OPRAVA kablov v gumennom krku piate dvere

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

OPRAVA kablov v gumennom krku piate dvere

Příspěvek od sky59 »

Zdravim,

musim opravit zlomene kable na 5tych dverach a rad by som sa spytal ze ako je to najrychlejsie s najmensim odporom.
Moja predstava je taka, ze poodpajam konektory v batozinovom preistore a v 5tych dverach a potom povytiahnem aj s gumennym krkom aspn 25cm von a nahradim tak 50cm kabla, pouzijem zmrstovacie buzirky a zospajkujem to dohromady

je nejaky lepsi sposob?

dik
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Zkrátka protáhnout přes průchodku nové dráty a pospojovat.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

martinsidlo píše:Zkrátka protáhnout přes průchodku nové dráty a pospojovat.
Dik, "pruchodka" je ten gumovy krk? Kolko treba zo skusenosti nahradit? Kde sa to zvykno zlomit? tam kde to vchadza do karoserie?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

V průchodce se to láme.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

martinsidlo píše:V průchodce se to láme.
mam zle vedenie, dobre rozumiem ze to robis tak ako som popisal?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Nič na tom zložité nie je, najlepšie keď celú káblovačku vytiahneš von a robíš na stole, vykucháš to z husieho krku a prepájkuješ, prípadne ucvakneš a dáš nový kábel, zmršťovačka a hotovo. Najlepšie je spraviť to tak aby spoj nebol v krku, ale mimo neho. Niekedy keď sú káble vyhnité musíš ich stále skracovať až kým sa nedostaneš k zdravej časti a napájkovať tam.
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

Marek001 píše:Nič na tom zložité nie je, najlepšie keď celú káblovačku vytiahneš von a robíš na stole, vykucháš to z husieho krku a prepájkuješ, prípadne ucvakneš a dáš nový kábel, zmršťovačka a hotovo. Najlepšie je spraviť to tak aby spoj nebol v krku, ale mimo neho. Niekedy keď sú káble vyhnité musíš ich stále skracovať až kým sa nedostaneš k zdravej časti a napájkovať tam.
toho sa prave bojim, vytiahnut to cele von, neviem si predstavit ako to narvem spat, kdesi som videl video ako davaju aj plasty z okna dole na 5tch dverach, toto sa jedna o ford focus a ten ich ani nema, neviem ako to prevliekli
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19329
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Svářečský drát nebo aspoň silný vázací, drátky smotat izolačkou, přimotat k drátu a protáhnout dutionu ve dveřích, někdy je to fakt opruz, hlavně velký dveře ( Picasso, SUVčka.. )
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“