Nabíjecí stanice v dílně která zůstává pod proudem.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nabíjecí stanice v dílně která zůstává pod proudem.
Ahoj kluci. Jak řešíte nabíjení akubaterii od vrtaček,utahovaku,svetylek atd. Jde mi o to ze dílnu jističema při odchodu shodím ale toto nechávám pod proudem aby to bylo použitelné “ihned” po příchodu. No na 220 k těmto “ trvalým” zasuvkam mám fíčko ale to je dobrý jen když dojde ke skratu na 220 tzn v grafu ale pokud zahori baterie ve světýlku nebo akuvce proste už v tom nízkém napětí tak mi ficko nepomůže a zapálí mi to dílnu. Dělali jste si někdo nějakou bezpečnostní bednu či mate koupenou origo nabíjecí stanici??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
Hmm... a adaptér od notebooku také běžně vytahujete ze zásuvky?
Veškeré přístroje, které "vypínáte" do stand-by jsou také potenciální problém.
Tohle je prostě neřešitelný problém. Přečti si 99% návodů k obsluze... a nabíjení bez dohledu je vždy oficiálně problém
Včetně mobilních telefonů... a vesele to všíchni nabíjíme i když spíme, že?
Problém u Li-ion, Li-pol atd. je, že většinou ani nedojde k nějakému kritickému zahřívání při dobíjení (aby na to šlo reagovat), ale k prudké exotermické chemické reakci. Obvykle nejprve dojde k mechanickému porušení vrstev v akumulátoru v principu zanedbatelnou tepelnou dilatací... (vyšetřování Samsungu, Applu atd.).
Prostě s jistou mírou pravděpodobnosti tomu absolutně zabránit nelze. Jak psal Roman, pouze vhodnou polohou, aby od toho případně nic nemohlo chytnout... a nerozletěly se kusy někam...
Víc pro to neuděláš, nějaké sofistikované 100% řešení prostě neexistuje.
Veškeré přístroje, které "vypínáte" do stand-by jsou také potenciální problém.
Tohle je prostě neřešitelný problém. Přečti si 99% návodů k obsluze... a nabíjení bez dohledu je vždy oficiálně problém
Včetně mobilních telefonů... a vesele to všíchni nabíjíme i když spíme, že?
Problém u Li-ion, Li-pol atd. je, že většinou ani nedojde k nějakému kritickému zahřívání při dobíjení (aby na to šlo reagovat), ale k prudké exotermické chemické reakci. Obvykle nejprve dojde k mechanickému porušení vrstev v akumulátoru v principu zanedbatelnou tepelnou dilatací... (vyšetřování Samsungu, Applu atd.).
Prostě s jistou mírou pravděpodobnosti tomu absolutně zabránit nelze. Jak psal Roman, pouze vhodnou polohou, aby od toho případně nic nemohlo chytnout... a nerozletěly se kusy někam...
Víc pro to neuděláš, nějaké sofistikované 100% řešení prostě neexistuje.
GIV Variant TDi ???kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4188
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
prodává se LIPO safe bag https://www.youtube.com/watch?v=vD5AmBbLP4w
e: a k tomu detektor kouře
e: a k tomu detektor kouře
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG