1.8 tsi 132kw- jede na 3 válce + dotaz na reseni se servisem

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tak jak, odvezl sis to nebo se v servisu domluvil další postup? Přeci jen tak mladý auto s malým nájezdem a řešit toto, že si s tím autorizák neví rady ...
devmixil
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 06 zář 2010, 14:16

Příspěvek od devmixil »

Druhy vstrik je ok, v pondeli se chteji mrknout kamerou do valce, jestli nepujde videt, zda li je chycen... Nez by museli rozebrat motor.. Chteji taky nejak natlakovat pres vzduch ci co 🙂 uvidime.. Takovy najezd, a uz takovy problém? Bych se posral
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No je to neskutečný, co vyráběj za křápy ...

Na tu chybku co tam je zapsaná ses detailně nezeptal?

Jestli tedy vstřiky jsou OK, tak to fakt vypadá na mechaniku, no přál bych, aby to byla jen pružina ventilu a ne píst ... Snad tohle pomůže ;)

Obrázek
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Paráda no...
Tak to by mohlo jít teoreticky i bez demontáže hlavy ne??
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jde o to, jakou teorii použijí chlapcí v servisu :D
každopádně by to znamenalo nutně kontrolu pístu kamerou přes svíčku i spalovák natlakovat ;)
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 708
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

1.8 jsou k posrání na hledání závad...
To je situace!
devmixil
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 06 zář 2010, 14:16

Příspěvek od devmixil »

Tak kdyby to byla pruzina pistu,tak to bude problem stálý přece,to by ten válec vynechaval furt ne ? :) ... ted to udela po startu cca 2 min, a jak se to zahreje tak je to zase vse ok a jede uplne vpohode .. jen na volnobeh trosku zakopava-vibruje v intervalech treba 3s
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Pružina pístu jo??
Kdyby byla praskaly pružina na ventilu třeba nadvakrát,muze to takto blbnout,ventil se nestíhá vracet a hůř tesni
devmixil
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 06 zář 2010, 14:16

Příspěvek od devmixil »

Samozrejme pruzina ventilu ... :) .. To se ovsem k tomu asi dostane jedine po sundani hlavy,že ? aby tu pruzinu zkontrolovali,nebo ne ? Nebo to uvidi i tou kamerkou ? Jsem laik ... ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Kamerkou nevím,na to bych moc nesázel,sundat víko/vršek hlavy(nevím jak je to konkretně na 1.8TSi ) a omrknout
Prvně bych ale zkusil na studeným motoru změřit tlaky,pak se uvidí...to by ale měli v servisu ti navrhnout co s tím dál,těžko jako laik(jak sám píšeš) jim máš radit
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

To su rady auto ide za tepla ok a oni radia pruzinu ventilu... asi by to stale neslo nie len za studena prvych par sekund...
devmixil
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 06 zář 2010, 14:16

Příspěvek od devmixil »

pri jizde ide ok za tepla,ale na volnobeh má v rozmezi +- tech 3-5s vzdy vibrace,jde citit,ze asi ten 4 ventil vynechava
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

ADKO: a proc by to nejelo s prasklou pružinou??? To že tu devmixil říká, že to jede za tepla OK, to není "směroplatný" ... :D Pokud ale diag zaznamenává výpadky na tom válci, tak je tam prostě něco špatně a ta pružina se nabízí jako u VAGu známý problém ...

Ano, pružina ventilu se nechá odkontrolovat jen po sundání víka hlavy, ovšem pozor, tady víko hlavy slouží zároveň jako integrovaný ložiska pro oba vačkový hřídele ... :) A nebo nejrychlejší možnost, sundat jen vrchní plastový odlučovač oleje (je právě nad 4tým a sací stranou) a s trochou šikovnosti a zrcátkem ;)
devmixil
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 06 zář 2010, 14:16

Příspěvek od devmixil »

Tak valec je pry ok, jeste je napada zkusit neco s tlakem oleje rikali za studena. No a nebo potom sundat turbo a dostat se k vyfukovym ventilum, jestli tam neni karbon usazeny nebo se nekde neuvolnila usazenina... S tema ventilama a turbem to mi rikal abych ale pocital 12k jen za praci a je to jen střelba na prázdno... Ze to tím může být ale nemusí.. Parada... Tak ted bevim, jestli auto nevzit a nejit jinam. Jestli to je opravdu tak na dlouho s tema vyfukovyma...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Koukám, že na JM jsou u Seata opravdu experti, co by chtěli něco zkoušet ... Karbon se tady usazuje na sacích ventilech (a rozhodně méně než u předchozí generace, to díky MPI vstřikům do sání), výfukové ventily nejsou problém, no a tlak oleje by asi těžko ovlivnil jen jeden válec ...

Když si to shrneš, kompresi měli měřit a ta je OK. Sání měli sundané, když tvrdí, že sací ventily jsou čisté a vstřik pro hlavu je vyměněn, vstřik do sání je snad OK, válec je po kontrole kamerkou prý taky OK, k zapsané chybě/chybám nemaj žádné info/postup. Tak vše je OK, ale výpadky zapalování jsou tam furt ...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“