O1 AGR - navýšení výkonu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

O1 AGR - navýšení výkonu

Příspěvek od NOVON »

Ahoj chlopi,chtel bych se zeptat zda ma smysl chip na motoru AGR s 320 tis.km najetými.Prece jenom je tech 90 koni celkem malo na predjizdeni,trva nez se to rozkutali. :-) Nejsem zadny zavodnik,ale oživit bych to trosku chtel.
Jak je to pak se spotrebou a jak to pak ukazuje na palubaku?
Nemam moc vedomosti jak to pak funguje a co se po uprave jednotky vlastne stane.
Diky za osvětu..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Trysky + čip a jazdíš, poprípade možno namiesto trysiek 11mm hlava do čerpadla a jazdíš spokojne :)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Sorry, ale trochu nechápu jak se může takhle ptát někdo kdo má na kontě 1288 příspěvků. Jsi Novonovi heknul účet ne?
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Gardner píše:Sorry, ale trochu nechápu jak se může takhle ptát někdo kdo má na kontě 1288 příspěvků. Jsi Novonovi heknul účet ne?
Prvni, co me napadlo. Nicmene, stacilo se mrknout na temata, ve kterych jako prispevatel vystupoval.

Kdo vi, treba je mu znamo jen klasicke "dej new VB" a zajimaji ho novinky ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Re: O1 AGR - navýšení výkonu

Příspěvek od fekálek »

NOVON píše:Ahoj chlopi,chtel bych se zeptat zda ma smysl chip na motoru AGR s 320 tis.km najetými.Prece jenom je tech 90 koni celkem malo na predjizdeni,trva nez se to rozkutali. :-) Nejsem zadny zavodnik,ale oživit bych to trosku chtel.
Jak je to pak se spotrebou a jak to pak ukazuje na palubaku?
Nemam moc vedomosti jak to pak funguje a co se po uprave jednotky vlastne stane.
Diky za osvětu..
V těhlech kilometrech jestli chceš něco dělat s výkonem, tak nejdřív udělej spojku, jinak je okamžitě po ní
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Re: O1 AGR - navýšení výkonu

Příspěvek od Forest »

fekálek píše:V těhlech kilometrech jestli chceš něco dělat s výkonem, tak nejdřív udělej spojku, jinak je okamžitě po ní
Fekalku, nemel bys sirit takove nesmysly. Paklize spojka nebude zvladat, kvalitni upravce to v uprave zohledni.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

= ubere... což je škoda ne ? (LOL) a proto je lépe dát pěkně jednohmotu a lamelu s HDS a pak ladit..
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jasne Vici, ale to mu muzeme rovnou doporucit aby dal jiny trysky (to je taky udrzba), pripadne intercooler, tebou oblibene "new VB" ... a takto bychom mohli pokracovat dale a dale :wink:

Nejdrive by mel rici, jaky ma rozpocet a jaka jsou jeho ocekavani.

... resp., nejdrive by si mel prostudovat toto forum, na toto tema jsou toho tady tuny a tuny ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Fórum študuju poctivě..Prostě bych dal jen chip na nejakých 83-85 kw nebo kolik se to normalne navysuje.Turbo a spojka-jednohmota tam je cca 30 tis.km nová.Jde mi o to to trochu oživit,ať se lépe předjiždí.. 66 kw má dost nízké limity,třeba dnes jsem se táhnul přes 10 km za dvema "klobouky",no nepředjedeš resp. nemel jsem odvahu,bo chyběl výkon -znám limity AGR v sérii.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

taky myslím, soft a jezdit.. víc nemá smysl řešit
www.tdifun.cz máš skoro za barákem, čili není co řešit :-)
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Forest píše:
Gardner píše:Sorry, ale trochu nechápu jak se může takhle ptát někdo kdo má na kontě 1288 příspěvků. Jsi Novonovi heknul účet ne?
Prvni, co me napadlo. Nicmene, stacilo se mrknout na temata, ve kterych jako prispevatel vystupoval.

Kdo vi, treba je mu znamo jen klasicke "dej new VB" a zajimaji ho novinky ;)
Co s tím mají společného příspěvky,Foreste? Udělám,opravím,ale chipu a chipování prostě nerozumím..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

co stím mají příspěvky společneho?....já nechci nijak rýpat nebo se do nikoho navážet,ale je to skoro co týden a čtu tady jak upravit Octu 1,Golfa 4 Agr,Ahl,Ahf,Asv.Sou toho tady mraky napsaného co a jak je dobré a co a jak je na renaulta...chipování rozumí jen ten kdo to dělá a dělá to dobře
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Kolik z toho ma jit koni ? 8)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

já osobně mít agrko a chtěl bych opravdu trochu vetsi výkon tak bych predelal turbo na lopatky čili třeba 1749V + bych dal trochu vetsi trysky a samozřejmě soft. Pokud by se mela ozývat spojka tak tam dát jednohmotu 228a je klid.....víc bych neřešil...... ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Nebo VB a trysky .. vetsi coler . Spojku .Mozna 11 hlavu . A jses kolem 200 koni . A to je myslim parada . Jo a nezapomen brzdy... No vetsinu si udelas sam . Takze klid ..
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“