O1 AGR - navýšení výkonu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Neviem či chce toľko investovať a prerábať to na podtlak, skôr to vidím na nové trysky + čip, alebo 11mm hlavu do čerpadla + čip a musí spokojne jazdiť
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Díky za reakce chlopi..Zas nejak masivne investovat nechci,dyť je to uz "babicka" :-)
Jde mi jen o oživení,at muzu lepe predjet "stejnotempaře",zadny zavodnik nejsem,jezdim uz klidně.
Asi tedy akorat ten chip na 85 kw a hotovo.
Jak je to pak s pocitanim spotreby na palubáku?Je potreba nejak kalibrovat budíky?

Chci to na zelenou oktu (v podpisu),tam vím,ze to má poctivé kiláky a jede o neco lépe než stříbrná.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Tak si tam nech neco nalejt a je to ..
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

a Valeo muze jít do pr..... (noteeth)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

NOVON píše:
Forest píše:
Gardner píše:Sorry, ale trochu nechápu jak se může takhle ptát někdo kdo má na kontě 1288 příspěvků. Jsi Novonovi heknul účet ne?
Prvni, co me napadlo. Nicmene, stacilo se mrknout na temata, ve kterych jako prispevatel vystupoval.

Kdo vi, treba je mu znamo jen klasicke "dej new VB" a zajimaji ho novinky ;)
Co s tím mají společného příspěvky,Foreste? Udělám,opravím,ale chipu a chipování prostě nerozumím..
Ja jsem se te zastal ty troubo (wallbash)

Soude dle temat ve kterych vystupujes se da usoudit to co, pises: udelas, opravis ...

Nemohu si pomoci, ale pri zadostech o rady co se zvysovani vykonu tyce by mela byt stanovena povinnost sdelovat uz pri zadani vysi zamysleneho rozpoctu a pozadavek na vystupni hodnoty s doprovodnym doporucenim sdelit i VIN. Jinak se to tu bude stale dokola omilat :roll:

Kdysi jsem mel takovou "blahovou az naivni" myslenku, ze bych napsal navod na to jak postupovat a jake investice ocekavat v pripade upravy jednotlivych bezne ladenych motoru... ale kdyz jsem videl pristup zdejsich, kterym i kdyz clovek napise s nejlepsim svedomim a vedomim a oni stejne hledaji cesty jak to osulit ve stylu Babica "„Dejte tam limetku, když nemáte limetku, dejte citron a když nemáte citron, nedávejte tam nic.“ tak jsem to v souladu s radou Milose "rozchlastal" :havaj:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Forest: Ok,tak promin,zle jsem to pochopil..Jak to je po chipu s hodnotami spotreby na palubáku,sedí to nebo zkresluje?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

standa123 píše:a Valeo muze jít do pr..... (noteeth)
Tak snad to neco snese,kdyz to nebudu furt kotlit,ne?To je ten nárust vykonu/kroutaku tak drastický?Prave si to nedovedu predstavit,s chipnutym AGR ani 81 kw verzí jsem nikdy nejel.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Kubi
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 10 čer 2013, 21:16

Příspěvek od Kubi »

Zdravím, mám OI 66 kw AGR, rok 1998, všetko v sérii, turbo, čerpadlo, vstreky, spojka, všetko pôvodné. Pri zhruba 300 tisíc km spravený rozumný chip na cca 85kw, odvtedy spravených 60 tisíc km prázdny aj naložený, s vozíkom aj bez. Všetko funguje ako pred chipom, aj spojka stále v rovnakom stave. Cestou na dovolenku s bratrancom, on má Boru 81kw v sérii, naložený batožinou, v kopcoch mi nestíhal. Spotreba na dlhšiu trasu kľudne 4,4 litra, svižne 5l/100km, Paľba za 5,5l/100km
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Kubi: Díky za reakci.Ta spotreba je dle PP nebo tankování?Kde ti to upravovali?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

https://mte.skj

Viz podpis . Dle tankovani . Ji ak bxto bylo zly..
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Mám na ty spojky nějakýho peška, fabia 74kw po čipu spojka kluzák jak kráva, trochu navýšíš výkon na starý ludře a je to jeden problém za druhym. Spojka měla najeto 180000tis, což už není žádnej zázrak a taky to odsrala. Dělá to ten krouťák ten všechno ukroutí parchant ;)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Stále si myslím, že v rámci údržby nie je zlé dať aj nové trysky nejaké 520, spravíš uldržbu trysiek, a budeš mať aj väčšiu rezervu + nejaký rozumný čip a musíš spokojne jazdiť
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Omluva prijata.

Naprosty souhlas: trysky znamenaji servis, nove trysky znamenaji lepsi rozprach, lepsi atomizace, kvalitneji prohoreni, lepsi spotreba, odezva, kourivost - prosta logika.

Hlavne zadnou nalejvacku! Nechat upravit na miru tvemu motoru.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Kubi
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 10 čer 2013, 21:16

Příspěvek od Kubi »

Soft od MTE, ale kvalitných úpravcov je veľa. Spotreba podľa tankovania, palubak uberal priemer o 0,5l tak som to skorigoval v palubaku cez VAG. Trysky určite nebudu na škodu, ja som mal svoje von a prašili pekne tak som nechal pôvodne, ale nove su nove.
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

aj ja som mal svoje trysky po 500 000km vonku a predtým ako sa vymenii tak sa skúšali a prášili celkom pekne ale auto už strašne smrdelo, po výmene trysiek úplne iné auto
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“