O1 AGR - navýšení výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Neviem ako u AGR kedže je to starší motor ale na mojom ASV mi najpresnejšiu spotrebu ukazuje keď mám na volnobeh 0,6, ak sa bavíme teda o priemernej spotrebe, vtedy mi to ukazuje cca na 0,1 litra presne
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
A auto je které?NOVON píše:Tomas.cz: Tak ze původně tam byla jednotka 038 906 018 GM (rok 2000) a teď tam mám 038 906 018 AG
(rok 1997).
Nastavil jsem dávku na 3.4-3.6 mg (bylo tam 2.6 při zahřatem motoru) a už to nepoškubává v nízkých otáčkach.
2000 nebo 1997, novější už bude mít klasickou váhu vzduchu, 1997 ještě systém Pierburg jako G3 třeba a bubíkový snímač polohy plynu nad pedálem, z plynu vede krátké lanko do bubínku kde je potenciometr.
Tomas.cz: No auto je rok 2000..Znám rozdíly těch ročníků,nicméně ECU by měla být záměnná.
Naposledy upravil(a) NOVON dne 20 dub 2019, 21:02, celkem upraveno 1 x.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Mno ale auto jede velice pěkně,tak si říkám,že kdyby padaly hodnoty pod požadavek,tak by to tak nejelo..Tomas.cz píše:Což by vysvětlovalo ty zajímavé hodnoty váhy vzduchu.
Furt právě nevím co se tam upravuje a přehrává,jestli to nesouvisí s tou úpravou.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Tak očividne máš k dispozícii VCDS, takže pre viac informácii by bolo fajn spraviť log. alebo potnúť sem nejaké screenshoty tých hodnôt. Neviem či už na AGR sú kanály vo VCDS rovnako ako na novších TDI, ale ak áno tak potom 3,8,11 od 1500 do 4000 otáčok a to asi všetkých napovie viac
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Source: Jj,naloguju to až se k tomu dostanu Nicmene bych tam tu jednotku rád nechal,bo odspodu to dost ožilo,ve vysokých ot nad 3500 mi přijde,že je to +- stejné.A taky v tom roce 97 jeste nebyl soft s dlouhými starty za tepla.
(Učelově na nové startery a baterky )
Co jsem tam dal tu jednotku,tak zmizel problem s teplymi starty a startuje "na brnk" stejne tak jako okta,ze které se ta jednotka brala..
(Učelově na nové startery a baterky )
Co jsem tam dal tu jednotku,tak zmizel problem s teplymi starty a startuje "na brnk" stejne tak jako okta,ze které se ta jednotka brala..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Něco jsem tedy nalogoval,doufám,že se mi něco povedlo..no asi jen č.2
http://leteckaposta.cz/472561269
http://leteckaposta.cz/472561269
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw