partner

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

partner

Příspěvek od slovacek.milos »

vyklepaný hřeben řízení v přímém směru na pravé straně, na každém hrbu klepne,

pokud se zatočí neklepe, olej neteče, máte někdo nápad jak klepání aspon zmírnit,


majitel to chce ještě víc jak rok nějak doklepat do konce technické, co třeba posunout hřeben o centák doprava? dík
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo dej jeden čep řízeni nadoraz a druej umotej podle něho,sice to na jednu stranu bude min točit ale co no..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tak tohle jsem ještě neslyšel..Ale něco na tom bude.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Tak tohle jsem ještě neslyšel..Ale něco na tom bude.. :)
to je soused spolužák, už mu hnijou prahy, jedna zima a konec
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

roman1648 píše:jo dej jeden čep řízeni nadoraz a druej umotej podle něho,sice to na jednu stranu bude min točit ale co no..
Velice zajímavej nápad, to by mohlo fungovat
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No jo,je to nakokot já vím ale když to nemá nic stát,musíš improvizovat...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:No jo,je to nakokot já vím ale když to nemá nic stát,musíš improvizovat...
už se ani nebudu vyptávat kde můj soused na tááákovou kokotinu přišel, snažil se mi namluvit že jsem mu to říkal já, je fakt že když jsi zatočil tak klepec zmizel protože zapracoval stabilizátor,

dám to za zvedák a oboje tyčky stabilizátoru KO :roll: už nic neklepe


ono je to někdy těžko přijel zedník s fábkou a hrozné mlácení z přední nápravy, hodím to na zvedák a totál urvané a vybouchané zadní uložení ramene ten hrnek,

říkám mu vidíš ten silentblok? tam ti to mlátí, vzápětí přijel pro něj mistr a ten mu hlásí miloš říkal je to simerinkama :roll: ;)
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

No jo no, zedník, ne že bych pohrdal zedníkama, ale o tomhle většinou ví kulový :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Zedník má jinou náplň a auta moc neřeší.Ale pořád přetrvává pocit z minulosti , že co zedník to pitomec.Ale dnes je jiná doba, dnes musí být odborník, který má přehled v tom, kdy je které lepidlo , druh materiálu, výztuhu apod, vhodné použít , jsou nové postupy a technologie. Stejně jako u mechánů, tam to postupuje obdobně, a kdo chvíli stál /jako já/ stojí opodál..A když je auto ještě firemní, kdo by ho řešil, ne? To není jejich věc, každý má svou odbornost, takže já to neřešil, jen jsem se vždy ptal, kdo má auto na starosti a často jsem jen slyšel, já ho jen přivezl, mistr mne poslal.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jojo to je u nás taky,přijel jeden ze ho vyhodili z emisí prej špatná lamba...asi čekal že budem měnit půl motoru a nechtěl pochopit že taková malá věc jako lambda sonda může stát 2000...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"].Ale dnes je jiná doba, dnes musí být odborník, který má přehled v tom, kdy je které lepidlo , druh materiálu, výztuhu apod, vhodné použít , jsou nové postupy a technologie.

ono to není tak divoké minulý rok jsem si jako oddychovku postavil komplet koupelnu, mi to i baví je to pro mě takový relax únik z nekonečného řešení problému, před 19 ti lety jsem si sám postavil barák, co se změnílo?

u vodo topo jsem nezjistil nic, u elektriky že nemusíš dělat očka jen zasuneš drátek, betonování je pořád stejné jen nemusíš dát sít kovovou ale plastovou, , odpady taktéž, lepidlo je obyč a flex, penetrace taky povrchová a hloubková, spárovačka obyč a flex, u sádrokartonů žádní změna, novinka jen adhezní můstek a natírací izolace, jinak na všech vychytávkách jsou napsány postupy a technologie ti poradí přímo ve stavebninách
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

No ja si myslím že murárčina v porovnaní s opravami áut nie je ani zďaleka taký záhul čo sa týka nutnosti sledovania noviniek a vývoja, posledných 10-15 rokov je to s autami extrém, hlavne čo sa týka elektro a hľadania závad. Nie som teda murár ale myslím že tam je to skôr hlavne o precíznosti a zadpovednosti (ale to pri autách vlastne tiež :) )
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Marek001"]No ja si myslím že murárčina v porovnaní s opravami áut nie je ani zďaleka taký záhul

tak pokud denně budeš muset 12 hodin odvádět práci budeš kolem padesátky vyřízený

u aut pokud ti nejbne nebo tě nesežere rak tak vydržíš déle ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Zedník má výhodu, že je po něm něco vidět..Auto opravuješ, hledáš závadu a jinak je pořád stejné..Samozřejmě upadlé kolo nebo řacha jsou lepší, ale kdo ti zaplatí hledání závady? Dnes mají lidé představu, že všechny problémy vyřeší drát, který se tam strčí a mechán jen podle písmenek objedná díl a ten vymění.. Někdy to tak je, ale mnohdy i 2-3 dráteníci jsou k ničemu..Pak nastoupí hledání a když je to "šrot", tak někdy se musí odstranit 2-3 závady , aby se motor vzbudil..Vždy mne vrtalo hlavou, jak je možné, že auto jezdí, jezdí a najednou už se nenastartuje, nebo dokonce chcípne při jízdě. A pak jsou tam opravdu tak 2-3 závady, které jsou fatální a teoreticky by to ani na jednu nemohlo jet..Ale pokud neobjevíš všechny, není s autem domluva..Mám zato, že ten stroj má určitou setrvačnost a součástky dobrý vztah, je prostě zvyklý jezdit..Stačí, když jej načas odstavíš , nebo si sedne za volant nědo jiný, jinak přidá plyn při startu, nebo má prostě jiné návyky a auto řekne dost...Ulevilo se mi, když jsem si to takhle vysvětlil. Hned mi bylo lépe... :)
nepropadat panice...
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

S tým "drátem" máš pravdu, napríklad minule jeden pánko-dôchodca, mimochodom bývalý mechanik a dokonca majster učňov-automechanikov prišiel za mnou že mu TDI neťahá. Tak som to napichol aby bol spokojný, ale hneď som počul že syčí hadica od turba. On bol trochu nahluchnutý, nepočul to ale povedal: no to je paráda, a to ti ten počítač aj presne ukáže ktorá hadica je prasknutá?
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“