1.8 tsi 132kw- jede na 3 válce + dotaz na reseni se servisem

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
devmixil
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 06 zář 2010, 14:16

1.8 tsi 132kw- jede na 3 válce + dotaz na reseni se servisem

Příspěvek od devmixil »

Zdravím, leon 5f 2016,najeto 89tkm, nastartuju, po minute zacne problikavat kontrolka motoru a rozsviti se EPC, motor zacne pracovat jen na 3 valce, po zahrati oleje cca na 70 stupnu kontrolka sviti dal ale motor jiz jede normalne, na volnobeh se ale v urcitych intervalech chveje (jak za tepla i za studena),ma vibrace (otacky nekolisaji), diagnostika pise deaktivace 4 valce ...

Svicka 🙂
Naposledy upravil(a) devmixil dne 13 zář 2019, 07:42, celkem upraveno 1 x.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Sundal bych sání a podíval se na sací ventily bejvaj na nich koule jako švestky.
devmixil
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 06 zář 2010, 14:16

Příspěvek od devmixil »

Ahoj,diky,sani pry bylo ok ciste .. to sem zapomnel dopsat
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

A servis nenavrhnul co s tím dál jako ??
devmixil
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 06 zář 2010, 14:16

Příspěvek od devmixil »

Rozebrat cely motor, jen to nechci delat u nich. Prý jeste zavolaji primo do seatu,co to muze delat,nechapu,proc to neudelali zrovna,nelibi se mi jejich pristup ... Hlavne to,ze neodstranili zavadu a auto je v uplne stejnem stavu jak bylo,.jen s novym zbytecnym strikovacem ktery si chteji nechat zaplatit ... Za co mam platit,kdyz neni ani naznak zmeny z meho pozadavku na opravu ?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Prasklá ventilová pružina na čtvrtým ... Chce to předně výpis chyb, jinak je to hra na slepou bábu ... Motor CJSA/CJSB umí zlobit taky písty/mezikruží ... Kompresi někdo měřil?

Tyhle potvory maj jak MPI vstřik do sání, tak přímej do válce (celkem 8 vstřikovačů na motoru ...), na karbon na sacích ventilech tedy trpí míň, pokud byl vstřik i svíce zakarbonovaná, je to mechanika ventilu nebo píst ...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Začíná se kompresí a často i končí. Měl jsi se jich nejdřív zeptat, kompresi mám v pořádku a vačku také? Opravdu ten válec je v pořádku a je to palivem,/vstříkovačem / nebo jiskrou?Nějaké grafy ať si strčí za klobouk, nejdřív musí odpovědět na základní otázku, zda ten válec může mechanicky fungovat... :)
nepropadat panice...
devmixil
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 06 zář 2010, 14:16

Příspěvek od devmixil »

Rayx píše:Prasklá ventilová pružina na čtvrtým ...
Ahoj diky, na svici nebylo nic,na vstriku bylo trochu karbonu,ukazoval mi ten vstrik , zrejme to byl ten "pomocny"

a jeste detail, auto stalo od listopadu v garazi, nevytahoval sem jej do tech sracek, jen tak me napadlo, stari benzinu,je tam ctvrt nadrze ? (to jen zkousim)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

ECU jen tak pro nic za nic nedeaktivuje válec, tedy neodstaví vstřik nebo cívku. Ten 4 tej prostě nepálí. Benzínem to nebude ... No, možná ti experti ani neví, kterej vstřik kontrolovat a měnit, třeba měnili ten ze sání, a on je špatnej ten do hlavy ... ;) Zakarbovanej by měl být spíš ten z hlavy.
Výpis s kody chyb nemáš?

Ventil do sání
06L906031A

Ventil do hlavy
06L906036J nahrazen 06L906036T, nahrazen 06L906036AC
devmixil
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 06 zář 2010, 14:16

Příspěvek od devmixil »

Nemam :/ .. proc ale motor cca 3 minutky jde normalne,pak to hodi vrtulu blikaci,nasledne epc, zacne to jit na 3 a zachvili to zase jede když to je zahrate na 4 jakoby zadny problem nebyl ?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To je ta hra na slepou bábu, ptát se proč bez výpisu ... Protože to může startovat na MPI vstřik, a když to má jít na přímovstřik, tak ten je vadný a proto to odstaví.

Takhle to neopravíš, je třeba to opravdu načíst, a když to pánové v autorizáku jistě provedli a nespletli se ve ventilu, bude to něco z toho, co už jsem napsal. Ale to je taky jen naslepo ...

Máš jen pro info číslo toho vstřiku, co tam vyměnili? Na fakturře by měl být uveden.
devmixil
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 06 zář 2010, 14:16

Příspěvek od devmixil »

nemam,neplatil sem nic,neprebral jsem auto jeste. Dnes to pujdu resit co s tím a jak se domluvime ... Autorizak mi vyjede vypis chyb a da k dispozici ? Odkud jsi ?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Obávám se, že když na ně vyrukuješ, jestli by ti dali nebo jen řekli přehled chyb, že bys asi nepochodil. No, za zeptání ale nic nedáš, zvlášť, když si s tím sami neví rady. Třeba jim pomůže info od Tebe ;)

Já to nespravuju, jen se o to zajímám, mám starší generaci tohodle EA888 dárečku, tak mě zajímaj bolístky novější typů ...
devmixil
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 06 zář 2010, 14:16

Příspěvek od devmixil »

Tak komprese byla ok, menil se ventil do hlavy ... to bylo jen na rychlo pres telefon
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Opravdu nelze říct nic víc, první věc je výpis chyb, teda důvod, proč sama ECU rozsvěcí MIL a EPC kontrolky a podle toho pak jít dál. No, pokud je komprese OK a vstřik do hlavy měnili, tak furt tu zbývá ten MPI do sání ale to už je jen info, výpis/kod chyb je základ při rozsvícené MIL = kontrolka emisí.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“