kvalita ložisek?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Akorát když rozebereš Fiata tak je tam většinou Bosch a ne jejich slavný Magnetti marelli. A commonrail musel taky udělat bosch, protože oni by to nedotáhli do konce. V dubnu jedeme do Itálie na tři týdny tak zas budu koukat kolik Fiatu zase potkám. Předpokládam že na pět koncernů jednoho.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Všimni si, že Němci vždy vše dotahují až do konce..nejdřív posbírají a okopírují co je okolo a pak s velkou slávou spustí výrobu..Vždy ten, kdo to první dá na trh, je otloukánek, kdy všichni chytráci sliní o tom, co vše je špatně..Bohužel už dávno nastala situace, že přes veškerou špionáž, to jde u němčourů od deseti k pěti..Sedneš dovnitř,no prostě krása, vše je uhlazeno, přesně zakryto, mnoho hovadin pro pouťáky, samé světýlko, pomůcky pro tlusté lenochy a možnosti, které nezná pomalu ani servisní technik..A to lidé chtějí, pro samý koncern není vidět auto. Ale člověk do toho sedne a jede v leklé rybě..Ale samozřejmě každý to má jinak, já nechci nic honit, přepínat, mít v autě zkřížen žebřinák s houpačkou a hrát si v kraksně na závoďáka a za chvilku se plížit za maringotkou komediantů..stačí jen přepnout program s hudbou z respiria.., která připomene F1..Už první Octavia potěšila, sice nebyla moc hezká, byl to samý kompromis , ale motor diesel dobrý, bohužel benzínové motory to byl technický chocholoušek. Žralo to, nejelo, motory bez života. Předešlá řada motorů přitom byla minimálně dobrá..A od té doby je to pořád stejné, tisíce KW a motory nechtějí žít, nemají duši... :(
P.S. Romku a vidíš , já měl Fiorino ještě s jednoduchým karbošem, slabý obsah /1116ccm/ a dodnes na něj vzpomínám s láskou a koukám , jak zapadá zo země..Úžasný stroj, dobře vymyšlený, jednoduchý, snadno opravitelný, ale nebyl pro burany, člověk se k němu musel chovat slušně, byla to lehká váha, která toho hodně uvezla...Prostě jsme každý jiný... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

on má nové fiorino jak je citroen nemo atď. stare auta boli snad všetky dobre. Tady v ulici má pán na seat inca 1,4 tuši AEX nabehane okolo 620000km
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tyhle nové neznám a dám na tebe..
nepropadat panice...
radeon97
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 05 úno 2012, 20:43

Příspěvek od radeon97 »

Kupoval jsem na C2 sadu zadních ložisek Ruville, které jsem měl odzkoušené a v krabici na mě vykoukla ložiska Fag. Pry že Fag koupil Ruville proto jsou v sadě Ruville ložiska Fag. Cenově byly levnější než přímo ložiska Fag.
Š 100L,110L, Felicia 1,3, Octavia1,6, C AX1,0, BX1,4 C2, R Master
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To je jeden podnik Schaeffler ( Luk, Ina, Fag, Ruville ).
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

bežně jsem bral Ruville hydra, byla v nich INA ale o třetinu levnější. Dneska je INA na něco ještě níž než ruville. Berete někdo díly od Stahlgrubera?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Od Stahlgruber CZ ano, ale přes APM v rámci jejich kooperace, nebo od Stahlgruber DE když není v ČR skladem.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Taky to máme tak...a že je spousta přebalu,o tom žádná
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Tomas.cz píše:To je jeden podnik Schaeffler ( Luk, Ina, Fag, Ruville ).
Je to tak ešte pod to spadá Continental, ATE-Teves , a continental kupil rok spátky Siemens .

Takže v zachvýlu už moc nenavymýšlas bude to jedna banda (LOL)
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

ROMEK píše:
Tomas.cz píše:To je jeden podnik Schaeffler ( Luk, Ina, Fag, Ruville ).
Je to tak ešte pod to spadá Continental, ATE-Teves , a continental kupil rok spátky Siemens .

Takže v zachvýlu už moc nenavymýšlas bude to jedna banda (LOL)

Ne jedna banda, ale jedna pakáž (noteeth)
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

tak jsem o víkendu shodil brzdy z transita, nahodil zpět kola a zatočil oběma koly. A klid. Žádný hučení. Jen lehký šustění (sotva postřehnutelný) válečkových ložisek. Ale vibrace za jízdy při 80 kmh které naposledy vyřešila právě výměna ložisek (jedno z nich bylo tehdy slyšet i při točení rukou) jsou zpět. Zkoušel jsem náboj zahřívat horkovzduškou a možná to šustilo krapet víc, ale nedokážu říct s jistotou. Vibrace jsou totiž až po nějaké době jízdy a zároveň pak začnou trochu kopat i brzdy. Každopádně loni to vyřešila výměna předních ložisek.

A teď otázka, má cenu kupovat origo nebo prostě ložisko musí hučet i nezatížený když je problém? Auto je težký, takže po zatížení se může situace změnit. Nebo hledat problém jinde. Kardan je převážený a prakticky tam byla jen malá odchylka, auto má najeto 100 tis, takže zadní náprava a diferenciál by měl být v pohodě.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

tak nové zjištění, asi se to ozývá ze zadního pravého ložiska, je v něm vůle a trochu něco slyšet. Ono to jde trochu i z diferáku ale nejdřív vyřeším ložisko.
Je nějaký postup jak seřídit vůli na těch kuželíkových ložiscích nebo prostě, utáhnout,povolit, otáčet a utahovat dokud to nebude tak akorát?

Obrázek
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Utahovací moment bude předepsaný v DP
Tel:776005385 Nový Bor
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 08 pro 2006, 11:24

Příspěvek od JARDA2 »

jen se zeptám,dělal sem zadní ložiska na jedničkovým meganu na 180tisících.jsou tam bubny.ted je najeto 252tisíc na pravý straně pořád stejný a dobrý, na levý straně už sem ho dělal 3x. na 205t.na 232t.na 247t. ted je 252t. a zase hučí.vůli nemá kolo se točí lehce. značku nevím kupoval sem ho u stahlgrubr. akorát vím že 232 až 247t tam bylo starline. není možný že je buben v pr. nebo nějak ohnutá náprava?guma se sjíždí normálně bouraný to nebylo
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“