1.8T AUM Hreje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.8T AUM Hreje
Zdravím, kamarát rieši problém že mu na 1.8T AUM 110kw nejak nechladí dobre auto, teplotá dokáže vystúpať na 100-110 stupňov, auto kúri jak sprosté, termostat nový, chladiaca vymenená, rozvody komplet robené, Horná hadica na chladiči totálne vrelá, spodná studená, Kde hladať problém ? vetráky sa vôbec nespúšťajú.
Ďakujem za každú radu
Ďakujem za každú radu
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: 1.8T AUM Hreje
[quote="Source" rozvody komplet robené,
ty rozvody byly dělané i s vodní pumpou? stará vodní pumpa byla v pořádku? problém s přehříváním byl už před výměnou rozvodů?
ty rozvody byly dělané i s vodní pumpou? stará vodní pumpa byla v pořádku? problém s přehříváním byl už před výměnou rozvodů?
Tieto informácie bohužial musís zistiť nakoľko sa nejedná o moje auto ale o auto kamaráta ktorý zisťoval čo by to mohlo robiť.
BOlo mi povedané, že tá vrchná hadička bola dávaná komplet nová takže priechodná by mala byť. Rozvody boli robené ževraj komplet aj s vodní pumpou.
Každopádne ďalší krok je vymeniť chladič, lebo všetko to nasvedčuje tomu, že bude chladič upchatý alebo priprachatý, chladič sám o sebe zostáva studený
BOlo mi povedané, že tá vrchná hadička bola dávaná komplet nová takže priechodná by mala byť. Rozvody boli robené ževraj komplet aj s vodní pumpou.
Každopádne ďalší krok je vymeniť chladič, lebo všetko to nasvedčuje tomu, že bude chladič upchatý alebo priprachatý, chladič sám o sebe zostáva studený
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Source"]
BOlo mi povedané, že tá vrchná hadička bola dávaná komplet nová takže priechodná by mala byť. ta být průchodná může to je OK ale zda je průchodná trubička do expansky to musíš zjistit,!!!!!!!
já si vzpoměl třeba na A3 1,8 T stejný problém, topilo to jezdilo ve městě ale jak se vyjelo do kopců už motor vařil, voda v té tenké hadici do ex se tak postupně zahřívala pomalu,i ten cákanec nebyl moc OK,
nakonec to dal borec opravit známému, tan zjistil vodní pumpa KO polámaná, dal novou, za týden stejný problém a reklamace, kde se vzal tu se vzal asi bordel a pumpa opět KO, jak to nevím neviděl jsem
BOlo mi povedané, že tá vrchná hadička bola dávaná komplet nová takže priechodná by mala byť. ta být průchodná může to je OK ale zda je průchodná trubička do expansky to musíš zjistit,!!!!!!!
já si vzpoměl třeba na A3 1,8 T stejný problém, topilo to jezdilo ve městě ale jak se vyjelo do kopců už motor vařil, voda v té tenké hadici do ex se tak postupně zahřívala pomalu,i ten cákanec nebyl moc OK,
nakonec to dal borec opravit známému, tan zjistil vodní pumpa KO polámaná, dal novou, za týden stejný problém a reklamace, kde se vzal tu se vzal asi bordel a pumpa opět KO, jak to nevím neviděl jsem