1.8 tsi 132kw- jede na 3 válce + dotaz na reseni se servisem

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

Rayx píše:ADKO: a proc by to nejelo s prasklou pružinou??? To že tu devmixil říká, že to jede za tepla OK, to není "směroplatný" ... :D Pokud ale diag zaznamenává výpadky na tom válci, tak je tam prostě něco špatně a ta pružina se nabízí jako u VAGu známý problém ...

Ano, pružina ventilu se nechá odkontrolovat jen po sundání víka hlavy, ovšem pozor, tady víko hlavy slouží zároveň jako integrovaný ložiska pro oba vačkový hřídele ... :) A nebo nejrychlejší možnost, sundat jen vrchní plastový odlučovač oleje (je právě nad 4tým a sací stranou) a s trochou šikovnosti a zrcátkem ;)

Pokial ide auto za tepla normal, bez problemov bez vypadkov tak asi tazko to bude pruzina.. ale ano ak majitel nedokaze sam presne opisat chybu je to tazko takto riesit..

Pokiam auto ma problem za studena aj tepla,vypadava len 1 valec tak moze to byt aj ta pruzina, aj dalsich xx veci.. nedavno som riesil cupru ktora isla a pri plnon zatazeni po chvili vynechala.. v servisoch vadny vstrek atd... vybral som sviecku a hned som videl problem.. vymenila sa a auto beha bezproblemov..
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No právě, ten popis pocitů může hodně zkreslovat, pokud ale ECU jasně rozezná výpadky a rozsvítí MIL, nelze o tom mluvit, že za tepla ten motor jede OK. A právě proto, že je to mladý, a ventilový pružiny už dlouho nepraskaly, tak je to špek, kterýmu se nechce věřit ... Jasně, může to být cokoliv, bez konkrétní chyby se jen spekuluje, proč to deaktivuje válec 4 ...

BTW. proč odešla ta svíce na Cupře? Utavený elektrody, popraskaný izolátor? No na těhle přímovstřikách jsou holt hajsavý, maj to být striktně dvouplatiny se správnou tepelnou hodnotou a odporem ...
devmixil
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 06 zář 2010, 14:16

Příspěvek od devmixil »

Za tepla jede ok, bez jakéhokoliv vypadku, skubance, táhne jak ma. Ale na volnoběhu "zakopava" vynechava v cca 3az5 sekundovych intervalech... De citit zavybrovani a že se tam neco proste deje, ale otáčky jsou stejné, nehapruji.. To jsem psal🙂
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Ale stále nevíme, jestli to píše jen výpadky, nebo něco jiného. No, že ten projev za tepla je lepší, tak kromě těch dvojdílných cívek nezkusili prohodit i svíčky? Nebo jí změřit, jestli má ten 1 KOhm? To by byl gól za 24 tKč ...

výměna po 90 000km / 6let ;)

06K905601B = NGK PLFER7A8EG

06K905611C = Bosch F5NPP332SBP

Ale za volnoběhu jsou tam tlaky menší, možná proto ventil s prdlou pružinou těsní míň ... :D
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

resil jsem tady Golfa 7R 220kw a ten samej problem...na volnobeh zakopaval chod a v tahu to skubalo az se rozsivitla kontrolka motoru a EPC. nakonec to byl ovladaci segment vacky (z boku od rozvodu) zkontrolovat v diag casovani vacek a vypadky horeni a tlak paliva....chce to poradne projet s diag a pak se da resit dal...tohle vesteni z kristalove koule je o nicem (LOL)
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No ono deaktivace válce kvůli misfires je něco jinýho než

14870 - bank1: camshaft A (INTAKE)
14874 - Camshaft position senzor G40

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=167920

Jo, bez chyby se hledá bába poslepu ... :D
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

@devmixil: tak jak s tím válčíš, máš od servisu nějaké nové info, nebo jsi to od nich odvezl? ;)
devmixil
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 06 zář 2010, 14:16

Příspěvek od devmixil »

Dnes to vezu jinam, rekl sem jim, at to daji do puvodniho stavu.. Tj at si vemou vstrik a dají puvodni, kdyz to tim nebylo... V protokolu je uveden problem, ktery nebyl ani z 1% odstranen, sem zvedav, co za to budou chtit, kdyz vubec nic se neopravilo... Sem ochotny zaplatit tak diagnostiku....
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No, to je fakt smutný stav autorizovaného servisu Seat ...
Dáš to tedy opět do Seatu, nebo jinýmu v rámci VAG, tedy někomu od Škodovky atd?
devmixil
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 06 zář 2010, 14:16

Příspěvek od devmixil »

dostal sem reference na mechanika taky z autorizaku jen jine mesto ..tak to dám mu :) a uvidime no
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tak až budeš mít info od něj, pochlub se, tohle mě zajímá, jak to dopadne.
Držím palce na fachmana a vyřešení za slušný peníz ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19329
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No já jsem spíš zvědavější jak dopadnes v tom servisu s tím vstřikem...
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 709
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

To jsem taky zvědavý,,,Mechanik hledal a šrouboval zadara?
To je situace!
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

devmixil píše:dostal sem reference na mechanika taky z autorizaku jen jine mesto ..tak to dám mu :) a uvidime no
nečtu třeba přešroubovat 4 vstřik na třetí a svíčku ze čvrtého na druhou, jestli se změní situace na čtvrtém válci???
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19329
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Sem ochotny zaplatit tak diagnostiku....[/quote]

Tak jak to dopadlo ??
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“