Avf cvakají nové hydrostely

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2009, 11:44

Avf cvakají nové hydrostely

Příspěvek od moers »

Mám nove hydrostely febi na avf nova Vacka uložení vacky a stále cvakají zdvihatka zátky zavřené tlak ojede Dobrý nemá někdo podobnou zkušenost ?
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Kdo ti je měnil?Zdvihátka jsou předplněná olejem a před montáží se nesmí mačkat, neboť z nich vylítá olej a zdvihátka se zavzdušní ;)
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

I kdyby, po pár vteřinách chodu se znovu musí naplnit a ztichnout.

Podle mě to nemaže nahoru.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nebo zmizely záslepky...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8929
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ty zaslepky jsou svině.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2009, 11:44

Příspěvek od moers »

Ladas píše:nebo zmizely záslepky...
záslepky jsou zavarene
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2009, 11:44

Příspěvek od moers »

Pepíček píše:Kdo ti je měnil?Zdvihátka jsou předplněná olejem a před montáží se nesmí mačkat, neboť z nich vylítá olej a zdvihátka se zavzdušní ;)
zpět se musí naplnit olejem
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2009, 11:44

Příspěvek od moers »

hansdob píše:Ty zaslepky jsou svině.
Obrázek
pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 26 zář 2014, 22:24

Příspěvek od pavska »

A vačku taky jsi dával Febi? Spíš bych videl problém v hydrostelech od febi
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já když čtu tyhle návody, tak si říkám, zda opravdu blbnout je dnes normální..Nechápu, proč třeba někdo hydra vymačkává..Tomu ten olej vadí nebo co ? Proč se z toho dělá taková věda, Marek 77 to napsal, pokud to maže, mechán tam nandá hydra , pokud je mění a hlava je na motoru, tak natočím písty do roviny, hydra namontuji, namontuji vačku, kterou postupně utáhnu, pak si dojdu na oběd, popřípadě pokouřím u kafe, pak s vačkou zatočím /předem ji poleju olejem/ dokola, nastavím ji na polohu montáže rozvodů, zase chvilku počkám, je dobré mít žhavičky venku, nandám řemen, ustavím vačku a ručně motorem protočím, hydra se mezitím seznámí s vačkou, dojde jim k čemu jsou určeny /pokud tam patří/ a když nebudou písty zakopávat o ventily motor natočím..Pak jej natočím a nechám běhat na volnoběh, aby se vše "odvzdušnilo" a vzájemný styk součástek byl dokonán a můžu jet...V čem více může být problém-mimo mazání? Pokud by člověk dodržoval návody, tak jako mechán, který dělá na čas, budu propuštěn, nebo dostanu základní plat... :D
nepropadat panice...
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2009, 11:44

Příspěvek od moers »

pavska píše:A vačku taky jsi dával Febi? Spíš bych videl problém v hydrostelech od febi
Vacka je febi zdvihatka taky febi taky si myslím že je problém s febi zdvihatka
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 606
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Mám ten istý problém zdvihatka INA pre PD. Problem vidím vtom že po znovu rozobrani vačky a vybratí zdvihatok je na spodu pod zdvihatkom nazbierane kúsky hliníka z bočnej steny kde chodí zvihatko.Nieje toho veľa ale akoby zdvihatkom chodilo dnu do strany a na spodku zo steny svojou hranou bralo hliník.Vacka pôvodná ale dá ale som nové klzne ložiská vačky.Napadlo ma či niesu vodítka na ventiloch zodraté a hádže zvihatka do strany. Zase ma čaká to rozobrať.Pri prudkej akcelerácii to aj vybruje.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1822
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

já už teď před montáží zdvíhátka rozebírám a vylívám tak, aby šli zmáčknout prstem cca 4mm, do dvou minut jsou naplněné.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Zbytočné, ja to celý život robím ako písal Jericho (základ je teda ale pri doťahovaní vačiek mať piesty ako-tak v rovine, nie v HÚ)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“