Avf cvakají nové hydrostely

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 606
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

jericho-3 píše:Ty píšeš, že jste dávali lágry pod vačku, jinak zůstalo vše stejné -mimo hyder..Jde o to, zda vačka nejde v jiné poloze/křívě /a tím netlačí hydra ke straně..Pokud ta nová hydra neměla ve vedení vůli, tak proč by vydírala hliník na straně..A že by ventil, který pochoduje ve vodítku na té ploše doteku dokázal tlačit zespoda tak, aby jej tlačil ke straně, to by asi musela být sakra vůle..Samozřejmě nové hydro je přesně rovné a je to panic vůči vačce, proto to patrně předtím bylo v "klidu" , jen pocvakávaly..Je to podivné, že v místě kde se řine olej na hydro se chroustá hliník..Jak vypadají teď ty lágry vačky?
Aj to ma napadlo. Vacka sa nemenila lebo bola po zmerani v poriadku.Ono to berie alebo bralo ten hliník len 2 mm od spodku kde končí zdvihatko.Akoby spodnou hranou a pod zdvihatkom sa tak nakopil hliník do čoho podľ mňa to zdvihatko svojou hranou opiera.Zatial som to ešte nerozobral lebo som z autom odcestovaný v zahraničí.Este niaky čas potrvá až sa to zase rozoberie.Ono to ide ok kým sa auto trošku nevytoci cez 3000.ot. potom akoby povytlacalo olej z Hydra a keďže má väčšiu vôľu asi začne opierať do spodku toho nazbieraneho hliníka.Je to ale len na zhruba 1 cm na strane nie po celom obvode zdvihatka.Najprv ma napadlo aby nemusela ísť hlava dole dať piesty do hornej uvrate a zatlačiť na pružinu ventilu a vybrať zaistenie aj pružinu a tak mat priestor na vyčistenie toho zbytku hlinika a zas poskladať...Keď sa do toho zase pustím dám sem fotky.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, taky se stalo, když se probrousilo zdvihátko a spadlo o kus dolů na pružinu,/ někdy dokonce vypadly klínky a motor se potkal/tak se zničené hydro vytáhlo, vše se vyčistilo , často i kousky hliníku a když pánbůh stál opodál, tak se dalo jiné/á/ hydro/a/ a motor běžel dál..A je fakt, že často měl ventil ve vodítku vůli, ale jezdilo se dál bez jakýchkoliv problémů..Jsem zvědav, na co přijdeš.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 606
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

jericho-3 píše:Ano, taky se stalo, když se probrousilo zdvihátko a spadlo o kus dolů na pružinu,/ někdy dokonce vypadly klínky a motor se potkal/tak se zničené hydro vytáhlo, vše se vyčistilo , často i kousky hliníku a když pánbůh stál opodál, tak se dalo jiné/á/ hydro/a/ a motor běžel dál..A je fakt, že často měl ventil ve vodítku vůli, ale jezdilo se dál bez jakýchkoliv problémů..Jsem zvědav, na co přijdeš.. :)
Povodne zdvihatka boli dobre.Dovod vymeny bol ze klepu a su zle ale po demontovani deklu ventilov sa zistilo ze su zodrate nastavovace na PD vstrekoch a ze zaistenie toho vstreku poskodene a pruzina na vstreku opierala v podstate do Vahadla - bol tam este stary system PD kedze je to motor AJM.Podarilo sa z inych vstrekov prehodit zaistenie vstreku a preskladat na novy system.Vstreky sa samozrejme pretesnili sadou gumiciek aj podlozky plus do vahadiel ten novy nastavovaci polmesiac.Vstreky sa nastavili vsetko sa zlozilo a po nastartovani slo auto nadherne ani tuk.Po zohriati nastali problemy...Ostatneer uz v predoslych prispevkoch.Urcite ked to znova rozhadzem popozeram klzne loziska vacky a a zdvihatka atd... Neskor pridam fotky.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2009, 11:44

Příspěvek od moers »

jericho-3 píše:Ano, taky se stalo, když se probrousilo zdvihátko a spadlo o kus dolů na pružinu,/ někdy dokonce vypadly klínky a motor se potkal/tak se zničené hydro vytáhlo, vše se vyčistilo , často i kousky hliníku a když pánbůh stál opodál, tak se dalo jiné/á/ hydro/a/ a motor běžel dál..A je fakt, že často měl ventil ve vodítku vůli, ale jezdilo se dál bez jakýchkoliv problémů..Jsem zvědav, na co přijdeš.. :)
ano to se umelo stát u mně poznatek je takovy ze mam opotřebení na rolnach na vahadlech vstriku nastaveny na 225 stupňů zvuk porad stejny cvakani na volnobeh :(
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55

Příspěvek od Octava »

zkousel jsi projet? pekne ohrat a podrzet v otackach pri jizde treba do kopce? vzdy mi to zabralo ;)
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2009, 11:44

Příspěvek od moers »

Octava píše:zkousel jsi projet? pekne ohrat a podrzet v otackach pri jizde treba do kopce? vzdy mi to zabralo ;)
to vše vyzkoušeno a nic
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2009, 11:44

Příspěvek od moers »

Octava píše:zkousel jsi projet? pekne ohrat a podrzet v otackach pri jizde treba do kopce? vzdy mi to zabralo ;)
zabralo jen na chvilku dal jsem tam stare ina ktere byly snad na oktavce r otacce a světě div se krásný zvuk své funguje na 1 ať se na to ty výrobci dílů vykaslou (wallbash) (wallbash) s hydrava na tdi nikdy nebyly problemi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“