p0299 focus 1,6

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

p0299 focus 1,6

Příspěvek od rami »

focus 2010 , 1,6 hdi ?
pise chybu p0299 plnici tlak nedosazen.
je tam repas turbo.
regulace chodi krasne,banka se v tahne auto nechce jet .
muze byt pricina v tom ovladacim ventilu regulace nebo jasne spatny repas ?
vaha vzduchu na volnobeh ukazjje 22-24 kg/h - je to dobra hodnota ?
dpf pry cisteno dif tlak 3-5 mba na volnobeh.

diky
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5468
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

neni nekde díra ,hadica intercoler..
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

ne,tlakovano.
jak jsme turbo dal na primo do max stazeni bez regulacniho ventilu,tak to podle diag da 2,5 baru.
auto je bez znacek takze jen zkouseno na kratke peijezdovce.

tak prave nevim zda to uze delat vaha,ten ventil nebo spatny repas turba.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5468
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

požadovanu hodnotu tlaku turba na diag. nevidíš?
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

prave ze ne. (wallbash)
na tom kratkem useku max dam za 3 a tlak caa slabych 1,3 bar,pocitove to nejede.
trosku jsem prodlouzil tahlo na bance jak tu obcas radi. nepomohlo.
ventil regulace turba na volnobeh pise 66% a turbo vtahnute na max. trosku pridam na miste a hned to jakoby regukuje ale tlak nic moc nevyleze.
nevim zda treba ta vaha neukazuje malo.
po vymene turba to pry jelo,pak to 2 mesice stalo a ted se majiteli zdalo ze to nejede.
zitra budou snad spz tak se to projede.
Naposledy upravil(a) rami dne 13 bře 2019, 13:31, celkem upraveno 1 x.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

základ je paliváč, on to na těch 1.6kách nikdo moc nemění
ventily se občas taky mění, pak dpf, egry...jsou to potvory...
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

dpf ,cisteno. nevim jak ale.

roman jde nejak lehce zaslepit egr ?
tam je jeste nejaky obtok stlaceneho vzdcuhh nebo co to tam je za bazmek.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14270
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To je kvůli dpf, když probíhá regenerace tak se vyřadí intercooler za účelem větší teploty ( chudák motoru ).
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Změř si podtlak u turba ucpávaj se Tčka na vývod od posilovače.
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Trosku jsem stahnul banku a auto jede. majitel zatim odjel.
Ten repas bude ale asi nejaky f topu :? bo jsem koukal a dorazovy cervik neni ani kontrovany.
Nabidnul jsem majiteli ze ho vyndame at si ho reklamuje,nevyjadril se.

podtlak to nejaky ma. myslim ze byl 0,6. ted me napada zda ale neni treba maly kvuli toho T jak pises.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No,jestli je rozhasena banka tak je to repase na prd.. (rofl)
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

tak turbo slo ven.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Odpovědět

Zpět na „Ford“