1.8 tsi 132kw- jede na 3 válce + dotaz na reseni se servisem

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

@devmixil: já myslel, žes to nechal v tom druhým, a tys to opravdu odvezl někomu třetímu?
Jseš si tedy jist, že na ty pružiny v druhým servisu opravdu mrkli, přestože k tomu po sundání jen odlučovače není tolik místa jako při sundání víka hlavy s hřídelí a vahadly/kladkami?

@Tomas6: to je tenhle Sup jaks už psal? Jaký je to rok?
No to má stejně výdrž, 380tkm, zvlášť když si to pápne těch 200tkm to co píšeš. Jak vypadaj ty svíce, maj jen usazeniny a nebo je některá mokrá od oleje?
No, tady budou nabalený jak sací ventily, tak v těhle km a olejový spotřebě se už možná hlásej sedla/ventily na výfuku ... Neměls dole sání, že bys viděl stav sacích?
Je to holt daň za recirkulaci překrytím ventilů, umocněnou tou spotřebou oleje ...
Jak dopadnou výfukový už jsem sem dával ... sorry za velikost, ale aspoň je to v detailech ;)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
devmixil
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 06 zář 2010, 14:16

Příspěvek od devmixil »

Ano, tady se bude rozdelavat.. U autorizaku byla cena za rozlozeni motoru úplně mimo...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

rayx jo je to on. Rok 2012. Na svíčkách usazeniny jsou, nicméně nic hrozného, ani nevím kolik mají najeto,ale určitě dost... Čekám jak se vyjádří vedení,motor se dělat nebude určitě, spíš jestli to nepůjde do světa tak jak to je. Myslím že ta cívka to ale pořeší aby to ještě nějaký čas fungovalo.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Myslím, že v těhle km dělat GO by bylo opravdu škoda peněz, tady to řeší dolejvání ;) a taky je vidět, že ani rok 2012 a výš u těhle motorů s vyšším nájezdem není bez spotřeby oleje ...
Svíce maj interval 90tkm, ale s touhle olejničkou bych zkrátil podle jejich stavu. Musí být dvouplatiny, nejlépe NGK 06H905601A / PFR7S8EG nebo Bosch 06H905611 / F5KPP332SBN.

Jinak přestože to má stejný vrtání jak ta 1.8 CDAA atd., tak písty i ojky jsou u CCZA jiné, ale to asi opravdu řešit nebudeš muset.

Kdyby ty výpadky byly furt a sací ventily by se nečistily od úsad po sundání sání, nechá se vyřazením variabilního časování a ježděním v základním postavení ventilů ověřit stav motoru/výpadky
by se už neměly objevovat/ a lepším spalováním i "vypálit" vše, co při využívání překryvu ventilů/vnitřního EGR/ normálně neshoří ;) Emisně relevantní chybu, která vyskočí po třetím cyklu/startu
po vyřazení variability není třeba řešit, však ono si to nedělá starosti ani s tou zvýšenou spotřebou oleje ...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tak škoda. To auto je jinak v cajku, běžně nám tu auta jezdi 500 i 600 tis km. Nasypat do toho pade, což si myslím neni až tak nereálná suma tak to bude fungovat dál. V tomto stavu je to prodejné tak za 50 si myslím.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

devmixil píše:Ne,teprv jsem to tam zavezl ,vletzi na to koncem tydne
Tak jak, stále se chyba hledá, nebo už to máš spravený? Takový pěkný FR, snad se s tím někdo znalý popral ;)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Teď jsem na jednom foru v UK narazil na podobnýho neštastníka, kterýmu ta pružina prdla v OIII 2.0 TSI vRS,
a protože tomu ti kluci australský autorizovaný asi taky nevěřili u auta starýho jen 3 roky a najeto něco přes 45tkm, nebo neznali TPI,
tak mu pro sichr ten motor vyndali ven z auta a zkoušej kulanci u výrobce, když je už po záruce ...

https://www.youtube.com/watch?v=dB5RH2IA6IY

no, venku se o tom opravdu nestydí napsat ;)

