O1 AGR - navýšení výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tie logy nie sú nič moc ale v tom 2 je vidieť že od 3000 otáčok začne váha padať dosť pod požiadavku.
Trhá ti ako ? keď pridávaš jemne alebo keď dáš podlahu alebo ako ? trhanie vedia spôsobiť aj zle nastavene vstrekovace napriklad. ale tá váha dáva málo, kedze ti padne pomaly pod 700 a poziadavka je 850. skusil by som dat inu vahu
Trhá ti ako ? keď pridávaš jemne alebo keď dáš podlahu alebo ako ? trhanie vedia spôsobiť aj zle nastavene vstrekovace napriklad. ale tá váha dáva málo, kedze ti padne pomaly pod 700 a poziadavka je 850. skusil by som dat inu vahu
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
source: Váha je půl roku stara Pierburg,padá pod požadavek od 3000 otáček,to jsem si všimnul,Takhle mi to delá u obou AGR co mám.
Škube to když jen lehce přidávám plyn a motor není v pořádném záběru a je tam kolem 1500 ot.
Nicméne vcera jsem dal puvodni ECU a s tou to neskube.Zkusím dát tu upravenou jednotku do druhé okty (zelené-viz.podpis) co to bude delat.Napadla me totiz i varianta,ze ve stribrne odchází dvouhmota-puvodni a ma problem s tim vyssim kroutakem.
Škube to když jen lehce přidávám plyn a motor není v pořádném záběru a je tam kolem 1500 ot.
Nicméne vcera jsem dal puvodni ECU a s tou to neskube.Zkusím dát tu upravenou jednotku do druhé okty (zelené-viz.podpis) co to bude delat.Napadla me totiz i varianta,ze ve stribrne odchází dvouhmota-puvodni a ma problem s tim vyssim kroutakem.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Podľa mňa ako tu už bolo spomenuté, tá nacipovana jednotka ma linearizaciu pre inu vahu, byt tebou tak by som sa vykaslal na pokusy a dal to upravit normalne, s tvojou jednotkou niekomu kto sa tomu rozumie
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
ja by som to videl na nejalý problém v dodávke paliva, čiže ja byť tebou by som dal skontrolovať vstreky, poprípade ak sa ti chce dať tam nejaké nové trysky frateli bosio a jazdíš ďalej. každopádne ak nechceš dávať nové tak skontrolovať a nastaviť by asi nebol zlý nápad
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
source: Ano,vstřiky mě napadly stejne tak jako dvouhmota,bo to rampluje při rozjezdu a chcípaní motoru.
Ve stribrne litala i dávka paliva,když jsem to nastavil na 3.6,tak to překmitavalo 3.2-4.4 mg.Jako by se jednotka snažila vyrovnávat chod motoru..
Teď v zelené nastavim 3.6 a drží(max 1x za 20 sekund překmitne na 3.4).
Ve stribrne litala i dávka paliva,když jsem to nastavil na 3.6,tak to překmitavalo 3.2-4.4 mg.Jako by se jednotka snažila vyrovnávat chod motoru..
Teď v zelené nastavim 3.6 a drží(max 1x za 20 sekund překmitne na 3.4).
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Tak ak ti kmitá volnobežná dávka, nemusia to robiť len vstreky ale môže to robiť aj čerpadlo, môže byť už vybehané a podobne, ale takto od poćítača je ťažko prísť na to čo to môže robiť
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Takže když chcipne váha -ďas novéj cip ?Tomas.cz píše:Jsem rád, že mojí teorii někdo potvrdilSource píše:Podľa mňa ako tu už bolo spomenuté, tá nacipovana jednotka ma linearizaciu pre inu vahu, byt tebou tak by som sa vykaslal na pokusy a dal to upravit normalne, s tvojou jednotkou niekomu kto sa tomu rozumie
Vím o čem je řeč,ale Ty zjevně ne..A6TDI píše:Takže když chcipne váha -ďas novéj cip ?Tomas.cz píše:Jsem rád, že mojí teorii někdo potvrdilSource píše:Podľa mňa ako tu už bolo spomenuté, tá nacipovana jednotka ma linearizaciu pre inu vahu, byt tebou tak by som sa vykaslal na pokusy a dal to upravit normalne, s tvojou jednotkou niekomu kto sa tomu rozumie
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
když je řeč o té váze.. dával jsem novou origo bosch se stejným číslem jak byla původní.. a ukauje maximální průtok 850mg .. je to 1.9 66kw agr čiplá.. čip se sice dělal před 15ti lety ale auto jezdilo celé roky hodně dobře než odešla váha a n75 .. po té to byla lemra.. n75 i váhu jsem koupil nové přesně podle čísel na starých dílech ale auto nemá v otáčkách ten výkon co mělo... a zařáží mě ta hodnota jen 850mg (měřeno na trojku při podlaze a motor od 1000otáček do 4500 otáček) ke muže byt pruser? i paliva to dává nějak málo při logování když se koukalo na váhu tak i paliva bylo jen 40mg při podlaze a bývalo dříve kolem 50mg .. díky
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
No mi ukazuje požadavek při logování 850 mg,kolem 2400 ot skočí aktual na chvíli i na 1050 mg a po 3700 ot začne aktual padat na 800 mg a postupne az na 700 mg.Takhle mi to delá u obou AGR co mám.Váhy mám v obou Pierburg pro EURO 2.Nevim zda to neco v jednotce omezuje či co,ale vzhledem k tomu,že to delá v obou autech,tak to tak asi má být..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Prietok neobmedzuje jednotka, ale fyzika
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava