1.8 tsi 132kw- jede na 3 válce + dotaz na reseni se servisem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.8 tsi 132kw- jede na 3 válce + dotaz na reseni se servisem
Zdravím, leon 5f 2016,najeto 89tkm, nastartuju, po minute zacne problikavat kontrolka motoru a rozsviti se EPC, motor zacne pracovat jen na 3 valce, po zahrati oleje cca na 70 stupnu kontrolka sviti dal ale motor jiz jede normalne, na volnobeh se ale v urcitych intervalech chveje (jak za tepla i za studena),ma vibrace (otacky nekolisaji), diagnostika pise deaktivace 4 valce ...
Svicka 🙂
Svicka 🙂
Naposledy upravil(a) devmixil dne 13 zář 2019, 07:42, celkem upraveno 1 x.
Rozebrat cely motor, jen to nechci delat u nich. Prý jeste zavolaji primo do seatu,co to muze delat,nechapu,proc to neudelali zrovna,nelibi se mi jejich pristup ... Hlavne to,ze neodstranili zavadu a auto je v uplne stejnem stavu jak bylo,.jen s novym zbytecnym strikovacem ktery si chteji nechat zaplatit ... Za co mam platit,kdyz neni ani naznak zmeny z meho pozadavku na opravu ?
Prasklá ventilová pružina na čtvrtým ... Chce to předně výpis chyb, jinak je to hra na slepou bábu ... Motor CJSA/CJSB umí zlobit taky písty/mezikruží ... Kompresi někdo měřil?
Tyhle potvory maj jak MPI vstřik do sání, tak přímej do válce (celkem 8 vstřikovačů na motoru ...), na karbon na sacích ventilech tedy trpí míň, pokud byl vstřik i svíce zakarbonovaná, je to mechanika ventilu nebo píst ...
Tyhle potvory maj jak MPI vstřik do sání, tak přímej do válce (celkem 8 vstřikovačů na motoru ...), na karbon na sacích ventilech tedy trpí míň, pokud byl vstřik i svíce zakarbonovaná, je to mechanika ventilu nebo píst ...
Začíná se kompresí a často i končí. Měl jsi se jich nejdřív zeptat, kompresi mám v pořádku a vačku také? Opravdu ten válec je v pořádku a je to palivem,/vstříkovačem / nebo jiskrou?Nějaké grafy ať si strčí za klobouk, nejdřív musí odpovědět na základní otázku, zda ten válec může mechanicky fungovat...
nepropadat panice...
Ahoj diky, na svici nebylo nic,na vstriku bylo trochu karbonu,ukazoval mi ten vstrik , zrejme to byl ten "pomocny"Rayx píše:Prasklá ventilová pružina na čtvrtým ...
a jeste detail, auto stalo od listopadu v garazi, nevytahoval sem jej do tech sracek, jen tak me napadlo, stari benzinu,je tam ctvrt nadrze ? (to jen zkousim)
ECU jen tak pro nic za nic nedeaktivuje válec, tedy neodstaví vstřik nebo cívku. Ten 4 tej prostě nepálí. Benzínem to nebude ... No, možná ti experti ani neví, kterej vstřik kontrolovat a měnit, třeba měnili ten ze sání, a on je špatnej ten do hlavy ... Zakarbovanej by měl být spíš ten z hlavy.
Výpis s kody chyb nemáš?
Ventil do sání
06L906031A
Ventil do hlavy
06L906036J nahrazen 06L906036T, nahrazen 06L906036AC
Výpis s kody chyb nemáš?
Ventil do sání
06L906031A
Ventil do hlavy
06L906036J nahrazen 06L906036T, nahrazen 06L906036AC
To je ta hra na slepou bábu, ptát se proč bez výpisu ... Protože to může startovat na MPI vstřik, a když to má jít na přímovstřik, tak ten je vadný a proto to odstaví.
Takhle to neopravíš, je třeba to opravdu načíst, a když to pánové v autorizáku jistě provedli a nespletli se ve ventilu, bude to něco z toho, co už jsem napsal. Ale to je taky jen naslepo ...
Máš jen pro info číslo toho vstřiku, co tam vyměnili? Na fakturře by měl být uveden.
Takhle to neopravíš, je třeba to opravdu načíst, a když to pánové v autorizáku jistě provedli a nespletli se ve ventilu, bude to něco z toho, co už jsem napsal. Ale to je taky jen naslepo ...
Máš jen pro info číslo toho vstřiku, co tam vyměnili? Na fakturře by měl být uveden.
Obávám se, že když na ně vyrukuješ, jestli by ti dali nebo jen řekli přehled chyb, že bys asi nepochodil. No, za zeptání ale nic nedáš, zvlášť, když si s tím sami neví rady. Třeba jim pomůže info od Tebe
Já to nespravuju, jen se o to zajímám, mám starší generaci tohodle EA888 dárečku, tak mě zajímaj bolístky novější typů ...
Já to nespravuju, jen se o to zajímám, mám starší generaci tohodle EA888 dárečku, tak mě zajímaj bolístky novější typů ...
Opravdu nelze říct nic víc, první věc je výpis chyb, teda důvod, proč sama ECU rozsvěcí MIL a EPC kontrolky a podle toho pak jít dál. No, pokud je komprese OK a vstřik do hlavy měnili, tak furt tu zbývá ten MPI do sání ale to už je jen info, výpis/kod chyb je základ při rozsvícené MIL = kontrolka emisí.