Fabia 2 1,2 dotaz

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Fabia 2 1,2 dotaz

Příspěvek od Red Devil »

Ahoj vsem, zena ma klasika jednicku octu tdi 81kw, ale diky tomu ze delame ve stejnem meste a stejen smeny jezdime do prace mojim autem a octa stojiv garazi treba 10 dni bez vyuziti. Pokukujeme proto trochu po benzinu.
naskytla se dvojka fabie 2008, 1,2 44kw, 8v motor
Dotaz zni, stoji to za neco i pri najetych 180 000?
Nebo lepsi nechat octu? Zena jezdi kratsi trasy jednou za mesic az dva cesta k rodicum 100 tam 100 zpet.
Kdyz musi svym do prace, octa se v zime ani neohreje.
Diky za nazor
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

napiš to nejduležitější za kolik ti hromadu tedhcnických problémů chceš koupit

jezdí to nevypsitatelně, daleko víc km nebo natankuješ, motor si cucne katu a ráno nenastartuješ , skočí ti řetěz těžko říct , dobrý odborník je hubo nové zámky

soused ten má jedničkovou a problémy nastaly nad 300000, sousedi naprodi dvojkové nevím kolik mají a jezdí ok
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

Tohle ma udajne byt verze kde uz je retez vylepseny. 60k je cenovka.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Máme v podniku Polo BBM - 44kw, což bude ten samý motor, neb se jedná o 6v verzi.
Jede pěkně, bohužel v cca 60tkm podpálené všechny výfukové ventily a od opravy chlastá olej :(
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Pokud nechceš nic mladšího tak bych neměnil tahle octa drží i při cestách kolem komína a jezdit to bude dalších 10 let ale htp určitě ne.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:Máme v podniku Polo BBM - 44kw, což bude ten samý motor, neb se jedná o 6v verzi.
Jede pěkně, bohužel v cca 60tkm podpálené všechny výfukové ventily a od opravy chlastá olej :(
já třeba naposledy 12 V podniková všechny ventily KO , popraskané, vodítka KO pokud se nepletu oprava hlavy vyšla na 5000 kč, najeto cca 100.000 olej to nežere kat jsem pro jistotu vykochal, lambádu upravil, řidiči kreténi,
příklad: jeden řidič řadil ve felicii 6 ku, když ji tam narval tak vytrhl diferák a ten vletěl do spojky, kdybych to neviděl na vlastní oči nevěřím :roll:
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

Diky kluci kaslu na ni
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Red Devil píše:Diky kluci kaslu na ni
ono je to i vzadu napsáné HTP hromada technických problémů ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“