O1 AGR - navýšení výkonu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Nic chlopi na ten můj log?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Tie logy nie sú nič moc ale v tom 2 je vidieť že od 3000 otáčok začne váha padať dosť pod požiadavku.

Trhá ti ako ? keď pridávaš jemne alebo keď dáš podlahu alebo ako ? trhanie vedia spôsobiť aj zle nastavene vstrekovace napriklad. ale tá váha dáva málo, kedze ti padne pomaly pod 700 a poziadavka je 850. skusil by som dat inu vahu
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

source: Váha je půl roku stara Pierburg,padá pod požadavek od 3000 otáček,to jsem si všimnul,Takhle mi to delá u obou AGR co mám.
Škube to když jen lehce přidávám plyn a motor není v pořádném záběru a je tam kolem 1500 ot.

Nicméne vcera jsem dal puvodni ECU a s tou to neskube.Zkusím dát tu upravenou jednotku do druhé okty (zelené-viz.podpis) co to bude delat.Napadla me totiz i varianta,ze ve stribrne odchází dvouhmota-puvodni a ma problem s tim vyssim kroutakem.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Podľa mňa ako tu už bolo spomenuté, tá nacipovana jednotka ma linearizaciu pre inu vahu, byt tebou tak by som sa vykaslal na pokusy a dal to upravit normalne, s tvojou jednotkou niekomu kto sa tomu rozumie :)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

source: Ten Bosch servis ve F-M v tomhle spolupracuje s firmou Chiptuning.sk,tak ze soft je od nich.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Tak tu upravenou jednotku jsem dal do naší druhé okty-zelené a tam to neškube..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

ja by som to videl na nejalý problém v dodávke paliva, čiže ja byť tebou by som dal skontrolovať vstreky, poprípade ak sa ti chce dať tam nejaké nové trysky frateli bosio a jazdíš ďalej. každopádne ak nechceš dávať nové tak skontrolovať a nastaviť by asi nebol zlý nápad
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

source: Ano,vstřiky mě napadly stejne tak jako dvouhmota,bo to rampluje při rozjezdu a chcípaní motoru.
Ve stribrne litala i dávka paliva,když jsem to nastavil na 3.6,tak to překmitavalo 3.2-4.4 mg.Jako by se jednotka snažila vyrovnávat chod motoru..
Teď v zelené nastavim 3.6 a drží(max 1x za 20 sekund překmitne na 3.4).
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14269
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Source píše:Podľa mňa ako tu už bolo spomenuté, tá nacipovana jednotka ma linearizaciu pre inu vahu, byt tebou tak by som sa vykaslal na pokusy a dal to upravit normalne, s tvojou jednotkou niekomu kto sa tomu rozumie :)
Jsem rád, že mojí teorii někdo potvrdil 8)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Tak ak ti kmitá volnobežná dávka, nemusia to robiť len vstreky ale môže to robiť aj čerpadlo, môže byť už vybehané a podobne, ale takto od poćítača je ťažko prísť na to čo to môže robiť
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Tomas.cz píše:
Source píše:Podľa mňa ako tu už bolo spomenuté, tá nacipovana jednotka ma linearizaciu pre inu vahu, byt tebou tak by som sa vykaslal na pokusy a dal to upravit normalne, s tvojou jednotkou niekomu kto sa tomu rozumie :)
Jsem rád, že mojí teorii někdo potvrdil 8)
Takže když chcipne váha -ďas novéj cip ? :D
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

A6TDI píše:
Tomas.cz píše:
Source píše:Podľa mňa ako tu už bolo spomenuté, tá nacipovana jednotka ma linearizaciu pre inu vahu, byt tebou tak by som sa vykaslal na pokusy a dal to upravit normalne, s tvojou jednotkou niekomu kto sa tomu rozumie :)
Jsem rád, že mojí teorii někdo potvrdil 8)
Takže když chcipne váha -ďas novéj cip ? :D
Vím o čem je řeč,ale Ty zjevně ne..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

když je řeč o té váze.. dával jsem novou origo bosch se stejným číslem jak byla původní.. a ukauje maximální průtok 850mg .. je to 1.9 66kw agr čiplá.. čip se sice dělal před 15ti lety ale auto jezdilo celé roky hodně dobře než odešla váha a n75 .. po té to byla lemra.. n75 i váhu jsem koupil nové přesně podle čísel na starých dílech ale auto nemá v otáčkách ten výkon co mělo... a zařáží mě ta hodnota jen 850mg (měřeno na trojku při podlaze a motor od 1000otáček do 4500 otáček) ke muže byt pruser? i paliva to dává nějak málo při logování když se koukalo na váhu tak i paliva bylo jen 40mg při podlaze a bývalo dříve kolem 50mg .. díky
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

No mi ukazuje požadavek při logování 850 mg,kolem 2400 ot skočí aktual na chvíli i na 1050 mg a po 3700 ot začne aktual padat na 800 mg a postupne az na 700 mg.Takhle mi to delá u obou AGR co mám.Váhy mám v obou Pierburg pro EURO 2.Nevim zda to neco v jednotce omezuje či co,ale vzhledem k tomu,že to delá v obou autech,tak to tak asi má být..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Prietok neobmedzuje jednotka, ale fyzika
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“