1.8T AUM Hreje

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

1.8T AUM Hreje

Příspěvek od Source »

Zdravím, kamarát rieši problém že mu na 1.8T AUM 110kw nejak nechladí dobre auto, teplotá dokáže vystúpať na 100-110 stupňov, auto kúri jak sprosté, termostat nový, chladiaca vymenená, rozvody komplet robené, Horná hadica na chladiči totálne vrelá, spodná studená, Kde hladať problém ? vetráky sa vôbec nespúšťajú.

Ďakujem za každú radu
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

třeba ucpaná hadička co vede do expansky, ono to topí ale když neodvzdušníš bbublinky do chladiče tak tam pumpa vodu neprotlačí,

provrtej ten bordel do expansky
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Hadička je priechodná, polovica hadíc je dávaná nových, čo ucpatý chladič ? nemôže byť ? lebo už nás asi len to napadá
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

no asi když je horni vřelá a spodní studena.a jde do vratky do nadobky voda
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Normálne na ten chladič napoj hadicu a skús ho prepláchnuť, hneď uvidíš.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Source píše:Hadička je priechodná, polovica hadíc je dávaná nových, čo ucpatý chladič ? nemôže byť ? lebo už nás asi len to napadá
tak ještě jednou vytáhnul jsi tu horní přepadovou třeba drátkem jsi zjistil že trubička do expansky průchozí a po startu tekla z hadičky voda jo?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: 1.8T AUM Hreje

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Source" rozvody komplet robené,

ty rozvody byly dělané i s vodní pumpou? stará vodní pumpa byla v pořádku? problém s přehříváním byl už před výměnou rozvodů?
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Tieto informácie bohužial musís zistiť nakoľko sa nejedná o moje auto ale o auto kamaráta ktorý zisťoval čo by to mohlo robiť.

BOlo mi povedané, že tá vrchná hadička bola dávaná komplet nová takže priechodná by mala byť. Rozvody boli robené ževraj komplet aj s vodní pumpou.

Každopádne ďalší krok je vymeniť chladič, lebo všetko to nasvedčuje tomu, že bude chladič upchatý alebo priprachatý, chladič sám o sebe zostáva studený
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Source"]

BOlo mi povedané, že tá vrchná hadička bola dávaná komplet nová takže priechodná by mala byť. ta být průchodná může to je OK ale zda je průchodná trubička do expansky to musíš zjistit,!!!!!!!


já si vzpoměl třeba na A3 1,8 T stejný problém, topilo to jezdilo ve městě ale jak se vyjelo do kopců už motor vařil, voda v té tenké hadici do ex se tak postupně zahřívala pomalu,i ten cákanec nebyl moc OK,

nakonec to dal borec opravit známému, tan zjistil vodní pumpa KO polámaná, dal novou, za týden stejný problém a reklamace, kde se vzal tu se vzal asi bordel a pumpa opět KO, jak to nevím neviděl jsem
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“