O1 AGR - navýšení výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Neviem či chce toľko investovať a prerábať to na podtlak, skôr to vidím na nové trysky + čip, alebo 11mm hlavu do čerpadla + čip a musí spokojne jazdiť
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Díky za reakce chlopi..Zas nejak masivne investovat nechci,dyť je to uz "babicka"
Jde mi jen o oživení,at muzu lepe predjet "stejnotempaře",zadny zavodnik nejsem,jezdim uz klidně.
Asi tedy akorat ten chip na 85 kw a hotovo.
Jak je to pak s pocitanim spotreby na palubáku?Je potreba nejak kalibrovat budíky?
Chci to na zelenou oktu (v podpisu),tam vím,ze to má poctivé kiláky a jede o neco lépe než stříbrná.
Jde mi jen o oživení,at muzu lepe predjet "stejnotempaře",zadny zavodnik nejsem,jezdim uz klidně.
Asi tedy akorat ten chip na 85 kw a hotovo.
Jak je to pak s pocitanim spotreby na palubáku?Je potreba nejak kalibrovat budíky?
Chci to na zelenou oktu (v podpisu),tam vím,ze to má poctivé kiláky a jede o neco lépe než stříbrná.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ja jsem se te zastal ty trouboNOVON píše:Co s tím mají společného příspěvky,Foreste? Udělám,opravím,ale chipu a chipování prostě nerozumím..Forest píše:Prvni, co me napadlo. Nicmene, stacilo se mrknout na temata, ve kterych jako prispevatel vystupoval.Gardner píše:Sorry, ale trochu nechápu jak se může takhle ptát někdo kdo má na kontě 1288 příspěvků. Jsi Novonovi heknul účet ne?
Kdo vi, treba je mu znamo jen klasicke "dej new VB" a zajimaji ho novinky
Soude dle temat ve kterych vystupujes se da usoudit to co, pises: udelas, opravis ...
Nemohu si pomoci, ale pri zadostech o rady co se zvysovani vykonu tyce by mela byt stanovena povinnost sdelovat uz pri zadani vysi zamysleneho rozpoctu a pozadavek na vystupni hodnoty s doprovodnym doporucenim sdelit i VIN. Jinak se to tu bude stale dokola omilat
Kdysi jsem mel takovou "blahovou az naivni" myslenku, ze bych napsal navod na to jak postupovat a jake investice ocekavat v pripade upravy jednotlivych bezne ladenych motoru... ale kdyz jsem videl pristup zdejsich, kterym i kdyz clovek napise s nejlepsim svedomim a vedomim a oni stejne hledaji cesty jak to osulit ve stylu Babica "„Dejte tam limetku, když nemáte limetku, dejte citron a když nemáte citron, nedávejte tam nic.“ tak jsem to v souladu s radou Milose "rozchlastal"
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zdravím, mám OI 66 kw AGR, rok 1998, všetko v sérii, turbo, čerpadlo, vstreky, spojka, všetko pôvodné. Pri zhruba 300 tisíc km spravený rozumný chip na cca 85kw, odvtedy spravených 60 tisíc km prázdny aj naložený, s vozíkom aj bez. Všetko funguje ako pred chipom, aj spojka stále v rovnakom stave. Cestou na dovolenku s bratrancom, on má Boru 81kw v sérii, naložený batožinou, v kopcoch mi nestíhal. Spotreba na dlhšiu trasu kľudne 4,4 litra, svižne 5l/100km, Paľba za 5,5l/100km
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Stále si myslím, že v rámci údržby nie je zlé dať aj nové trysky nejaké 520, spravíš uldržbu trysiek, a budeš mať aj väčšiu rezervu + nejaký rozumný čip a musíš spokojne jazdiť
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Omluva prijata.
Naprosty souhlas: trysky znamenaji servis, nove trysky znamenaji lepsi rozprach, lepsi atomizace, kvalitneji prohoreni, lepsi spotreba, odezva, kourivost - prosta logika.
Hlavne zadnou nalejvacku! Nechat upravit na miru tvemu motoru.
Naprosty souhlas: trysky znamenaji servis, nove trysky znamenaji lepsi rozprach, lepsi atomizace, kvalitneji prohoreni, lepsi spotreba, odezva, kourivost - prosta logika.
Hlavne zadnou nalejvacku! Nechat upravit na miru tvemu motoru.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Soft od MTE, ale kvalitných úpravcov je veľa. Spotreba podľa tankovania, palubak uberal priemer o 0,5l tak som to skorigoval v palubaku cez VAG. Trysky určite nebudu na škodu, ja som mal svoje von a prašili pekne tak som nechal pôvodne, ale nove su nove.
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
aj ja som mal svoje trysky po 500 000km vonku a predtým ako sa vymenii tak sa skúšali a prášili celkom pekne ale auto už strašne smrdelo, po výmene trysiek úplne iné auto
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion