Nabíjecí stanice v dílně která zůstává pod proudem.

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8915
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Nabíjecí stanice v dílně která zůstává pod proudem.

Příspěvek od hansdob »

Ahoj kluci. Jak řešíte nabíjení akubaterii od vrtaček,utahovaku,svetylek atd. Jde mi o to ze dílnu jističema při odchodu shodím ale toto nechávám pod proudem aby to bylo použitelné “ihned” po příchodu. No na 220 k těmto “ trvalým” zasuvkam mám fíčko ale to je dobrý jen když dojde ke skratu na 220 tzn v grafu ale pokud zahori baterie ve světýlku nebo akuvce proste už v tom nízkém napětí tak mi ficko nepomůže a zapálí mi to dílnu. Dělali jste si někdo nějakou bezpečnostní bednu či mate koupenou origo nabíjecí stanici??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

coveče neřeším,ani nic nevypínáme, to by mě nenapdalo, nabíječka se po nabití odstaví sama, a to i na autobaterie tak co
jasně, nemám to položený na otevřenáým kanystru s benzínem ale normálně na betoně
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ja radšej vypínam všetko čo sa dá, som tak naučený, aj keď je pravda že sem-tam som zabudol a nikdy sa nič nestalo. Skôr mám problém s fľašami, koľkokrát sa v noci zobudím a rozmýšľam či som ich zavrel :roll:
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 06 zář 2015, 10:33

Příspěvek od ondra.p »

No já právě taky radši vypínám a nenabíjím. V právě mi mrdla baterka na automatické nabíječce. Naštěstí se nic nestalo akurát bylo všechno od kyseliny
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8915
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Kluci dokud jsem tam byl denně tak jsem to vypínal všechno ale teď tam jezdím třeba jednou týdne tak to to lampy,a baterky odnesou.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09

Příspěvek od auto-point »

Taky každý den shazuju celou dílnu. Aku světla 4ks, Aku vrtačky utahovák atd tak nějak stíhám nabíjet průběžně. Ani autobaterií přes noc nenechávám na nabíječce.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Chlapi , hodiny .....casovaci hodiny ...... (rofl) digitalni za 300asi mani program na tyden tj 7 dnu.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8915
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Prosím tě a co řeší časovací hodiny??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

No to co ptrebujes . Od zapnuti a vypnuti topeni. pres vypnuti nabijecek aku naradi a baterek az ja nevim na ck ..
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

:D
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8915
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

A6 a četl jsi vůbec na co jsem se ptal???
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Jo ,ale nereagoval sem na tebe ..
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Hmm... a adaptér od notebooku také běžně vytahujete ze zásuvky?
Veškeré přístroje, které "vypínáte" do stand-by jsou také potenciální problém.

Tohle je prostě neřešitelný problém. Přečti si 99% návodů k obsluze... a nabíjení bez dohledu je vždy oficiálně problém 8)
Včetně mobilních telefonů... a vesele to všíchni nabíjíme i když spíme, že?

Problém u Li-ion, Li-pol atd. je, že většinou ani nedojde k nějakému kritickému zahřívání při dobíjení (aby na to šlo reagovat), ale k prudké exotermické chemické reakci. Obvykle nejprve dojde k mechanickému porušení vrstev v akumulátoru v principu zanedbatelnou tepelnou dilatací... (vyšetřování Samsungu, Applu atd.).

Prostě s jistou mírou pravděpodobnosti tomu absolutně zabránit nelze. Jak psal Roman, pouze vhodnou polohou, aby od toho případně nic nemohlo chytnout... a nerozletěly se kusy někam...

Víc pro to neuděláš, nějaké sofistikované 100% řešení prostě neexistuje.
GIV Variant TDi ???kW
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

prodává se LIPO safe bag https://www.youtube.com/watch?v=vD5AmBbLP4w
e: a k tomu detektor kouře (noteeth)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1362
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

A6TDI píše:Jo ,ale nereagoval sem na tebe ..
A na koho (LOL)
Slavkov píše:a vesele to všíchni nabíjíme i když spíme, že?
Ne, všichni opravdu ne.
Člověk se pořád učí.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“