1.8 tsi 132kw- jede na 3 válce + dotaz na reseni se servisem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 708
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Já bych taky raději, aby někdo našel hlavní příčinu toho, co se stalo. Bohužel fotky jsou krásné a velmi odstrašující, ale co dál.. Opravit a čekat ? Já ani nedutám, když je to k věci..Jen si říkám, jak velkou část problému má způsob jízdy a za druhé údržba, popřípadě zda motory s automatem, které eliminují vadný způsob jízdy jsou odolnější, či ne..Jinak se omlouvám, za ty třesky plesky...
nepropadat panice...
Boha jeho, fotky umístěné tady do vlákna nejsou z devmixilova Leona s CJSA, jsou tu jen jako příklad toho, že oficiální info ze Škoda technické konference (a tedy jistě i TPI, z kterého ta TechKon vychází) má i reálné účastníky, kde prostě ty ventilové pružiny na EA888 skutečně praskly a lidé to na web vyvěsili ...
A fotky s tím utaveným výfukovým ventilem a pístem, ty jsou sice ze stejné řady motoru EA888, ale starší generace, který zase reagovaly na to CCZA od Tomáše.
Když už, devmixil nám tady popsal jeho jednání se dvěma servisy, se kterými se nedohodl (nedivím se, evidentně nevěděli, která bije), ale sám nám tady toho víc neuvedl. A z toho co na webu vidím, auto je jeho slovy "v perfektním stavu,naprosto bez investic,nově po servisu,olej atd.. Vše v servisní knížce. Jasná servisní historie" takže asi tak, snad to třetí servis pořešil, myslím, že se tu asi už více nedozvíme, přestože tu žádal o radu ...
A fotky s tím utaveným výfukovým ventilem a pístem, ty jsou sice ze stejné řady motoru EA888, ale starší generace, který zase reagovaly na to CCZA od Tomáše.
Když už, devmixil nám tady popsal jeho jednání se dvěma servisy, se kterými se nedohodl (nedivím se, evidentně nevěděli, která bije), ale sám nám tady toho víc neuvedl. A z toho co na webu vidím, auto je jeho slovy "v perfektním stavu,naprosto bez investic,nově po servisu,olej atd.. Vše v servisní knížce. Jasná servisní historie" takže asi tak, snad to třetí servis pořešil, myslím, že se tu asi už více nedozvíme, přestože tu žádal o radu ...
Boha jeho Rayxi, v čem je problém? Mám zato, že jde o jedno, zjistit, proč se tohle stává a proč se to stává..Jestli jsou fotky odkudkoli, je přece fuk. ..Vždy přece vše sklouzne k všeobecnosti, jaké problémy motory mají ..O nic víc nejde, možná o to, když někdo připomene, že etalon spolehlivosti má problém..
nepropadat panice...
To myslíš vážně, třesky plesky??? Co konkrétně myslíš tím problémem, proč se tohle stává a proč se to stává? Však tvůrce vlákna nám dosud neřekl, jak dopadl a čím ty výpadky na čtvrtém u něj byly, přestože to mělo podle něj jet za tepla normálně, ECU si to nemyslela a svítila si proto MILkou, což je dost zásadní ... A když jsem tedy zmínil možnost prasklé ventilové pružiny, tak jestli sis přečetl sdělení výrobce, je to klasická vada materiálu, prostě za ty šušně, co si pružiny nakoupily je někdo ojebal ještě více a dodal jim praskající pružiny, co v tom chceš odhalovat více ...jericho-3 píše:Boha jeho Rayxi, v čem je problém? Mám zato, že jde o jedno, zjistit, proč se tohle stává a proč se to stává..Jestli jsou fotky odkudkoli, je přece fuk. ..Vždy přece vše sklouzne k všeobecnosti, jaké problémy motory mají ..O nic víc nejde, možná o to, když někdo připomene, že etalon spolehlivosti má problém..
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 708
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 708
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Tak po tom jsou ale všechny spalovací motory v autech stejný na pár exotickejch vyjímek, o čemž z principu spalováku nepochybuji ...
EA888 Gen3, tedy to CJSA, to má variaci obou vaček (Gen1+2 jen sací), proměnný zdvih výfukových ventilů (Gen2 jen 2.0TSI, Gen1 bez), přímý a nepřímý vstřik (Gen1+2 jen přímý), opět nižší tlak variabilního mazání než Gen2 (a to zase než Gen1), naprosto nový systém a jeho aktivaci pro spodní ostřik pístů olejem kvůli chlazení, zcela nový termomanagement, kdy hlavní pracovní termostat je nahrazen šoupátky v těle pumpy a na hlavě jsou zároveň integrovaný výfukový svody bez možnosti kontroly výfukových ventilů kanálky v hlavě jako u Gen2 a 1 (opět potvrzení, že Seat autorizák nevěděl o čem mluví ...), atd atd ...
