1.8 tsi 132kw- jede na 3 válce + dotaz na reseni se servisem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 708
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
ADKO: a proc by to nejelo s prasklou pružinou??? To že tu devmixil říká, že to jede za tepla OK, to není "směroplatný" ... Pokud ale diag zaznamenává výpadky na tom válci, tak je tam prostě něco špatně a ta pružina se nabízí jako u VAGu známý problém ...
Ano, pružina ventilu se nechá odkontrolovat jen po sundání víka hlavy, ovšem pozor, tady víko hlavy slouží zároveň jako integrovaný ložiska pro oba vačkový hřídele ... A nebo nejrychlejší možnost, sundat jen vrchní plastový odlučovač oleje (je právě nad 4tým a sací stranou) a s trochou šikovnosti a zrcátkem
Ano, pružina ventilu se nechá odkontrolovat jen po sundání víka hlavy, ovšem pozor, tady víko hlavy slouží zároveň jako integrovaný ložiska pro oba vačkový hřídele ... A nebo nejrychlejší možnost, sundat jen vrchní plastový odlučovač oleje (je právě nad 4tým a sací stranou) a s trochou šikovnosti a zrcátkem
Tak valec je pry ok, jeste je napada zkusit neco s tlakem oleje rikali za studena. No a nebo potom sundat turbo a dostat se k vyfukovym ventilum, jestli tam neni karbon usazeny nebo se nekde neuvolnila usazenina... S tema ventilama a turbem to mi rikal abych ale pocital 12k jen za praci a je to jen střelba na prázdno... Ze to tím může být ale nemusí.. Parada... Tak ted bevim, jestli auto nevzit a nejit jinam. Jestli to je opravdu tak na dlouho s tema vyfukovyma...
Koukám, že na JM jsou u Seata opravdu experti, co by chtěli něco zkoušet ... Karbon se tady usazuje na sacích ventilech (a rozhodně méně než u předchozí generace, to díky MPI vstřikům do sání), výfukové ventily nejsou problém, no a tlak oleje by asi těžko ovlivnil jen jeden válec ...
Když si to shrneš, kompresi měli měřit a ta je OK. Sání měli sundané, když tvrdí, že sací ventily jsou čisté a vstřik pro hlavu je vyměněn, vstřik do sání je snad OK, válec je po kontrole kamerkou prý taky OK, k zapsané chybě/chybám nemaj žádné info/postup. Tak vše je OK, ale výpadky zapalování jsou tam furt ...
Když si to shrneš, kompresi měli měřit a ta je OK. Sání měli sundané, když tvrdí, že sací ventily jsou čisté a vstřik pro hlavu je vyměněn, vstřik do sání je snad OK, válec je po kontrole kamerkou prý taky OK, k zapsané chybě/chybám nemaj žádné info/postup. Tak vše je OK, ale výpadky zapalování jsou tam furt ...