dalsi. Nastesti, narozdil od vzduch/vzduch intercooleru zde nedochazi ke zvetseni objemu saciho traktu a muze to mit vliv tak maximalne na vahu. Jinak zakladem je samozrejme kvalitni cerpadlo.zero1724 píše: intercooler měl takovou účinnost, že chladič za ním vařil
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Nee, odvod tepla intercooleru byl tak intenzivní, že vodní chladič za ním se extrémně hřál, než se na to přišlo, bylo skoro po sezóně, teď je chladič v zadní části auta, k němu je vzduch přivázen kapsou v zaním blatníku
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
By mě zajímalo, jak by to ten maník s tím Rapidem zajel, kdyby mu vypli tu navigačku
Jinak nuda.. Navíc třeba takové 1,2TSi 77kW (Golf+, šestikvalt) nejelo vůbec zle, když mi to kdysi kamarád půjčil, vyletělo to na Pustevny jak nic.. ale samozřejmě, naplno, bez rezervy = člověk by to brzy tímto způsobem uhnal..
Každopádně je to asi fuk, když je na každém rohu radar...
Jinak nuda.. Navíc třeba takové 1,2TSi 77kW (Golf+, šestikvalt) nejelo vůbec zle, když mi to kdysi kamarád půjčil, vyletělo to na Pustevny jak nic.. ale samozřejmě, naplno, bez rezervy = člověk by to brzy tímto způsobem uhnal..
Každopádně je to asi fuk, když je na každém rohu radar...
Teď nevim jestli myslíš tu zavřenou trať nebo nürburgring, zajel by to normálně, testoval tam desítky aut, když to jedeš 1000x... Ano, ty auta nic nevydrží, ale o tom nebyla řeč, řeč byla o tom, že i velmi slabá auta umí jet rychle... Nedávno jsem jsel s tchánovo starou oktávií 1.9 tdi 81 kw, to jede tak lehce v sérii s tak krásným spodkem, že to vůbec nic nepotřebuje navíc to žere uplné hovínko...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
abych objasnil svůj názor...…. prijde mi ze v dnesni době upravovat rotačku je proste nesmysl pokud z toho nebudu mít vylozene auto na sprinty nebo jiný závody nebo jen ciste víkendovku.
A ano priznávám ze asi uz stárnu a zacinám mít priority asi nekde jinde, tohle asi dopadne na kazdýho. Nebo to mám jen chvilkový výpadek...nevím .
Jinak spojku bych neresil kdyby mi neklouzala....boužel. Měl sem v plánu ještě pár věci na aute udelat…….ale ted musí výdaje nekam jinam dovolená atd atd …….
A ano priznávám ze asi uz stárnu a zacinám mít priority asi nekde jinde, tohle asi dopadne na kazdýho. Nebo to mám jen chvilkový výpadek...nevím .
Jinak spojku bych neresil kdyby mi neklouzala....boužel. Měl sem v plánu ještě pár věci na aute udelat…….ale ted musí výdaje nekam jinam dovolená atd atd …….
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 51
- Registrován: 29 lis 2018, 10:44
- Bydliště: Praha
Asi jo udělám to tak, jde mi jen o to aby to pořádně táhlo a nedolovat s toho motoru maximum, nechám udělat soft, oddělam katalyzátor, egr OFF a když se mi podaří sehnat nějaký turbo asi z ARl, tak ho tam dám a musí to stačit. Jak již psali kluci je to stará vrána rotačka a nemá cenu do toho dávat 50 tisic. Jen se zeptám mám dávat jiný vstřiky nebo nechat originál ? Děkuji christian