https://www.audizine.com/forum/showthre ... ing-Common
Obrázek
Obrázek

https://www.facebook.com/futrellautower ... 217833454/

https://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=50417
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tomas 6
Když čtu tyhle rekordy 500-600 000km a přitom po 200000km to začíná žrát olej, nedává mi to smysl.Takhle sprasený motor jako na obrázku mluví úplně jinak..Má cenu laborovat s cívkami, svíčkami apod, když to vynechává atd. , když se ví, co se v těch motorech děje?Prostě ten motor má svou životnost a je třeba to opravit, bohužel kdo to musí dát do servisu tak holt vše zaplatí..a něco to stojí..Ale aby praskaly pružiny a ubýval materiál to svědčí o mnoha" revolucích" které se uvnitř odehrávají.. :(
nepropadat panice...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jericho 500-600 mají nalítáno vesměs PD v T5 nebo všemi proklínaný BXE,jako např v mé octě. Tento TSI má 380 tis km. Nicméně stačilo vyměnit cívku a zrovna jsem dal 4 ks nových svíček a lítá to jak z praku. Předpokládám že další kilo to najezdí.Během toho se doleje bečka longlajfu a pak to ještě někdo koupí.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tomas6 píše:Jericho 500-600 mají nalítáno vesměs PD v T5 nebo všemi proklínaný BXE,jako např v mé octě. Tento TSI má 380 tis km. Nicméně stačilo vyměnit cívku a zrovna jsem dal 4 ks nových svíček a lítá to jak z praku. Předpokládám že další kilo to najezdí.Během toho se doleje bečka longlajfu a pak to ještě někdo koupí.
A co svědomí ? Napálit svého spoluobčana se vždy vrátí zpět , je to pořád dokola.Znám to, potom přijedou, hele kluk koupil krásné auto , ale žere mu to olej a nějak to vynechává....Když se zeptají v servisu, tak z toho mají bezvědomí...Proto taky mám Fiata a písty a ventily budou jezdít až do té doby než já rozhodnu a auto vyhodím.. :(
nepropadat panice...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Proč napálit. Máš mne za podvodníka? Zajedno to auto auto je firemní,takže pokud půjde pryč tak za cenu skoro směšnou,to je jedna věc. Druhá je ta že pokud někdo kupuje auto s takovou porcí km a za zajímavé peníze,musí počítat s tím že to není top auto po go.
S tím tvým Fiatem. Myslel.jsem že na to nebudu muset nikdy reagovat,ale nedá mi to. Máš auto z dob kdy se auta dělaly na to aby něco vydržely. Ono v době kdy dělali tvé auto neměl dvoulitrový motor v běžném autě a na běžné ježdění 150kw. Dnešní fiaty stojí za úplně stejné ho.no jak škodovky,vw,BMW a já nevím co ještě. Když se asi před třema rokama vybírala flotila dodávek,tak se koupily ducata s motorem sofim 2.3 jtd. Nějaké předtím byly, hlavně 244,tam bylo jiných bolestí ale budiž.Motory ok, některé najely i 500 tak kupme to samé. Jenže jaké překvapení že taky žerou olej. Některé i k 0.5l na 1000km. A na rozdíl od té blbé tebou opovrhované škodovky nemá ani hlídání hladiny oleje. Takže když se řidič pravidelně nekouká na měrku,tak většinou zjistí že je potřeba dolít olej až když v zatáčce blikne červená olejnička. Co to znamená ti asi jako starému praktikovi zdůrazňovat nemusím. Takže klidně můžeš tady vyzdvihovat co chceš ale srovnávej srovnatelné.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Nemám tě za podvodníka, proč? Ale pokud auto prodám jako že je v pořádku, a ono není a přitom neodborná veřejnost dnes věří, že motory najedou normálně půl mega,KDO TO TADY NA FORU POŘÁD TVRDÍ? TAK OBYČEJNÝ ČLOVĚK INTERNETOVĚ VZDĚLANÝ SI ŘEKNE, CO TO JE 380000KM ? Pořád platí poučka, že 200000km je na každý motor tak akorát.. Proto nemám rád tyto rekordy..A víš kdy jsem začal "řešit" to, že mám fiata? Když to začali řešit právě ti odborníci , pro které je koncern etalon spolehlivosti a pokroku..A že se trhají písty a vylamují kroužky, praskají ventilové pružiny a motor se destruuje sám, už nikoho neudivuje..Ale mě prostě jo, je to nezvládnutí problému a podvod na kupujících..Ať to dělá, kdo chce.. :)
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Nezvládnutí problému? A když ti tu píšou, že to najelo 380tis, co by jsi od toho proboha chtěl?? Kolik má najeto ten tvůj cikánskej pelech? No pochlub se?
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

200tis jsou nějaký km vždyť to má pomalu každý auto u nás 2x jen na budíku svítí 121 (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tak psal jsi něco o svědomí a klamání kupujícího.
Jinak asi zbytečné reagovat. Ty si upjatý na to co si tady přečteš. Přečteš si zkušenosti pár majitelů kteří mají nějaký problém s autem. Ale kolik je to procent v globálu vyrobených už se nikdo nedozví. Hlavně že je tu téma kde někdo napsal že na tfsi praskají ventilové pružiny. Tak nutně je ten motor od základu špatný a po 200 tis km do šrotu.
Pro mne je koncern etalonem kvality. Těch aut dělám hafo, něco koncern,něco Ital,něco Francouz,sem tam i třeba Korejce nebo i něco z Deutschlandu, všechno vysoké nájezdy v rukou zedníků a lidí kteří stěží dokážou natankovat. A ten koncern při dobrém servisu prostě funguje. Nijak zvlášť nehnije,když se něco vysere tak dílů a informací všude mraky,všechno relativně přístupné...
Víc se asi s tebou dohadovat nebudu. Každý má svoji pravdu a tu si brání.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“