O1 AGR - navýšení výkonu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Good choice :wink:
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

No teď jsem vynuloval palubák a neco najezdil svým stylem "na pohodu" a spotreba ukazuje 4.3 (pred tím) 4.6.
V kanále 015 je 0.4 l/h a tam drží.

Uvidím podle tankování,bo se mi to zdá po chipu nejak málo.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Skús dať tých 4,2 a pri tejto hodnote by ti mal palubák ukazovať cca 0,5/0,6 na volnobeh a to by malo byť cca presne
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Source: No okamžitou mi to při stání na místě neukazuje,mám ještě předfacelift.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

NOVON píše: V kanále 015 je 0.4 l/h a tam drží.
Tak pozri potom znova kanál 015
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Source: Ok..vždycky jsem si myslel,že ideální je u rotačky 0.4 l/h
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Neviem ako u AGR kedže je to starší motor ale na mojom ASV mi najpresnejšiu spotrebu ukazuje keď mám na volnobeh 0,6, ak sa bavíme teda o priemernej spotrebe, vtedy mi to ukazuje cca na 0,1 litra presne
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

NOVON píše:Tomas.cz: Tak ze původně tam byla jednotka 038 906 018 GM (rok 2000) a teď tam mám 038 906 018 AG
(rok 1997).

Nastavil jsem dávku na 3.4-3.6 mg (bylo tam 2.6 při zahřatem motoru) a už to nepoškubává v nízkých otáčkach.
A auto je které?
2000 nebo 1997, novější už bude mít klasickou váhu vzduchu, 1997 ještě systém Pierburg jako G3 třeba a bubíkový snímač polohy plynu nad pedálem, z plynu vede krátké lanko do bubínku kde je potenciometr.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Tomas.cz: No auto je rok 2000..Znám rozdíly těch ročníků,nicméně ECU by měla být záměnná.
Naposledy upravil(a) NOVON dne 20 dub 2019, 21:02, celkem upraveno 1 x.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Což by vysvětlovalo ty zajímavé hodnoty váhy vzduchu.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Tomas.cz píše:Což by vysvětlovalo ty zajímavé hodnoty váhy vzduchu.
Mno ale auto jede velice pěkně,tak si říkám,že kdyby padaly hodnoty pod požadavek,tak by to tak nejelo..
Furt právě nevím co se tam upravuje a přehrává,jestli to nesouvisí s tou úpravou.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Tak očividne máš k dispozícii VCDS, takže pre viac informácii by bolo fajn spraviť log. alebo potnúť sem nejaké screenshoty tých hodnôt. Neviem či už na AGR sú kanály vo VCDS rovnako ako na novších TDI, ale ak áno tak potom 3,8,11 od 1500 do 4000 otáčok a to asi všetkých napovie viac
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Source: Jj,naloguju to až se k tomu dostanu :-) Nicmene bych tam tu jednotku rád nechal,bo odspodu to dost ožilo,ve vysokých ot nad 3500 mi přijde,že je to +- stejné.A taky v tom roce 97 jeste nebyl soft s dlouhými starty za tepla.
(Učelově na nové startery a baterky :-) )
Co jsem tam dal tu jednotku,tak zmizel problem s teplymi starty a startuje "na brnk" stejne tak jako okta,ze které se ta jednotka brala..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Něco jsem tedy nalogoval,doufám,že se mi něco povedlo..no asi jen č.2

http://leteckaposta.cz/472561269
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Source píše:Tú dávku by som možno ešte mierne posunul tak na 4,2 - 4,4
Dal jsem to jak píšeš a škube to ješte více :-(
Ta dávka mi skáče chvílema 3.2-4.4 mg
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“