Něco málo jsem postnul i tady, a to jsou jen opatření pro úsporu hmotnosti ...
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 59#1200459
A propo, vstřiky jsi tedy dal tehdy nové origo nebo aftermarket?
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=170424
S tím zanášením sacích ventilů u přímovstřiku to taky nijak nerozporuji, už se i objevují nezkreslené informace, donedávna všichni mluvili o tom, že je to jen důsledek toho, že vstřik pere benzín přímo do válce a sací ventil tedy není omýván směsí jako u nepřímovstřiku do sání. A ono je to jen polovina pravdy ...
EA888 Gen3, tedy to CJSA, to má variaci obou vaček (Gen1+2 jen sací), proměnný zdvih výfukových ventilů (Gen2 jen 2.0TSI, Gen1 bez), přímý a nepřímý vstřik (Gen1+2 jen přímý), opět nižší tlak variabilního mazání než Gen2 (a to zase než Gen1), naprosto nový systém a jeho aktivaci pro spodní ostřik pístů olejem kvůli chlazení, zcela nový termomanagement, kdy hlavní pracovní termostat je nahrazen šoupátky v těle pumpy a na hlavě jsou zároveň integrovaný výfukový svody bez možnosti kontroly výfukových ventilů kanálky v hlavě jako u Gen2 a 1 (opět potvrzení, že Seat autorizák nevěděl o čem mluví ...), atd atd ...
Něco málo jsem postnul i tady, a to jsou jen opatření pro úsporu hmotnosti ...
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 59#1200459
A propo, vstřiky jsi tedy dal tehdy nové origo nebo aftermarket?
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=170424
S tím zanášením sacích ventilů u přímovstřiku to taky nijak nerozporuji, už se i objevují nezkreslené informace, donedávna všichni mluvili o tom, že je to jen důsledek toho, že vstřik pere benzín přímo do válce a sací ventil tedy není omýván směsí jako u nepřímovstřiku do sání. A ono je to jen polovina pravdy ...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 708
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Došlo na origo vstřiky. Původní se pokoušely čistit ultrazvukem, ale bez výsledku. Testováno na origo BOSCH mašině.
Když si všechny ty kravinky odmyslíš, tak je základ pořád stejný....pořád si budeme povídat o vynechávání válců...Teda o jiskře, tlaku a palivu, O paměti závad, blocích hodnot.
Tohle dokáže potrápit...
Když si všechny ty kravinky odmyslíš, tak je základ pořád stejný....pořád si budeme povídat o vynechávání válců...Teda o jiskře, tlaku a palivu, O paměti závad, blocích hodnot.
Tohle dokáže potrápit...
To je situace!
Některé firmy už řeší to, co přimý vstřik způsobuje tím, že mají tzv."křížence", kdy před sání umísťují také jeden vstřikovač, který právě omývá ventily palivem a čistí je od sraček..Dokonce mají jedno provedení motoru s nepřímým vstřikováním pro menší auta, která jezdí hlavně v městech a pak další provedení s přímým vstřikem pro dálniční provoz..A pak jsou firmy, které se nenechali zblbnout a sveřepě trvají na nepřímém vstřikování a dokážou přesto splnit nařízenou kouřivost a platné normy..
nepropadat panice...
jericho, to nevím, kterou firmu/firmy máš na mysli, co maj mít provedení vozu s přímým vstřikem pro dálniční provoz ...
Každopádně MPI vstřik tady u EA888 byl krom z důvodu očistných hlavně pro snížení tvorby PM částic a byl to v podstatě stejnej podvod na homologační proces jako dieselgate s přepínatelným softem ...
A protože se homologační požadavky změnily, u VAGu TSI motory týhle řady o MPI vstřik přišly a PM částice musí řešit pro splnění homologace hlavně OPF filtry ...
Každopádně MPI vstřik tady u EA888 byl krom z důvodu očistných hlavně pro snížení tvorby PM částic a byl to v podstatě stejnej podvod na homologační proces jako dieselgate s přepínatelným softem ...
A protože se homologační požadavky změnily, u VAGu TSI motory týhle řady o MPI vstřik přišly a PM částice musí řešit pro splnění homologace hlavně OPF filtry ...