kvalita ložisek?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tak to dělám utahuju nezatížené pootáčím.utahuju od oka ale že bych to přetáh to ne.lisuju to vždy u kámoše na lisu a už sem jich tam udělal na hodně autech a nikdy žádnej problém, nebo aspon ne tak brzo.tohle sem dělal naposled loni v říjnu. nikde se mě nic podezřelý nezdá. zatím ho tam nechám.já si prostě nepamatuju značku ale stálo kolem 5tistovek. sem se díval do servisky mladýmu u clia ll je na nich přes 30tisíc a dobrý taky sem tam dával nějaký levný myslím starline
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Tam v podstate pri lisovaní nemáš akú chybu urobiť ak ho lisuješ cez vonkajší krúžok, trafíš rovno a na jeden raz. Ložiská sa väčšinou pokazia predné keď sa tam lisuje aj náboj a niekto to preženie pod lisom aj napriek tomu že má vnútorný krúžok podoprený radikálne to znižuje životnosť, chce to odhad a cit.
Ano, přesně tak, jak píšeš..pokud to někdo dělá takhle, je vyloučeno jakékoliv poškození ložiska..A lisování unašeče je obdobné, podložit vnitřní kroužek a souvislým tahem unašeč nalisovat..Kdo to dělá velkým lisem, má to nevýhodu, že při lisování není cit...Já u menších ložisek používal trapéz a ruce, kdy jakékoliv křížení popřípadě odpor ruka ihned pozná, stejně jako přesah těhlice vůči ložisku, protože byly případy, že ložisko bylo v těhlici "volné"..
nepropadat panice...