Transit 2.4 TDDI 66kw r.v. 2001 - bez výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Transit 2.4 TDDI 66kw r.v. 2001 - bez výkonu
čest, zřejmě z pomatení smyslů jsem zakoupil tento pracovní vůz. Mám pár technických dotazů, jelikož ty fordy neznám.....startuje hezky, a na volnoběh je tichý......stačí však zvýšit otáčky a traktor, ostrý a hrubý zvuk, do kopce jede prázdný cca 60km/h...….. chyby si vyčtu FOCOMEM a je tam … P0149 a P1564
Pátral jsem na netu, a údajně když jsou tyto chyby spolu tak by se mohlo jednat o jakýsi solenoid -ventil časování paliva v čerpadle.(FUEL TIMING SOLENOID)pošlu obrázek.
Dále jsem si logoval turbo a tlačí v nižších otáčkách cca 0.3 Bar a ve vyšších 0.5 Bar...…..mělo by být asi 1.2 Bar...(bypass je total zatuhlý, turbo na pohled katastrofa, nepůjde ani sundat.....
Chci se zatím zeptat, jak tady ten obtok vlastně funguje, nemá váhu vzduchu, má za každého počasí tlačit požadovaný tlak? ale pokud zase není nafta, nemá ho co roztočit.....čili nejdřív zkusit pořešit to čerpadlo a možná se tlak turba zvedne?
Pátral jsem na netu, a údajně když jsou tyto chyby spolu tak by se mohlo jednat o jakýsi solenoid -ventil časování paliva v čerpadle.(FUEL TIMING SOLENOID)pošlu obrázek.
Dále jsem si logoval turbo a tlačí v nižších otáčkách cca 0.3 Bar a ve vyšších 0.5 Bar...…..mělo by být asi 1.2 Bar...(bypass je total zatuhlý, turbo na pohled katastrofa, nepůjde ani sundat.....
Chci se zatím zeptat, jak tady ten obtok vlastně funguje, nemá váhu vzduchu, má za každého počasí tlačit požadovaný tlak? ale pokud zase není nafta, nemá ho co roztočit.....čili nejdřív zkusit pořešit to čerpadlo a možná se tlak turba zvedne?
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
no nepotěšil jsi mě nicméně celý život jdu tou horší cestou......kolik stál repas ? jelikož každé auto má něco.....koupil jsem to za cenu pneumatik, čili do šrotu by to byla škoda.....vidím to na čerpadlo, turbínu a dalších 400 tis. km zvládnehansdob píše:Srovnej smysly a dej to do šrotu. To čerpadlo je holt pohřeb každého auta které ho vlastní sám jsem sebetryznitel mám ho v allroadech,v A6 v oplech no a na všech už jsem ho nechal repasovat.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
Měli jsme Transita 2.0TDDi - 74kw, což je motor napříč a pohon předku, odešel Fuel timing solenoid, zkrátka regulátor počátku vstřiku, motor šel hrubě, duněl při jízdě pod výkonem, ale auto jelo +- normálně, měnil jsem ho tehdy na autě - výborná práce...
Co se týče turba, vím tady je turbo jedna koroze, ten bypass je zavřený nebo otevřený? Mě se tlak 1.2bar zdá skoro hodně na 2.4TDDi a 66kw, ale možná se pletu.
Co se týče turba, vím tady je turbo jedna koroze, ten bypass je zavřený nebo otevřený? Mě se tlak 1.2bar zdá skoro hodně na 2.4TDDi a 66kw, ale možná se pletu.
no myslím, že je zavřený, tyčka je kolmo dolů.....s tím tlakem to je cca.....možno jsem četl výkonější motor, dejme tomu měl by být 1 bar...….psal jsi výborná práce....to jako fakt nebo hrůza?díkyTomas.cz píše:Měli jsme Transita 2.0TDDi - 74kw, což je motor napříč a pohon předku, odešel Fuel timing solenoid, zkrátka regulátor počátku vstřiku, motor šel hrubě, duněl při jízdě pod výkonem, ale auto jelo +- normálně, měnil jsem ho tehdy na autě - výborná práce...
Co se týče turba, vím tady je turbo jedna koroze, ten bypass je zavřený nebo otevřený? Mě se tlak 1.2bar zdá skoro hodně na 2.4TDDi a 66kw, ale možná se pletu.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
tak shnilé to není, nějaký rožek, trošku blatník, za sobotu nemám co dělat, no uvidíme jak pořeším to čerpadlo, či jenom ten solenoid, zase takový sráč to být nemůže, v recenzích to i chválí......troškuroman1648 píše:Jestli to není zhnilý jak bačkora ( o čemž pochybuju ) tak se do toho vyplatí něco dát, jinak nasrat...
Takových ( i mnohem novějších ) šperků tam kolega vrakuje neustále, to je sice hezký že to bylo zadarmo, ale je to akorát tak na trápení..
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
no a já zase našel odkazy, že jak jak jsou uloženy ty dvě chyby, obvykle se jedná o ten solenoid…..nicméně dám i na tebe a ještě to řádně promyslím, zda koupit solenoid za cca 6000 kč nebo zkusit sehnat jiné čerpadlohansdob píše:Ono to pravé dost často není tím solenoidem ale čerpadlem. No zkusit vyčistit nebo vyměnit a uvidíš.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
tak pojďme na to profesionálně ) poradí někdo, jak přesně diagnostikovat tyto chyby? mám střihnout dráty ze solenoidu a změřit odpor? nebo jediný způsob jak to vyřešit je čerpadlo na stolici? Díky
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
fajn, zkusím to tím focomem…..díky....číslo zatím nemám, zatím se mi to vše plete, ani nevím zda čerpadlo z 2.0 tddi je stejné jak moje 2.4 tddi…..někdo to totiž prodává jako shodné....Tomas.cz píše:Měl by jít vyzkoušet přes test akčních členů - bzučí / nebzučí.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
To jsem taky koukal, já jsem ten solenoid měnil na 2.0TDDi-74kw, což bylo možná "lepší" na přístup zepředu motoru, ale nešel povolit horní TX30 až se semlela hlavička tak jsem ruční vzduchovou frézkou upálil hlavičky a vytočil kleštěma.
Pak jsem měnil na 2.0TDDi-55kw tu centrální cívku na rozdělovací hlavě, z té tekla nafta a leptala vodní hadice pod ní + startér.
Pak jsem měnil na 2.0TDDi-55kw tu centrální cívku na rozdělovací hlavě, z té tekla nafta a leptala vodní hadice pod ní + startér.